חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון המשרד – הדבר הראשון שקופץ לעין למי שמבקר בו.

מאת: דניאל כהןעסקים - כללי18/03/2012975 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראל - מדינה של עובדי משרדים.

ישראל היא מדינה של עובדי משרד. זאת עובדה. מספיק להסתכל על הרחובות המרכזיים בכל עיר ועיר בישראל כדי לראות שבכל בניין כמעט נמצא משרד או משרדים כלשהם: עורכי דין, נוטריונים, רואי חשבון, רופאים פרטיים או ספרים, כל אלה מהווים את חלק הארי של מה שקרוי המעמד הביניים בישראל - זה העובד והמשלם מיסים ומחזיק על כתפיו הצנומות את רוב העול של הכלכלה שלנו.

חברות לניקיון משרדים - הכתובת לבעל העסק שמחפש פתרון בנושא.

אחד ההיבטים החשובים של ניהול משרד הוא התחזוקה שלו מבחינת ניקיון. הוכח כבר מזמן שהרושם הראשוני הוא הרושם הקובע, לכן חשוב מאוד שמבקרי המשרדים למיניהם (ולא משנה באיזה תחום עובד המשרד הספציפי) יראו נקיים ואסטטיים. כיום יש בשוק חברות רבות שמציעות שירותי ניקיון משרדים עבור מי שחפץ בכך. חברות ניקיון אלה הן בעצם חברות כוח אדם, אליהן פונים בעלי המשרדים כדי שישלחו אליהם עובדי ניקיון כדי לבצע ניקיון במשרד.

למה כדאי לבעלי המשרדים להשתמש בשירותי חברות ניקיון?

היתרון הבולט של החברות הללו טמון בכך שהן יכולות לתת מענה מהיר לכל מי שמעוניין להזמין שירותי ניקיון משרדים, אנשים רבים עובדים במסגרת חברות ניקיון הללו, ותמיד אפשר למצוא אנשים שמעוניינים לבצע עבודות ניקיון. כמו שציינו, האנשים שעובדים בחברות כוח אדם אלו, הם בדרך כלל אנשים עם ותק וניסיון בתחום ניקוי המשרדים, ולכן עבודתם תהיה מקצועית ואיכותית.

על מה צריך לשים לב כאשר מזמינים שירותי ניקיון משרדים?

הדבר החשוב ביותר שכל בעל משרד שמכבד את עצמו צריך לשים לב עליו כאשר הוא מזמין עובדים דרך חברות ניקיון, הוא נושא היחס ההוגן שעובדי הניקיון מקבלים בחברות בהן הם מועסקים. ידוע שרבים מן האנשים שעובדים בעבודות של ניקיון משרדים באים מאוכלוסיות חלשות, לכן בעלי המשרדים צריכים לעזור להם לעמוד על זכויותיהם ובשום פנים ואופן לא לתת יד לגזל שקורה לצערנו פעמים רבות בחברות כוח האדם השונות. כמובן שלא יובן לא נכון - יש כיום בשוק חברות ניקיון הוגנות ואיכותיות, הן לעובד והן לבעל משרד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב מתמחה בכתיבת מאמרים מקצועיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל כהן

מאת: דניאל כהןתחבורה ורכב - כללי13/11/11924 צפיות
מוניות שירות הן מוניות שנועדו להתחרות בקווי האוטובוס השונים, גם קווי האוטובוס העירוניים וגם אלו הבינעירוניים, הן יכולות להעלות נוסעים ולהוריד נוסעים בכל מקום שבו מותר להן לעצור

מאת: דניאל כהןשייט01/11/111079 צפיות
אם בעבר הפלגות נחשבו לבילוי שהוא זכות שמותרת רק לבני עשירים ובעלי ממון, הרי שהיום הפלגות ו/או הפלגות נופש היא אופציה שרבים בציבור כבר נהנו ממנה , וממשו אותה.

מאת: דניאל כהןבתי מלון27/10/111026 צפיות
מי מאתנו לא שמע בפסח את ההודעה בחדשות על כך שתפוסת המלונות באילת היא מלאה, ומי מאתנו לא חלם לצאת עם בת זוגתו או עם משפחתו לנופש חלומי באיזשהו מלון באילת. אחד ממקורות הפרנסה החשובים של העיר אילת הוא התיירות , יש היום כמה עשרות מלונות באילת, וככל שהתיירות מתפתחת , כך מתפתחות להן אטרקציות תיירותיות שונות ברחבי העיר ובקרבת העיר וכן נבנים עוד ואתרי בילוי, ושאר שירותי תיירות שנועדו לנופשים המגיעים לנופש בעיר.

מאת: דניאל כהןשייט06/10/111041 צפיות
שייט היה ונשאר אמצעי תחבורה חשוב ומשמעותי, עוד בימי העולם העתיק היו קיימים כלי שייט כמו ספינות מפרש גדולות המתבססות על הרוח,והשייט והימאות היו מדע חשוב ביותר, וככל שעברו השנים והתפתחו הטכנולוגיות כך התפתחו להם כלי שייט חדשים יותר ויעילים יותר והשייט הפך להיות לא רק אמצעי תחבורה אלא הרבה יותר מזה.

מאת: דניאל כהןיחסי ציבור28/09/111232 צפיות
ענף הפרסום הוא ענף דינאמי שעבר לא מעט התפתחויות לאורך שנות קיומו. אם ננסה לענות להגדרה מהם משרדי פרסום אפשר לומר שאלו משרדים העוסקים במתן שירותי פרסום ושיווק מסוגים שונים, החל מפרסום באמצעות שילוט לסוגיו וכלה בפרסום באמצעות האינטרנט. משרדי פרסום מעניקים ללקוחותיהם מעטפת שלמה של שירותי פרסום כמו ייעוץ תקשורתי, הפקת סרטי תדמית, כתיבה שיווקית, שירותי עריכה גרפית ועוד ועוד.

מאת: דניאל כהןפרסום06/12/101104 צפיות
ישנה אמרה ידועה "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" .. זה אולי לא נכתב כסלוגן לתחום מוצרי פרסום, אבל נדמה כי אין אמרה שמשקפת יותר את יופיו וחוכמתו של התחום, מאשר האמרה הזו.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231759 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222664 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221827 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221873 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222054 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221921 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221530 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica