חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד אנגלית

מאת: מורן ביטוןלימודי שפות02/12/2010853 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימוד אנגלית הוא לימוד הכרחי שאינו עוד בגדר אופציה בלבד. אנו, החיים בישראל צריכים לעבור לימודי אנגלית כבר בבתי הספר היסודיים וכן בתיכון, ויש לכך מספר סיבות לא מבוטלות:

ראשית, אנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם. אנגלית היא שפה גלובלית שבעזרתה אנו יכולים לתקשר כמעט בכל מדינה שבה נהיה, גם אם אין היא ביבשת אמריקה. לימוד אנגלית בתיכון מספק לבני הנוער את האפשרות להיות אנשי העולם הגדול, אנשים שיוכלו להסתדר גם מחוץ למדינתם ולתקשר עם זרים, שאינם דוברים את השפה העברית.

אך לימוד אנגלית אינו חשוב רק בשל סיבה זו. אנו, תושבי מדינת ישראל הקטנה צריכים לימוד אנגלית במערכת החינוך משום הקשרים האדוקים שבין מדינת ישראל לבין ארצות הברית. לישראל ולארצות הברית יש יחסים מורכבים ומשמעותיים שנובעים מהיותה של ישראל בת חסות של ארה"ב. שנים רבות נשמר קשר של ידידות עמוקה בין אחת המדינות הקטנות בעולם לבין המעצמה החזקה בעולם, ובשל קשרים אלה כדאי לנו לדעת את השפה את חברינו מעבר לים, ולו רק בכדי להבין את הפוליטיקה עימהם טוב יותר.

שלישית, לימוד אנגלית פותח אופקים אצל בני הנוער. כל למידה של שפה היא טכניקה חשובה שעל הילדים ללמוד, הכולל שינון, הבנה של דקדוק וחזרה על חוקים.

הבעיה היא כי לימוד אנגלית הוא תחום קצת קשה אצל בני הנוער. מורים רבים מתקשים לעודד את התלמידים, העמוסים בגירויים שונים ומושכים, להתעמק בלימודי האנגלית שלהם ולהצליח. אולי משום סיבה זו ישנה תעשייה שלמה של לימודי אנגלית בשעות אחר הצהריים בצורה של שיעורים פרטיים הניתנים לקבוצות או ליחידים. שיעורי לימודי אנגלית הם דבר נפוץ מאוד וזהו אחד מבין המקצועות הנלמדים ביותר באופן של שיעור פרטי.  

ללמוד אנגלית - זה קל וזה כיף. עם ההיצע שיש היום בשוק לימודי אנגלית, תוכלו למצוא מבחר של קורסים אשר מתאימים לכם, לימודי קורס אנגלית בשעות נוחות, קורס לימודי אנגלית לילדים , קורס אנגלית עסקית , ועוד.  כל אחד יכול למצוא לעצמו היום שעה או שעתיים בשבוע אותם הוא יקדיש לחיזוק האנגלית שלו באחד מבתי הספר ללימודי אנגלית או עם מורה פרטי. התמורה של לימודי אנגלית היא תמורה מלאה - כל שיעור תגבור באנגלית יוכל לתרום לכם ולילדיכם. אם אתם צריכים אנגלית טובה במקום העבודה שלכם - קורס אנגלית עסקית משחיז את אוצר המילים שלכם ואת יכולת הניסוח והביטוי שלכם. אם הילד מקבל ציונים נמוכים באנגלית בבית הספר - קורס לימודי אנגלית לילדים משפר את האנגלית של הילד, ופתאום יש לילד חשק ללמוד אנגלית - והתוצאות ניכרות בשטח!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111139 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111284 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111132 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111238 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111188 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111261 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111602 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222667 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192107 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173229 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173492 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172987 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172498 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171974 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica