חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות מקוריות לגברים

מאת: עמי חורישיווק12/12/20101225 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


מתנות מקוריות לגברים  

תמיד כאשר מגיע אירוע חשוב כמו יום הולדת, או חתונה או כאשר מתקרב חג הפסח או ראש השנה אנו מתחילים בהתלבטויות שלנו אילו מתנות נביא לחוגגים, ומהן המתנות הכי מקוריות שיכולות להיות.
יש היום שפע של מתנות שאפשר להגדיר אותן מתנות מקוריות כאלו שיגרמו למי שמקבל אותן חוויה אמיתית ויעוררו אצל מי שמקבל אותן קריאת התפעלות אמיתית.


יש סוגים שונים של מתנות מקוריות, יש מתנות מקוריות למי שהוא תולעת ספרים, ויש מתנות מקוריות למי שהוא חובב בישול, ויש מתנות מקוריות למי שהוא טיפוס רומנטי, או אולי טיפוס שאוהב לטייל , וכך הלאה והלאה.

כדי שמתנה תהיה מקורית וייחודית היא צרכה להיות שונה מכל המתנות הנדושות שאנו רגילים לקבל בחגים או בימי ההולדת שלנו, כדי שמתנה תהיה מקורית היא צריכה להיות ייחודית ולהתאים לאופי של מי שמקבל את המתנה ולסגנון החיים שלו. מתנות מקוריות הן אישור לכך שהאדם שקנה את המתנה השקיע בה לא מעט מחשבה וחשב מהי המתנה שתהיה ייחודית לאדם שאמור לקבל את המתנה.

את המושג מתנות מקוריות אפשר לחלק לאין ספור נישות, ניתן למצוא היום בשוק המתנות לא מעט נישות של מתנות מקוריות , החל מהנישה של מתנות מקוריות לחגים וכלה בנישה של מתנות מקוריות לגברים.

אז מה הן בעצם מתנות מקוריות לגברים ? יש סקאלה שלמה של מתנות מקוריות לגברים מסוגים שונים.
יש מי שיקנה לגברים מתנות מקוריות הקשורות לעולם הספורט או לעולם האקסטרים, מתנות כאלו יכולות להיות חוויה של צניחה חופשית או חוויה של שיעור טיס במטוס אמיתי, או אולי קורס גלשני רוח.
ויש מי שיקנה לגברים מתנות מקוריות השייכות לעולם הגאדג'טים, הגברים הידועים בחיבתם לגאדג'טים השונים המתפתחים כל הזמן ישמחו לקבל מתנה מקורית השייכת לעולם הגאדג'טים.
מתנות מקוריות אחרות שנהוג להביא לגברים יכולות להיות שייכות לעולם האלכוהול כמו בר נייד לרכב או מקר יין ועוד ועוד.
בכל מקרה לפני שאתם קונים מתנה מקורית לגבר חשבו מיהו אותו גבר , מהי המתנה המקורית שתהיה ייחודית לאותו גבר, שתתאים לסגנון החיים שלו ולאופי שלו, ותוכיח לו שאכן השקעתם לא מעט מחשבה בבחירת המתנה עבורו.






 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים במנועי החיפוש

התאמה זוגית דורון ארמוזה ידי האור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמי חורי

מאת: עמי חוריאדריכלות05/03/151029 צפיות
שימור אדריכלי הוא שימור של מבנים ואתרים שונים בארץ ובעולם המתבצע על ידי אדריכלים מומחים בתחום זה. נכון להיום איש המפתח העיקרי וזה שאחראי על פעולת השימור האדריכלי, הוא האדריכל אך הוא תמיד מקיים קשרי שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע נוספים, כמו אנשי איכות הסביבה, מהנדסים, ארכיאולוגים ואנשי מקצוע נוספים.

מאת: עמי חורייעוץ פנסיוני18/03/121000 צפיות
לאחרונה הרבה בני אדם מחזיקים ברשותם תיק השקעות. אותה השקעה עשויה להיעשות במט''ח, בקרנות נאמנות וכן בכל השקעה כלשהי אשר הם ממתינים להרוויח ממנה הכנסה נאותה. לפעמים סכום הכסף המנוהל בתיקי ההשקעות הוא משמש חלק גדול מכספו של האדם, ולפעמים גם הרכוש מושקע לחיסכון עבור תקופת הפנסיה או גם לרכישת נכס.

מאת: עמי חוריתוכנה22/02/12754 צפיות
יחד עם התקדמות השנים התקדם מאוד ענף הנדל"ן. התפתחות הנדל''ן גרמה לחיפוש אחר פתרונות שייקלו בעניין התנהלותם של חברות התיווך. הפתרון מצוי בתוכנות התיווך.

מאת: עמי חורישירה14/02/121112 צפיות
העיסוק של פיתוח קול החל כבר ביוון העתיקה... בתחילת המאה ה- 13 נזירים רבים כחלק מעיסוקים בתחום המוסיקה החלו לחקור ולבנות יותר ויותר את פיתוח הקול. הם חקרו את הדרך שבה הגוף מפיק את הקול וחילקו את הקול לסוגי מנעדים כמו קול בטן,

מאת: עמי חוריהשקעות01/02/121031 צפיות
רבים מהאנשים שמעוניינים להגיע לגיל הפנסיה בארץ ובעולםולנהל את שגרת חייהם בכבוד, נעזרים בניהול כספם בחברות המתמחות בתחום, חברות אלו מוכרות בשם בתי השקעות.

מאת: עמי חוריאימון אישי02/10/11982 צפיות
אימון אישי הוא טכניקה שנועדה להוביל כל מתאמן למצוא את החזון שלו שיוכל לעזור לו לחיות חיים טובים יותר. כל מתאמן שונה אחד משנהו, ולכן כל חזון שונה. אימון הוא תחום קצת שונה משאר התחומים כמו ייעוץ שהיועץ למשל נותן דברים שלו למתאמן. פה באימון זה אחרת לגמרי.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222358 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213596 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213768 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175461 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162616 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162954 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162067 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica