חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי עץ ברמה אחרת

בתי עץ מזוהים עם הילדות ועם משחקי מחבואים. אזור זה עומד לרשות הילדים ולרשותם בלבד. כשמבוגרים מסתכלים על בתי עץ, הם מתמלאים בתחושה של רומנטיקה, אך במרבית המקרים הם לא רואים עצמם מטפסים עליהם.

בתי עץ של פעם

פעם, לפני הרבה שנים, בתי עץ היו הפרויקט המשותף של האב ובנו או בתו. השניים היו מבלים ימים ארוכים בחצר בבניית בית עץ, שבסופו של דבר שימש את הילד ואת חבריו למשחקים. המבנים הללו לא הצטיינו במיוחד לא בעיצוב יפה, ומה שחשוב יותר, לא בבטיחות. כמובן האב ניסה לעשות כל שביכולתו כדי לבנות לילדו בית עץ בטיחותי ככל האפשר, אך האמצעים שעמדו לרשותו היו בסופו של דבר מוגבלים.

בתי עץ כיום

המצב היום שונה לגמרי. קודם כל, מרבית האבות לא יודעים מאיזה כיוון מחזיקים את הפטיש, ואין להם בבית מסמרים. לאור המגבלה הזאת, בניית בית עץ עצמאית איננה אפשרית הלכה למעשה. יחד עם זאת, אין זה אומר שצריך לוותר על חלום בית העץ. ניתן לפנות לחברה מקצועית העוסקת בבניית בתי עץ, והיא תבנה עבור הבן או הבת שלכם את בית העץ המושלם. הוא יהיה מעוצב יותר ובטיחותי הרבה יותר ממה שהכרנו בעברנו. ואולי, דווקא לבית העץ הזה גם מבוגרים ירצו לטפס.

בתי עץ – לא רק לילדים

המלונאים, שמחפשים כל הזמן אחר גימיקים חדשים שימשכו את הלקוחות, מצאו כי בתי עץ יכולים לספק את הסחורה. מי לא רוצה להתעורר בבוקר כשמהחלון אפשר לגעת בענפי העץ? כמה וכמה בתי מלון יוקרתיים באירופה הקלאסית אימצו את השיטה של בניית בתי עץ, והם נהנים מפופולאריות רבה. זה לא מפתיע, שכן כולנו התארחנו במלון בטון רגיל, אך חדר מלון הבנוי על עץ – זה בהחלט חידוש.

בתי עץ – בניה ירוקה אמיתית

מעבר לחוויה המיוחדת שבתי העץ מעניקים, מדובר גם בבניה ירוקה. בניה מסוג זה מתמקדת בשימוש בחומרים טבעיים ובשימוש באנרגיה של הטבע, במטרה לחסוך באנרגיית חשמל. בית עץ בנוי כמובן מעץ, שהוא חומר טבעי, והעץ שעליו הוא ממוקם מגן עליו מפני רוחות ומפני שמש יוקדת. בצורה זו צריך להשקיע פחות חשמל בחימום וקירור במבנה שכזה.

בתי עץ בישראל

בתים הבנויים על עץ פחות פופולאריים בארץ, והם יותר משויכים למסורת האמריקאית והאירופית. יחד עם זאת, הישראלים מאמצים הרבה מהמסורות המערביות, ובתי עץ הם חלק מהעניין. אולי אין לנו כל כך אפשרות לבנות בתים על עצים כי העצים בארץ דלים מלהכיל בית שלם, אך כבר הוכחנו את האהבה שלנו כלפי בתים הבנויים מעץ, שכן כולנו אוהבים לבלות בצימרים. הצימרים אמנם לא נמצאים על עץ, אך גם הם מיישמים לא מעט מכללי הבנייה הירוקה, שכן גם הם בנויים מחומר טבעי ומנסים לנצל כמה שיותר אנרגיות טבע במטרה לחסוך בחשמל.

 



תגיות המאמר: בניה ירוקה, בתי עץ


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121300 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121357 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121829 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111828 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112132 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111550 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222777 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223084 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211365 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211322 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211583 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211556 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica