חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגנטים לאירועים - האטרקציה האהובה ביותר

מאת: מורן ביטוןצילום אירועים02/12/20101365 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במגנטים לאירועים שווה להשקיע קצת יותר או לא להשקיע בכלל.

מגנטים לאירועים - אם ברצונכם לקבל מגנטים איכותיים, עליכם להבין קצת את תהליך הייצור של מגנטים לאירועים. השלב ראשון הוא צילום המגנטים. כמובן חשוב שהצלם יהיה צלם מקצועי אך עליכם לבדוק בנוסף באיזו מצלמה משתמשים. אתם אל מעוניינים במצלמה ביתית, בעלת איכות צילום נמוכה אלא במצלמת רפלקס דיגיטאלית של חברה איכותית כמו קנון או ניקון, שיכולה לצלם תמונות מגנטים לאירועים טובות ואיכותיות גם בתנאי תאורה חשוכים, כמו שיהיו רוב הזמן בחתונה שלכם. 
  מגנטים לאירועים – ציוד הדפסה הוא גם חשוב ביותר: אחרי שצולמו תמונות יפות ואיכותיות, חשובה מאוד איכות ההדפסה, חשוב שהיא תהיה גבוהה כדי לקבל זאת עליכם לדאוג למספר דברים: הנייר עליו יודפסו התמונות יהיה נייר פוטו.  הדבר השני החשוב - המדפסת בה משתמשים תהיה מדפסת פוטו גם כן, וגם בין מדפסות פוטו שונות יש איכויות רזולוציה שונות, לכן לא יזיק קצת להתעניין.  אחרי שהודפסו מגנטים לאירועים יפים צריך להגן על המגנט, גם המגנט האיכותי ביותר לא עמיד בפני ידיים מזיעות של אורחים רוקדים או פה רטוב של תינוק שמחליט לאכול את התמונה.. חבל מאוד שתשקיעו כסף וכבר בדרך הביתה או בזמן האירוע עצמו המגנטים יתחילו להימרח. לכן חשוב מאוד שהמגנטים יצופו בלמינציה (שכבת הגנה פלסטית למגנט).

בצורה זו אתם תקבלו מגנטים לאירועים משובחים ביותר שניתן לקבל. הדבר הנוסף החשוב המבטיח מגנטים לאירועים ברמה גבוהה הוא מי מגיע לאירוע. חשוב מאוד שלפני שאתם סוגרים עם ספק מגנטים לאירועים תרגישו שאתם יכולים לסמוך על אותו בנאדם בגלל שאין לכם שום אפשרות לעקוב אחרי כמות המגנטים שיוצאת אצלכם באירוע רק כאשר תשמעו אחרי שבוע את תגובות האורחים על שירות מגנטים לאירועים תדעו. מומלץ מאוד להיפגש עם ספק מגנטים לאירועים ולא לסגור טלפונית, לראות דוגמאות של עבודות ולדעת מי מגיע אליכם לאירוע. לא תמיד מי שיסגור איתך הוא זה שיגיע. 
  מגנטים לאירועים - נכון זוהי השקעה קטנה יחסית לחתונה, אך זוהי השקעה שיכולה או לתת מצברוח ממש ממש טוב לכל האורחים או מצברוח ממש רע לאורחים שמחכים שעות לתמונת מגנט שלא יוצאת ולא תצא, כנראה. לכן המלצה שלנו – בתחום מגנטים לאירועים שווה להשקיע קצת יותר או לא להשקיע בכלל.   מגנטים לאירועים משתלבים בכל אירוע בצורה נהדרת, ניתן לשלב שירותי צילום מגנטים לחתונות , לבר ובת מצווה , לבריתות, אירועים משפחתיים מצומצמים ועוד. המגנטים הם מזכרת נפלא מערב קסום.   ועוד אטרקציה קטנה... עשן כבד הופך להיות פופולארי בערב החתונה. עשן כבד ילווה את הזוג הטרי בעת ריקוד הסלואו הראשון שלו כזוג נשוי. האולם מתמלא בעשן בריחות וצבעים לבחירתכם, והריקוד הוא אינו עוד סתם ריקוד - אלא יופי של אטרקציה, ממש ריקוד בלתי נשכח! תהיו בטוחים שעל האירוע שלכם עוד ידברו הרבה זמן...
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111139 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111284 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111132 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111238 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111188 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111261 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111602 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181670 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181623 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181274 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171419 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171654 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171914 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172200 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica