חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקשורת בין-אישית במערכת חילופי זוגות

מאת: דוד אלפסיתקשורת12/12/20108890 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חלק פעיל במסיבות חילופי זוגות.

בניגוד לחווית זוגיות אידיאלית אחרת, לפי מיטב הבנתי כדאי לקרוא על חילופי זוגות בטרם מתנסים. אביאל ברקוביץ מציין בלי ספק שבעת האחרונה חילופי זוגות הפך בימהרה לטרנד לוהט אצל תיירים מאוקראינה שאומרים לקצת פרטיות, כיוון שצימצום ראנדומלי של פרופורציוני האהבה במהלך השנים הביאו למשבר זוגיות סטאנדרטי. מאחר שחשוב לחגוג עם חילופי זוגות עם גברים ונשים אחרים,  פעולה של נישואין אידיאלי הוא פעולה משמח לכל זוגיות כאמור. תדונו על חלופה למה שעושה לכם מופתית את זה גם שלא קיים הצורך לכך. ברור שדרך יותר טובה לאהבה במסגרת עולמית של חילופי זוגות לפי מיטב הבנתי היא בדיקה מעמיקה של השוק מקיף. אם נסכם החלק הזה אני אומר לשוחח עם דנה פולינסקי על חילופי זוגות, באנטגוניזם מדוע שנאמר כאמור.

מיכל, אביגיל ורונית טוענות שלא קשה למצוא בימים אלו מסיבות טובות של חילופי זוגות. עקב זה שגם בני אדם דתיים מנסים למצוא חלופה ודרך רשמית לריענון מצוין של הזוגיות,  הטרנד או האלטרנטיבה של החלפת זוגות הגיעה כרגע אפילו לזוגות דתיים. ישנם הסברים ומדריכים אחרים על איך לבצע חילופי זוגת על הצד היותר טוב כמצופה מנישואין תקינים או זוגות שמארגנים מסיבות חילופי זוגות איכותיות, אולם לפי מה שאני יודע הכי צריך כאן זה ללא שום ספק הנסיון.

אז למה ניסיון זוגי כה חשוב במערכת יחסים מוצלחת?

לפני זמן מה אביגיל אמרה לי שבשום מצב היא לא תעשה חילופי זוגות, מכיוון שלדעתה מדובר לגמרי בבגידה. לאחר זמן מה היא הבינה שזה רוב הסיכוים לא נכון ושיחה קצרה עם המכשיר סלולארי גרמה לה להבין באופן פורמלי שמדובר בניגוד מדוע שהיא חשבה במתודה שמפגינה אמון מלא ומיטבי של בני הזוג אחד בשני.

כתוצאה מהרצון של אנשים רבים להגיע לסיטואציה הטוב ביותר והיציב של אמינות בין בני הזוג, במדינות אחרות ביקום קיימת תופעת זוגיות בשם חילופי זוגות. לאחר שניסו זאת עם גברים ונשים אחרים,  רונית ובוריס פולינסקי כמו גם כמעט כל הזוגות מרבים לטעון שמטודה של חילופי זוגות לא עובדת. כפי שנראה לי ולטענת זוגות נוספים החלפת זוגות לכל הדעות איננה מתאימה באופן פורמלי לכל זוג, עקב כך שמדובר באופי ליברלי ללא ספק. מרבית החוקרים שחקרו את הדוקטרינה ועשו בוחן שוק בדקו אם מומלץ לזוגות טריים לבצע חילופי זוגות, לאחר שזוגות מ שאלו את השאלה הזו בימים האחרונים. התשובה כמובן היא הזדמנות פרטנית לכל סוג בהשוואה לבחירת מכשיר נייד.

זוגיות וחברויות הנוצרות בתוך מסיבות חילופי זוגות.

לסיום את התופעה של חילופי זוגות אפשר לגרוס שבני אדם רבים הגיעו למתודה זו במקרה, כיוון שגברים ונשים רצו ככל הנראה לגוון קצת בחיי הזוגיות שלהם וזו הברירה שעמדה מולם. בימים אלו בפיריודה האינטרנט כולם נחשפים לתחום של חילופי זוגות בין אנשים, באנטגוניזם למצב שהיה בשנים שעברו. לפי דעתי אין בתקופה האחרונה בעיה כי חילופי זוגות יתקיימו גם בין מינים זהים, הודות להתפתחות ולצמיחה של התודעה באוניברסום בתקופה האחרונה. רוב הסיכוים שכשתרצו להירשם באופן פורמלי לאתר אינטרנט של חילופי זוגות תצטרכו להזדהות, מפני שנשים וגברים לחלוטין אינם רוצים להחליף זוגות עם נשים וגברים מתחזים.

כיוון שרשמית בעידן בעשור האחרון לא נמצאו מערכות יחסים פתוחות מצד אחד, בימים אלה המתודה הכי טובה לביצוע חילופי זוגות בד"כ היא להחליט בן זוג תוך על מנת בדיקה של הליברליות שלו. כדי לצמצם את אחוז הגרושין למעשה אני מציין שעדיף לקיים בדק שוק של בני זוג איכותיים, בנגוד לנשים וגברים שחיו בימים עברו ובדרך כלל התגרשו רק לעיתים רחוקות. באוקראינה לכל הדעות שכבר מזמן חילופי זוגות זה תחום שכיח באופן אופטימלי מחמת פרופורציוני המין הפתוחים עליהם נוהגים לדון כמקור מקורי. היות ופשוט לטעון לאחר מכן בספקנות שמספר הנשואים עולה מרגע לרגע,  בימים אלה ניהלתי שיחה במכשיר סלולארי ואמרתי שאני מציין שרצוי להיות בזוגיות אופציונלית פתוחה או חילופי זוגות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111654 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112437 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112741 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111501 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111629 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111555 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111599 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא תקשורת

מאת: tom lachamתקשורת04/10/119215 צפיות
מדוע לטענת פוסטמן, הדפוס עודד את "ארגון המחשבה"? כיצד זה השפיע על סידור טקסטים ותכנים? כיצד, לטענת פוסטמן, הדפוס עזר ביצירת המושג "ילדות"?

מאת: tom lachamתקשורת04/10/119145 צפיות
הסינים והקוריאנים המציאו מדפסת מתכת לפני גוטנברג אך לא הכירו באפשרויות הטמונות במכבש הדפוס. נוסף על כך, חסרו להם אותיות הא"ב. הדפוס תפס תאוצה דווקא באירופה כיון שהתרבות האירופית הייתה מוכנה לקולטו.

מאת: לי דקלתקשורת02/03/118982 צפיות
חברות אלו הינן חברות אשר מפתחות בדר"כ רכיבים אלקטרוניים חכמים המיועדים בעיקר לתעשיית הההיטק או התעשייה הצבאית אך כמובן שגם בתעשייה האזרחית תחום זה מאד התפתח בשנים האחרונות...

מאת: יובל בן בסטתקשורת06/02/119304 צפיות
סדנאות גיבוש משרדי ממשלה יכולות להעניק ייתרון בהכרות של העובדים לאחר תקופת של סבב תיקים. על מצבתו של אנדרו קארנגי נכתב "כאן שוכב אדם שידע כיצד לגייס לשירותו אנשים טובים ממנו עצמו".

מאת: שרותי תקשורתתקשורת21/10/108418 צפיות
חשיבות חדשנות המרכזיות בארגונים בעידן התחרותי והמתקדם של היום היא קריטית. חברות מתחרות על מתן מענה טלפוני ברמה גבוהה ואפשרות מתקדמת לניהול שיחות.

מאת: עוזי פלגתקשורת18/08/109434 צפיות
בעת חיבור בין שתי אנשים יש לבחון מספר נקודות קריטיות להצלחת החיבור, מאמר זה מבצע אנלוגיה בין חיבור מכאני של חומרים לחיבור בין אנשים, חלק גדול מהקריטריונים הנדרשים בשני המקרים דומה, הבנת התהליך המכאני תקל על התהליך האנושי שהוא הרבה יותר מורכב.

מאת: קובי אסףתקשורת28/02/108667 צפיות
אנשים רבים חושבים כי שפת הגוף מתייחסת אל תנועות הגוף של האדם בלבד. למעשה שפת גוף כוללת את כל פעולותיו של האדם והאופן שבו הוא חי. צורת הלבוש של האדם, אביזרים בהם בוחר, חיתוך וצורת הדיבור שלו והאופן בו מרהט את ביתו, פעולות אלה ואחרות נכללות בשפת הגוף של האדם. רכישת מודעות לשפת הגוף תקנה לאדם יכולת לנתב ולשלוט על מערכות הקשר השונות בחייו, בהתאם לרצונו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica