חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי פרסום – היכולת למתג את חברתך

מאת: דניאל כהןפרסום06/12/20101101 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם עלייתה של המודעות בקרב תעשיות רבות, לתחום מוצרי פרסום, החלה להתקיים תחרות אגרסיבית בין חברות שונות לגבי מקסום האפשרויות בשוק הזה. ומהו בעצם השוק הזה? ובכן, בדיוק כשם שאדם יכול לענוד רק שעון אחד, או כובע אחד, או להשתמש רק במשטח עכבר אחד, כך הוא בעצם מותיר לכל החברות שהוא לקוח שלהם, מקום אחד לכל מוצר פרסומי שהם יחפצו להעניק לו. המצב האבסורדי הוא שאותן חברות מתמודדות, בדיוק כמו קרב בין ילדים אורחי יום-הולדת, על מי יעניק את המתנה האהובה ביותר בסופו של דבר על הלקוח. הרי אין ספק שבסופו של יום קרוב לוודאי ייחבש הכובע היפה ביותר וייתלה לוח השנה המפואר ביותר..

אבל לא רק היפה ביותר, כי אם המתוזמן והיעיל ביותר! את לוח השנה יתלה הלקוח במידה וקיבל אותו בדיוק עם סיום השימוש בלוח הקודם והצורך בהחלפתו.. אמנם לא תראו את כל החברות שולחות נציגים ב-31 לאוגוסט להתדפק על דלתו של הלקוח עם לוחות שנה חדשים.. אבל בפועל, גם אם בדרכים מתוחכמות יותר, זה בעצם מה שקורה.

מוצרי פרסום אינם עוד מתנה שנשלחה בתום לב על מנת להראות תשומת לב וחשיבה, כי אם מערך מתוכנן מראש, מדוקדק עד פרטי פרטים, במטרה להיות שם כשללקוח מתעורר צורך, ולספק לו מוצרי פרסום, שיעשו את עבודת המיתוג מרגע הענקתם. ופה הסוד המבקש פיצוח: הכיצד מוודאים שהמתנה אכן הופכת לשימושית עם רגע קבלתה על ידי הלקוח? אם זה משטח לעכבר או עכברים למחשב, איך מוודאים שהלקוח יחליף את המשטח הקודם בזה החדש?... הרי משטח כזה במגירה לא עושה את עבודתו כמקדם מכירות..

ובכן, בחברות, בעיקר גדולות, ישנם אנשי שיווק אשר אמונים על תקציב עבור משרדי פרסום, ומתווים אסטרטגיה מאוד מדויקת ביחס לבחירה של מוצרי פרסום והשימוש בהם. הכיצד ניתן לשלוט על השימוש בהם אתם שואלים?.. ובכן, נציגים מטעם אותן חברות שומרים כל העת על קשר עם הלקוח, מבקרים אותו בבית העסק שלו, או מרימים טלפונים למקרה שהוא לקוח פרטי, ומנסים לדלות צורך.. לעיתים הם אף שואלים בצורה ישירה איזו מתנה הוא יעדיף לחג, כמובן מבין המתנות שהחברה בחרה לתת.. הערנות לצרכי הלקוח לא נגמרת פה.. הנציגים מקבלים תדרוך מקיף הכיצד לשמור על ערנות ולדלות את הצורך שייענה כסיר למכסה עם התעוררותו.. אם הבחנתם שחסר שעון קיר במשרד של הלקוח.. אולי משטח העכבר כבר דהוי.. מה חסר לו על השולחן המשרדי שיכול להיות שמיש?.. הערנות לפרטים הקטנים והיכולת להיות ערניים להם הפכו לתעשייה שלמה..

כמו שאמרנו, יש רק שעון קיר אחד במשרד.. הלקוח ייתן לילד שלו רק תיק אחד לבית הספר.. דאגו ששם העסק שלכם יהיה זה שיתנוסס על מוצרי פרסום אלו! פעם הם היו מוצרים תמימים, היום הם מוצרי קידום מכירות לכל דבר.. כל דבר שאפשר לחרוט, להדפיס, או לרקום עליו הופך למוצר המיועד לקידום מכירות שלכם. זה עד כדי כך פשוט. והשילוב של מענה מיידי לצורך שמתעורר אצל הלקוח ביחד עם התנוססות הלוגו המסחרי שלכם עליו, יוצר שילוב מנצח שקשה לסרב לו, מבחינתכם כבית עסק. ישנה אמרה ידועה "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" .. זה אולי לא נכתב כסלוגן לתחום מוצרי פרסום, אבל נדמה כי אין אמרה שמשקפת יותר את יופיו וחוכמתו של התחום, מאשר האמרה הזו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב מתמחה בכתיבת מאמרים מקצועיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל כהן

מאת: דניאל כהןעסקים - כללי18/03/12974 צפיות
הדבר החשוב ביותר שכל בעל משרד שמכבד את עצמו צריך לשים לב עליו כאשר הוא מזמין עובדים דרך חברות ניקיון, הוא נושא היחס ההוגן שעובדי הניקיון מקבלים בחברות בהן הם מועסקים.

מאת: דניאל כהןתחבורה ורכב - כללי13/11/11923 צפיות
מוניות שירות הן מוניות שנועדו להתחרות בקווי האוטובוס השונים, גם קווי האוטובוס העירוניים וגם אלו הבינעירוניים, הן יכולות להעלות נוסעים ולהוריד נוסעים בכל מקום שבו מותר להן לעצור

מאת: דניאל כהןשייט01/11/111077 צפיות
אם בעבר הפלגות נחשבו לבילוי שהוא זכות שמותרת רק לבני עשירים ובעלי ממון, הרי שהיום הפלגות ו/או הפלגות נופש היא אופציה שרבים בציבור כבר נהנו ממנה , וממשו אותה.

מאת: דניאל כהןבתי מלון27/10/111025 צפיות
מי מאתנו לא שמע בפסח את ההודעה בחדשות על כך שתפוסת המלונות באילת היא מלאה, ומי מאתנו לא חלם לצאת עם בת זוגתו או עם משפחתו לנופש חלומי באיזשהו מלון באילת. אחד ממקורות הפרנסה החשובים של העיר אילת הוא התיירות , יש היום כמה עשרות מלונות באילת, וככל שהתיירות מתפתחת , כך מתפתחות להן אטרקציות תיירותיות שונות ברחבי העיר ובקרבת העיר וכן נבנים עוד ואתרי בילוי, ושאר שירותי תיירות שנועדו לנופשים המגיעים לנופש בעיר.

מאת: דניאל כהןשייט06/10/111040 צפיות
שייט היה ונשאר אמצעי תחבורה חשוב ומשמעותי, עוד בימי העולם העתיק היו קיימים כלי שייט כמו ספינות מפרש גדולות המתבססות על הרוח,והשייט והימאות היו מדע חשוב ביותר, וככל שעברו השנים והתפתחו הטכנולוגיות כך התפתחו להם כלי שייט חדשים יותר ויעילים יותר והשייט הפך להיות לא רק אמצעי תחבורה אלא הרבה יותר מזה.

מאת: דניאל כהןיחסי ציבור28/09/111231 צפיות
ענף הפרסום הוא ענף דינאמי שעבר לא מעט התפתחויות לאורך שנות קיומו. אם ננסה לענות להגדרה מהם משרדי פרסום אפשר לומר שאלו משרדים העוסקים במתן שירותי פרסום ושיווק מסוגים שונים, החל מפרסום באמצעות שילוט לסוגיו וכלה בפרסום באמצעות האינטרנט. משרדי פרסום מעניקים ללקוחותיהם מעטפת שלמה של שירותי פרסום כמו ייעוץ תקשורתי, הפקת סרטי תדמית, כתיבה שיווקית, שירותי עריכה גרפית ועוד ועוד.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222858 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213696 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175879 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162439 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161962 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica