חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סריקת מסמכים – כיצד מתחילים?

מאת: DOCUMENTS.CO.ILמיחשוב ארגוני09/12/20101105 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניהול מסמכים בארגון הפך להיות נחלת הכלל. כדי ליישם ולהטמיע מערכת ניהול מסמכים, יש צורך במספר מקדימים מהלכים. אבל לפני הכול כדאי שתכירו את המושגים הבאים:שירותי סריקת מסמכים, ארכיון אלקטרוני, זיהוי טקסט, OCR עברי, משרד ללא נייר, אלה רק חלק מהמשפטים שתשמעו במהלך המעבר למשרד מודרני המבוסס על מערכת דיגיטלית של ניהול מסמכים, או בשפת העם - ארכיון דיגיטלי / ארכיון אופטי.

ארגונים ומשרדים רבים עוברים בזמן האחרון לנהל את מערכת המסמכים שלהם בצורה חכמה ויעילה. כשלב מקדים להטמעת מערכת ניהול מסמכים, יש צורך בהפיכת מסמכי הנייר לקבצים דיגיטליים הניתנים לאחסון בתיקיות מתאימות, כאשר כל קובץ מקבל את השם והאפיון שלו.שירות של סריקת מסמכים הוא צורך ראשוני בתהליך המעבר לארכיון דיגיטלי.

סריקת מסמכים מאפשרת לקחת מדיה גולמית (נייר, מסמך, ספר וכדומה) ולהפוך אותם למדיה דיגיטלית.כאשר יש צורך בעיבוד המסמך הסרוק או למפתוח המסמך באופן אוטומטי באמצעות OCR (זיהוי טקסט), מומלץ להיעזר בחברות המתמחות בנושא.

כדאי לבחור חברה עם מספר שנות ניסיון במתן שירותי סריקה ויכולות להטמעת פתרונות לניהול מסמכים באופן מושלם (תוכנה, חומרה, שירות, תמיכה). אם יש לך צורך בהפיכת המסמך הסרוק לקובץ בר עריכה, כדאי להיעזר בפתרונות OCR מתאימים.

OCR עברי יכול לאפשר לך לערוך את המסמך כאוות רצונך ולתייק אותו בהתאם להגדרות שתיקבע. אתה יכול להשתמש בחלק מהמידע במסמך (אם המסמך הוא חשבונית ואותך מעניין מספר החשבונית בלבד), אתה יכול לבנות אינדקס לשדות מסוימים שתגדיר, אתה יכול לבצע פענוח על הטקסט, (כולל סוגי כתב מיוחדים כמו כתב רש"י) ועוד.

כשאתה בוחר חברה לצורך סריקת מסמכים, רצוי שתבדוק את יכולות החברה ולא רק את מחיר הסריקה לדף. חשוב שתגדיר מראש מהם לוחות הזמנים לביצוע הפרויקט, חשוב שתבדוק עם אילו לקוחות החברה עובדת, אתה יכול להתקשר ולבקש מהם חוות דעת על השירות שקיבלו. חשוב להגדיר היכן תתבצע העבודה – במשרדיך או במשרדי חברת הסריקה.

סריקת מסמכים מחוץ למשרדי החברה שלך חושפת את המסמכים שלך לסכנות אבטחת מידע. אם מדובר במסמכים מסווגים, בקש שהסריקה תתבצע במשרדי חברתך בלבד. אם מדובר בסריקת ארכיון מסמכים רגישים, אל תתפשר ודרוש שהסריקה תתבצע אצלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצה לדעת עוד? היכנס לדוקיומנטס, אתר השער לניהול מסמכים.

מחפש ספק ל: סריקת מסמכים, שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי?

http://www.documents.co.il/

דוקיומנטס - כל ספקי הפתרונות במקום אחד!!!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת DOCUMENTS.CO.IL

מאת: DOCUMENTS.CO.ILמיחשוב ארגוני09/12/101006 צפיות
סריקת מסמכים מאפשרת לארגון או לאדם הפרטי לשמר את מסמך הנייר המקורי ולהפוך אותו לקובץ דיגיטלי שניתן לשימוש באופנים רבים. סריקת מסמכים שומרת על המסמך המקורי בכך שהיא מצלמת מצב נתון של המסמך ביום הסריקה. כיוון שנייר הוא מוצר מתבלה, חשוב לשמור גיבוי של המסמך המקורי לשעת הצורך.

מאת: DOCUMENTS.CO.ILמיחשוב ארגוני09/12/101331 צפיות
קיימות שיטות רבות לבצע סריקת מסמכים. חלקן הגדול מתאים לארגון וחלקם מאפשר גם לאדם הפרטי לסרוק את מסמכיו ובכך לעבור למצב בו ארגון מסמכים ביתי הוא חלק מתפיסה טכנולוגית ירוקה ומתקדמת שחוסכת בשטח אחסון וחוסכת בנייר.

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173391 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/163495 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151815 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/151753 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/152271 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141977 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/148109 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica