חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סריקת מסמכים – מה היתרונות?

מאת: DOCUMENTS.CO.ILמיחשוב ארגוני09/12/20101005 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סריקת מסמכים מאפשרת לארגון או לאדם הפרטי לשמר את מסמך הנייר המקורי ולהפוך אותו לקובץ דיגיטלי שניתן לשימוש באופנים רבים.

סריקת מסמכים שומרת על המסמך המקורי בכך שהיא מצלמת מצב נתון של המסמך ביום הסריקה. כיוון שנייר הוא מוצר מתבלה, חשוב לשמור גיבוי של המסמך המקורי לשעת הצורך.

אם תשמרו את המסמכים כקבצים עם שמות מתאימים שיתארו היטב את תוכן המסמכים, תגבו את המידע הזה ותנהלו אותו כראוי, תוכלו בלחיצת כפתור למצוא כל מסמך שתרצו.

זה לא מסובך. סרקו את המסמכים לקבצי PDF, תנו לכל קובץ שם שיתאר את התוכן שלו, לדוגמה: "חשבון מים אוקטובר 2000", ותייקו את כל החשבונות בתיקיה עם השם: "חשבונות מים".

כשתרצו ביום מן הימים לאתר חשבון מים מסוים תוכלו לעשות זאת במספר לחיצות כפתור.

לאחר שתסרקו את המסמכים (ותעברו לשיטת ניהל משרד ללא נייר) תוכלו גם לשלב תהליך זיהוי אופטי (OCR)של המסמכים. זיהוי אותיות במסמכים מאפשר להפוך את המסמך הסרוק (שהוא למעשה תמונה לכל דבר) לקובץ טקסט בר עריכה הניתן לבצע בוו שינויים, חיפוש מילים, שדות ועוד.

יתרון נוסף - סריקת מסמכים מאפשרת לארגון ולאדם הפרטי חסכון רב במקום.

ארגון עם אלפי קלסרים נזקק לשטח אחסון עצום שעלותו יקרה מאוד.

אם הקלסרים היו עוברים סריקה, ניתן היה לוותר על שטח האחסון ולחסוך כסף רב.

גם בבית של האדם הפרטי נערמים מסמכים במשך השנים וכולנו נוטים לאחסן את המסמכים הללו (חשבונות, תשלומים, אחריות, מסמכי בנקים וכו') בקלסרים עמוסי ניירת.

ארגון מסמכים בצורה חכמה תאפשר לארגון ולאדם הפרטי לחסוך מקום, לחסוך כסף ולשמר את המסמכים לתקופה ארוכה.

בשנים האחרונות מדברים הרבה על מעבר לסביבה ירוקה. משרד ללא נייר מאפשר פעילות משרדית "ירוקה" וחסכון בנייר. יצרתם מסמך? אין צורך להדפיס אותו. שמרו אותו במערכת כקובץ והעבירו אותו לנמענים כקובץ. הדפסת המסמך גורמת לצריכה מיותרת של נייר.

משרד ללא נייר חוסך לסביבה אבל חוסך גם מקום יקר בשטחי המשרד.

חשבון פשוט יראה שאחסון 50 קרטונים עמוסים בקלסרי מסמכים תופס משרד של 10 מטר מרובע (בהנחה שרוצים לשמור על נגישות לכל קרטון ושליפת מסמכים מהירה מכל קלסר). צאו וחשבו כמה כסף ניתן לחסוך בשנה אם עלות השכירות וההוצאות הנלוות הן עשרות ₪ למטר.

נכון שניתן לאחסן את הקרטונים הללו בארכיון או בית גניזה, אבל גם לכך יש עלות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצה לדעת עוד? היכנס לדוקיומנטס, אתר השער לניהול מסמכים.

מחפש ספק ל: סריקת מסמכים, שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי?

http://www.documents.co.il/

דוקיומנטס - כל ספקי הפתרונות במקום אחד!!!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת DOCUMENTS.CO.IL

מאת: DOCUMENTS.CO.ILמיחשוב ארגוני09/12/101329 צפיות
קיימות שיטות רבות לבצע סריקת מסמכים. חלקן הגדול מתאים לארגון וחלקם מאפשר גם לאדם הפרטי לסרוק את מסמכיו ובכך לעבור למצב בו ארגון מסמכים ביתי הוא חלק מתפיסה טכנולוגית ירוקה ומתקדמת שחוסכת בשטח אחסון וחוסכת בנייר.

מאת: DOCUMENTS.CO.ILמיחשוב ארגוני09/12/101105 צפיות
ניהול מסמכים בארגון הפך להיות נחלת הכלל. כדי ליישם ולהטמיע מערכת ניהול מסמכים, יש צורך במספר מקדימים מהלכים. אבל לפני הכול כדאי שתכירו את המושגים הבאים: שירותי סריקת מסמכים, ארכיון אלקטרוני, זיהוי טקסט, OCR עברי, משרד ללא נייר, אלה רק חלק מהמשפטים שתשמעו במהלך המעבר למשרד מודרני המבוסס על מערכת דיגיטלית של ניהול מסמכים, או בשפת העם - ארכיון דיגיטלי / ארכיון אופטי.

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173390 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/163495 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151815 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/151752 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/152270 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141977 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/148109 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica