חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג - הייתרון העצום

מאת: נילי בקקייטרינג11/12/2010898 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קייטרינג, הוא דבר כה נהדר.

פעם כדי לארח היינו צריכים שבועות לחשוב על זה תרום המועד. היינו הולכים וקונים את המוצרים, סוחבים אותם, מעלים הביתה, מאחסנים, מחפשים מקום להקפיא את הבשרים, הבית היה מבולגן מעומס של מוצרים כמו בשרים, קונסרבים, מוצרים יבשים, וכמויות עצומות של ירקות שהיינו צריכם למצוא מקום ולשמור בקירור.

שבוע מראש היינו מתחילים בבישולים חלקם מקפיאים וחלקם מקררים. כשהיינו מגיעים סוף סוף לאירוע המיוחל כבר לא נישאר לנו כוח, לא לעצמנו ובודאי לא לאורחים.

עד התגלית האחרונה....קייטרינג

מאז שנולד נושא הקייטרינג החיים שלנו השתנו ללא הכר. כל ההכנות והטרחה שידענו קודם נעלמה כלא הייתה. בשיחת טלפון אחת אתה סוגר את נושא האירוח.

אם בא לך לארח אירוח בשרי יש קייטרינג בשרי. אם בא לך לארח בסגנון חלבי יש קייטרינג חלבי. הכל נעשה פשוט יותר, אומנם זה עולה לנו קצת יותר, אבל השקט והשלווה שלנו שווים יותר.

האמת שההפרש בהוצאה הכספית בין לקנות ולבשל לבד לבין להזמין אוכל מוכן, הוא לא גדול בהרבה משום שמחוסר מיומנות שלנו ואומדן הכמויות, אנחנו קונים הרבה הרבה יותר מחשש שיחסר לנו ואז אנו מגדילים את ההוצאה שלא לצורך, והרבה אוכל נזרק. חברות קייטרינג יודעות להעריך כמויות מתוקף ניסיונן.

לשומרי הכשרות הבעיה נפתרת אם בוחרים קייטרינג כשר. יש לבדוק אם יש תעודה הכשר והאם היא בתוקף. כמובן שיש קייטרינג בעל תעודת הכשר של גלאט כשר. ואז כל הבעיות נפתרות, ואין חשש.

אז מדוע שלא נעשה לנו חיים קלים, ונפנק את עצמינו באירוח שלנו. אנחנו עובדים מאוד קשה גם ככה, וזה המקום להתפנק עם האורחים שלנו.

רוב חברות הקייטרינג מכינות גם אוכל לקחת הביתה וזה עוד יתרון עצום שיש לקחת אותו בחשבון. לא חייבים לקחת קייטרינג רק לאירועים, אלא אפשר סתם לקנות אוכל מוכן למשפחה במקרה שלא הספקנו לבשל. אפשר סתם להתפנק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נילי בק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נילי בק

מאת: נילי בקהפקות אירועים22/08/13899 צפיות
בעשור האחרון כל הנושא של קייטרינג תפס תאוצה. חברות קייטרינג נותנות מענה מצוין לכל מי שמבקש לקיים אירוע לא באולם, אלא אירוע מצומצם שמוזמנים בו מעט אנשים. ברוב האולמות נדרש מספר מינימום של אנשים, שהוא בדרך כלל לא פחות מ-150 איש, וכך זה מהווה בעיה למי שיש מספר קטן יותר של אנשים. פה ניתן להכניס לתמונה חברת קייטרינג או קייטרינג חלבי שעושה אירועים קטנים לפי דרישת הלקוח.

מאת: נילי בקקייטרינג19/10/10935 צפיות
בגיל 12 אצל נערה או 13 אצל הנער, חלה תפנית משמעותית. זהו הזמן להפוך מנערות לבגרות וזאת מסמלים על ידי בת או בר המצווה. ולכן אין פלא שהדבר מצדיק חגיגה גדולה. זוהי דריסת רגל משמעותית בחיים האמיתיים ולרוב חוגגים את השמחה באולם או על ידי חברת קייטרינג. ניתן גם להפיק את האירוע בשטח או מחצר של השכנים, אך מה שחשוב הוא להעסיק מומחים שיצרו לנו את האירוע המושלם.

מאת: נילי בקקייטרינג17/10/10900 צפיות
תחום הקייטרינג בישראל אינו קופא על שמריו. היום ניתן למצוא חברות קייטרינג רבות צצות ונעלמות כלא היו. אז כיצד נוכל לעשות את הבחירה הנכונה ולבחור חברת קייטרינג אמינה ואיכותית?

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica