חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפלגות נופש

מאת: דניאל כהןשייט01/11/20111077 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם בעבר הפלגות נחשבו  לבילוי שהוא זכות שמותרת רק לבני עשירים ובעלי ממון, הרי שהיום הפלגות ו/או הפלגות נופש היא אופציה שרבים בציבור כבר נהנו ממנה , וממשו אותה.

יש מי שבילה בהפלגת נופש מישראל לארצות הים התיכון הקרובות כמו קפריסין ויוון, ויש מי שנהנה מהפלגת דייג , ויש גם מי שהשתתף בהפלגה ביאכטה גדולה שבמהלכה נערך אירוע כלשהו כמו מסיבת רווקות או מסיבת נישואין, ויש היום גם משפחות שעורכות את הנופש השנתי שלהם בהפלגה ביאכטה מישראל לאירופה.

הפלגות הפכו היום כבר לעניין נפוץ ופופולארי  ויש היום כבר לא מעט חברות המספקות הפלגות נופש או הפלגות מסוגים אחרים.

הפלגות נופש הן הפלגות הנערכות  בד"כ על ספינות ענק מפוארות, שיש בהן את כל השירותים הנדרשים, הנופשים הנמצאים על הספינות יכולים להנות משפע של שירותים החל מחדרי אוכל מפוארים וכלה בחדרי קזינו, מופעי בידור ועוד.

הפלגות נופש הן הפלגות שבהן הספינה מפליגה במהלך הלילה ובשעות הבוקר היא עוגנת ביעד יבשתי כלשהו ומאפשרת לנופשים לטייל באותו יעד .

יש הפלגות נופש קצרות שמגיעות ליעדים שונים באזור המזרח התיכון, ויש הפלגות ארוכות יותר שמגיעות ליעדים רחוקים יותר באירופה ואפילו באמריקה.

מלבד הפלגות נופש, יש מגוון רחב אחר של הפלגות, הנה סקירה תמציתית של סוגי הפלגות נוספים הקיימות מלבד הפלגות נופש.

הפלגות דייג- הפלגת דייג מתאימה לכל מי שרוצה לחוות את חווית הדייג, ורוצה לדעת איך באמת מבצע הדייג את מלאכתו, במהלך הפלגת דייג מצטרף האורח אל דייגים אמיתיים וחווה איתם חווית הדייג , הפלגת דייג היא הרפתקה לכל מי שאינו דג דגים כל יום .

הפלגות רומנטיות - הפלגות רומנטיות הן הפלגות מבוקשות , והרבה זוגות מזמינים יאכטה להפלגה רומנטית , לעתים בן הזוג יהיה זה שיזמין את היאכטה ולעתים תהיה זו בת הזוג. בכל מקרה הפלגות רומנטיות הן הפלגות שיש בהן אווירה רומנטית ואינטימית והן מספקות חוויה אינטימית ומרגשת לשני בני הזוג שמחזקת את הקשר הזוגי והאהבה בין שני בני הזוג.

הפלגות לרגל אירועים- יש היום אנשים שמשכירים יאכטות כדי לערוך הפלגות לרגל אירועים שונים, לעתים זה יהיה הפלגה לרגל יום נישואין, ולעתים זה יהיה הפלגה לרגל  יום גיבוש לעובדי החברה, ולעתים זה יהיה הפלגה לרגל מסיבת רווקות . בכל מקרה אירוע שנערך במסגרת הפלגה הוא אירוע יוצא דופן וייחודי , ולכן הוא יחרט בזיכרונם  של אלו שהשתתפו באירוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב מתמחה בכתיבת מאמרים מקצועיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל כהן

מאת: דניאל כהןעסקים - כללי18/03/12974 צפיות
הדבר החשוב ביותר שכל בעל משרד שמכבד את עצמו צריך לשים לב עליו כאשר הוא מזמין עובדים דרך חברות ניקיון, הוא נושא היחס ההוגן שעובדי הניקיון מקבלים בחברות בהן הם מועסקים.

מאת: דניאל כהןתחבורה ורכב - כללי13/11/11923 צפיות
מוניות שירות הן מוניות שנועדו להתחרות בקווי האוטובוס השונים, גם קווי האוטובוס העירוניים וגם אלו הבינעירוניים, הן יכולות להעלות נוסעים ולהוריד נוסעים בכל מקום שבו מותר להן לעצור

מאת: דניאל כהןבתי מלון27/10/111025 צפיות
מי מאתנו לא שמע בפסח את ההודעה בחדשות על כך שתפוסת המלונות באילת היא מלאה, ומי מאתנו לא חלם לצאת עם בת זוגתו או עם משפחתו לנופש חלומי באיזשהו מלון באילת. אחד ממקורות הפרנסה החשובים של העיר אילת הוא התיירות , יש היום כמה עשרות מלונות באילת, וככל שהתיירות מתפתחת , כך מתפתחות להן אטרקציות תיירותיות שונות ברחבי העיר ובקרבת העיר וכן נבנים עוד ואתרי בילוי, ושאר שירותי תיירות שנועדו לנופשים המגיעים לנופש בעיר.

מאת: דניאל כהןשייט06/10/111040 צפיות
שייט היה ונשאר אמצעי תחבורה חשוב ומשמעותי, עוד בימי העולם העתיק היו קיימים כלי שייט כמו ספינות מפרש גדולות המתבססות על הרוח,והשייט והימאות היו מדע חשוב ביותר, וככל שעברו השנים והתפתחו הטכנולוגיות כך התפתחו להם כלי שייט חדשים יותר ויעילים יותר והשייט הפך להיות לא רק אמצעי תחבורה אלא הרבה יותר מזה.

מאת: דניאל כהןיחסי ציבור28/09/111231 צפיות
ענף הפרסום הוא ענף דינאמי שעבר לא מעט התפתחויות לאורך שנות קיומו. אם ננסה לענות להגדרה מהם משרדי פרסום אפשר לומר שאלו משרדים העוסקים במתן שירותי פרסום ושיווק מסוגים שונים, החל מפרסום באמצעות שילוט לסוגיו וכלה בפרסום באמצעות האינטרנט. משרדי פרסום מעניקים ללקוחותיהם מעטפת שלמה של שירותי פרסום כמו ייעוץ תקשורתי, הפקת סרטי תדמית, כתיבה שיווקית, שירותי עריכה גרפית ועוד ועוד.

מאת: דניאל כהןפרסום06/12/101102 צפיות
ישנה אמרה ידועה "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" .. זה אולי לא נכתב כסלוגן לתחום מוצרי פרסום, אבל נדמה כי אין אמרה שמשקפת יותר את יופיו וחוכמתו של התחום, מאשר האמרה הזו.

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195494 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: גלי נעמהשייט22/03/196339 צפיות
השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר וכדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

מאת: moraleשייט12/03/181935 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173756 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171460 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171470 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162008 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica