חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד אנגלית

מאת: מורן ביטוןלימודי שפות02/12/2010952 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


מי שאינו בקיע בשפה האנגלית או יודע אותה רק ברמה הבסיסית וודאי מתקשה בתחומים רבים, לכן מומלץ לאותם אנשים לימוד אנגלית אשר יעשירו את הידע והיכולת לדבר, לקרוא ולכתוב בשפה האנגלית.

בישראל כבר מנסים להטמיע את השפה האנגלית מגיל צעיר, לימוד אנגלית יכול להתחיל כבר מגני הילדים ועל פי משרד החינוך לימודי אנגלית מתחילים בכיתה ג'. למי שפספס לימוד אנגלית או למי שפשוט לא טרח להקשיב וללמוד, ניתן למצוא יום מוסדות רבים הכוללים לימוד אנגלית המותאים לכל הרמות וכל הגליאים, בין המוסדות המוכרים הכוללים קורס לימוד אנגלית: "ברליץ", "וול-סטריט", "גלובל ואן" ורבים אחרים.

בנוסף ניתן למצוא לימוד אנגלית גם באינטרנט כאשר לימוד אנגלית נעשה בתוך הבית ואפילו ניתן למצוא מספר אתרים המלמדים בחינם. כך שקל כיום לפנות לאחד ממוסדות אלה או לאינטרנט ולהתחיל לימודי אנגלית, גם בעלי ידע בסיסי או טוב בשפה האנגלית יכולים לשפר את יכולתם, הרבה אנשים מוצאים קושי בכתיבה או לחלופין קריאה ודיבור ויש מסלולים ספציפים בקורסי לימוד אנגלית אשר מתמקדים בקשיים אלה.

אין שום ספק כי לימודי אנגלית הן אחת הדרכים לפתוח דלתות רבות בתחומים אישיים ועיסקיים, כך למשל תוכלו לנסח מייל רשמי לשותף עסקים ממדינה אחרת, גם קל יותר לטייל בחו"ל כאשר אתה יודע את השפה האנגלית.

לימודי אנגלית הם חשובים, זוהי השפה הנפוצה ביותר בעולם המערבי ונחשבת כבר זמן רב לשפה הבין-לאומית הרשמית והשפה השולטת בתחומים רבים כך למשל עולם האינטרנט רובו אתרים ואינפורמציה בשפה האנגלית, מבחינה מקצועית לימוד אנגלית יכול להתגלות כנכס יקר, עולם העסקים מעדיף את אלו אשר שולטים בשפה האנגלית כיוון שלרב ישנה אינטרקציה עם גורמים מחו"ל וזאת מבלי להזכיר את תחומי התעופה והבידור שגם שם השפה אנגלית שולטת.

הם זה קל ללמוד אנגלית - ואתם יכולים לתרגל וליהנות. אם תחפשו באינטרנט קצת מידע על לימודי אנגלית , תוכלו לגלות שפע של אתרי לימוד אנגלית באינטרנט , בתי ספר וחברות המציעות לכם לקחת קורס אנגלית לשיפור וחיזוק השפה , וגם קורס לימודי אנגלית לילדים - ללימודי אנגלית למען הדור הצעיר. מעכשיו נגמרו התירוצים - כל אחד יכול ללמוד אנגלית בכיף!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111139 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111284 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111132 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111238 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111188 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111261 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111602 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222666 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192107 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173229 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173492 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172986 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172498 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171974 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica