חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיבור בין גורמים (חיבור זוגי)

מאת: עוזי פלגתקשורת18/08/20109439 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

  זהו לא מאמר במלאכה זהו מאמר בזוגיות, בניהול, ותקשורת בינאישית כל אחד צריך לבדוק את סוג החיבור המתאים לגורמים אותם הוא רוצה לחבר ביחד.

 בעת חיבור בין שתי אנשים, יש לבחון מספר נקודות קריטיות להצלחת החיבור, מאמר זה מבצע אנלוגיה בין חיבור מכאני של חומרים לחיבור בין אנשים, חלק גדול מהקריטריונים הנדרשים בשני המקרים דומה, הבנת התהליך המכאני תקל על התהליך האנושי שהוא הרבה יותר מורכב.

לפני חיבור ביו חומרים יש לבדוק את נקודות הבאות:

סיבת הצורך לחבר,

סוגי החומרים האמורים להתחבר.

התנאים בהם החיבור צריך להתקיים.

הכוחות שיופעלו על החיבור.

ציר הזמן הצפוי לחיבור.

כלי העבודה הנדרשים לחיבור.

הידע הנדרש לבצע את החיבור.

הנזק האפשרי העלול להיגרם לחומרים במהלך החיבור.

היכולת לפרק את החיבור בעתיד והנזק הצפוי בתהליך הפרוק.

חיבור חלקים לא מתאימים לשיטת החיבור,ללא כלים מתאימים, וללא ידע נדרש, הינם מתכון בטוח לחיבור לא תקין אשר יתפרק תוך זמן קצר, בתהליך ההתפרקות נגרם נזק לחלקים ולא בטוח שניתן יהיה לחברם שוב בעתיד.

חלק מהשיטות פוצעות את החומר בתהליך החיבור (ברגים), יש חיבור שנדרש לחזק (בורג +אום) , יש חיבור אסטטי שלא רואים את החיבור (דבק), יש חיבור חזק ועמיד (ריתוך), יש לדעת שלא כל חיבור מתאים לכל סוג חומר, ישנם חיבורים המתאימים לחומר מאותה המשפחה.

דבק- מחבר סוגי חומרים שונים בעלי תכונות שונות, הדבקה טובה מחייבת משטח הדבקה ישר וחלק ונקי ,ככל שכך יהיה, עוצמת החיבור טובה יותר, שיטה זו קלה לבצוע , לא נדרש גורם פיזי חיצוני או כוח ליצירת החיבור,  הדבקה בדבק לא מתאימה בדרך כלל לאזורי טמפרטורה גבוהים,צורת ההתנתקות עשויה להיות קשה, ולגרום נזק בלתי צפוי לחלק החלש יותר, כמות קטנה מדי של דבק, שטח לא נקי או סוגי חומרים לא מתאימים, עשויים לגרום לניתוק פתאומי זמן קצר אחר ההדבקה.

בורג + אום מחייב קדוח חור מתאים בשני החומרים, מאפשר לחבר חומרים שונים,  נדרשת מקדחה ומקדח מתאים לסוגי החומר, מפתח או מברג לחיבור ולהידוק הבורג,  נדרש דיוק  ומתאם בחורים בהם עובר הבורג, נדרש להפעיל כוח בזמן הקדוח והידוק האום לבורג, הפירוק קל ואינו משאיר סימנים למעט החור שנקדח, מתאים לחומרים קשים ועבים, מתאים לעבודה בתנאים קשים, לאורך זמן מצריך בדיקה וחיזוק.

בורג קודח- נדרש בורג מתאים וכלי הברגה, קל לחיבור מאפשר לחבר  חומרים דקים ולא קשים מדי המאפשרים חדירת בורג כזה, הברגת בורג כזה יוצרת סימני חדירה,  הידוק חזק מידי עשוי לגרום לבורג להסתובב על ריק, לא נדרשות הכנות מיוחדות לחיבור ולפירוק, צורת החיבור שלא מתאימה לעמידה במאמצים , מתאים לחיבורים דקורטיביים.

חיבור בעזרת מסמרים -מחייב שהחומרים המחוברים יהיו רכים המאפשרים צורת חיבור כזו, החיבור מהיר מאד ולא מצריך הכנות מיוחדות, החיבור עשוי להתפרק ולהתרופף אחרי שימוש לא זהיר, הפירוק מצריך מכות פטיש וגורם נזק וסימנים לחומר, לא מתאים לשימוש מאסיבי לאורך זמן.

חיבור בעזרת ריתוך- צורת חיבור  חזקה המחייבת שני חומרים מאותו סוג (פלדה), אזור התפר חזק ואמור לשרוד זמן רב ובתנאים קשים, לא ניתן  לפרק את הריתוך ללא שימוש בכלים מתאימים, מבצע החיבור והפירוק חייב להיות מקצועי, הפרוק גורם נזק לשני החלקים שחוברו.

חיבור בעזרת תותבים-חיבור מדויק וחזק נקי ונסתר מהעין, מחייב דיוק במידות הן של הקדחים והן של התותבים ודבק תואם, מתאים בעקר לסוגי חומר המתאימים לסוג חיבור כגון זה עץ, חומרים פולימרים קשים. מחשב לחיבור מקצועי ונקי.

אחרי שהבנו מה ניתן לחבר ואיך, אפשר להתחיל לחבר ולהתחבר רק להיזהר לא לפצוע ולא להפצע.

   

כל הזכויות שמורות לעוזי פלג ( UP יזמות ניהול בע"מ)

 אין לעשות כל שימוש בכל מדיה שהיא בחומר הכתוב ללא אישור בכתב מהמחבר

                                                          www.uzip.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עוזי פלג יועץ לניהול עסקי וכלכלת משפחה

מנכ"ל לשעבק בחברות עסקיות

חונך עסקי מוסמך  המעוף משרד הכלכלה

יועץ מוסמך בינלאומי CMC

חבר בלשכת היועצים העסקיים בישראל.

UP ייעוץ ונהול-פתרונות לנהול עסק

0526969240 נייד

דוא"ל : peleguzi@012.net.il

אתר חברה: WWW.UZIP.CO.IL

אתר  "זהירוני" המדריך להקניית ערכים לילדים מהגיל הרך דרך גיבור תרבות  www.pelegbooks.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עוזי פלג

מאת: עוזי פלגהלוואות30/05/202555 צפיות
חלק גדול של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, רואים בבנק את אחד הגורמים העיקריים האחראיים לקשיים הפיננסיים של העסק. בעלי העסקים האלה סבורים שהבנק צריך לעזור לעסק וללכת לקראתו. האם טענתם מוצדקת? ננסה לבדוק זאת בשורות הבאות

מאת: עוזי פלגמכירות30/05/202623 צפיות
התשובה לשאלה מי הלקוח שלי?, מתחילה בשאלה מקדימה לאיזה צורך אני מספק פתרון ?. הבנת הצורך, מאפשרת זיהוי ראשוני של סוגי הלקוחות הנדרשים לצורך ואת גודל השוק הפוטנציאלי. אבל לפני פילוח השוק וזיהוי מי זה הלקוח הפוטנציאלי ובהמשך מי הלקוח הממוקד קרי "הפרסונה" אליה העסק יכוון. כדאי להבין מי הוא לקוח ומי הגורמים המעורבים "בשרשרת הקנייה" ומידת השפעתם על תהליך הקנייה.

מאת: עוזי פלגמכירות26/05/202473 צפיות
ניהול תהליך מכירה יעיל הוא מהלך נחוץ וחיוני בכל פעילות עסקית, בנושא פורסמו מאמרים רבים והנושא הוצג והודגש באופנים שונים, במאמר הזה הועלו נקודות שונות כולל טיפים, המתייחסים לניהול תהליך מכירה B2B (עסק מוכר לעסק) של מוצרים טכניים המיועדים לשימוש עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201492 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201604 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201624 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201345 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאמרים נוספים בנושא תקשורת

מאת: tom lachamתקשורת04/10/119220 צפיות
מדוע לטענת פוסטמן, הדפוס עודד את "ארגון המחשבה"? כיצד זה השפיע על סידור טקסטים ותכנים? כיצד, לטענת פוסטמן, הדפוס עזר ביצירת המושג "ילדות"?

מאת: tom lachamתקשורת04/10/119154 צפיות
הסינים והקוריאנים המציאו מדפסת מתכת לפני גוטנברג אך לא הכירו באפשרויות הטמונות במכבש הדפוס. נוסף על כך, חסרו להם אותיות הא"ב. הדפוס תפס תאוצה דווקא באירופה כיון שהתרבות האירופית הייתה מוכנה לקולטו.

מאת: לי דקלתקשורת02/03/118986 צפיות
חברות אלו הינן חברות אשר מפתחות בדר"כ רכיבים אלקטרוניים חכמים המיועדים בעיקר לתעשיית הההיטק או התעשייה הצבאית אך כמובן שגם בתעשייה האזרחית תחום זה מאד התפתח בשנים האחרונות...

מאת: יובל בן בסטתקשורת06/02/119307 צפיות
סדנאות גיבוש משרדי ממשלה יכולות להעניק ייתרון בהכרות של העובדים לאחר תקופת של סבב תיקים. על מצבתו של אנדרו קארנגי נכתב "כאן שוכב אדם שידע כיצד לגייס לשירותו אנשים טובים ממנו עצמו".

מאת: דוד אלפסיתקשורת12/12/108895 צפיות
בניגוד לחווית זוגיות אידיאלית אחרת, לפי מיטב הבנתי כדאי לקרוא על חילופי זוגות בטרם מתנסים. אביאל ברקוביץ מציין בלי ספק שבעת האחרונה חילופי זוגות הפך בימהרה לטרנד לוהט אצל תיירים מאוקראינה שאומרים לקצת פרטיות.

מאת: שרותי תקשורתתקשורת21/10/108422 צפיות
חשיבות חדשנות המרכזיות בארגונים בעידן התחרותי והמתקדם של היום היא קריטית. חברות מתחרות על מתן מענה טלפוני ברמה גבוהה ואפשרות מתקדמת לניהול שיחות.

מאת: קובי אסףתקשורת28/02/108674 צפיות
אנשים רבים חושבים כי שפת הגוף מתייחסת אל תנועות הגוף של האדם בלבד. למעשה שפת גוף כוללת את כל פעולותיו של האדם והאופן שבו הוא חי. צורת הלבוש של האדם, אביזרים בהם בוחר, חיתוך וצורת הדיבור שלו והאופן בו מרהט את ביתו, פעולות אלה ואחרות נכללות בשפת הגוף של האדם. רכישת מודעות לשפת הגוף תקנה לאדם יכולת לנתב ולשלוט על מערכות הקשר השונות בחייו, בהתאם לרצונו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica