חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרכזיות

מאת: שרותי תקשורתתקשורת21/10/20108420 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשיבותחדשנות המרכזיותבארגונים בעידן התחרותיוהמתקדם שלהיום היאקריטית. חברות מתחרות על מתן מענה טלפוני ברמה גבוהה ואפשרותמתקדמת לניהול שיחות.האופן בו החברה מנהלת את המענה התקשורתי שלה יוצר אתהתדמית שלה.ארגון המספק תגובה מהירה ושירות אדיב ימשוך את הלקוחות.יכולת טכנולוגיתעדכניתשל המרכזייהמאפשרת לארגון לפעול בנוחותוביעילות.

ארגונים רבים משדרגים או שכבר שדרגו את מרכזיות ה-TDM   מהדור הישןועברו למרכזיות הדור החדששל Voice Over Internet Protocol- VOIP.שימושבטכנולוגית VOIP מאפשר פריסה נרחבת של רשת האינטרנט כולל אבטחת מידעועוד.מכיוון שמרכזיותVOIP   הן בעלות תשתית הפועלת על האינטרנט הן לא מגבילותאת המשתמשים מבחינת מיקום פיזי.  העובד יכול להשתמש במרכזיה בכל מקום בוהוא נמצא בארץ או במדינה אחרת.המרכזייה מוזילה בצורה משמעותית את מחיריהתפעול והשיחות וכוללת כמות עצומה של אפשרויות עליהן לא מוסיפים כסף.לדוגמא, בתוךהעסק אפשר לנהל שיחות ללא עלותשעוברות דרך המרכזייה.

מרכזיות VOIP  קיימותכבר שנים אך ככל שהן משתכללות ומחירן יורד, כךהן  הופכות לנפוצות יותר בארגונים המגלים את  האפשרויות הרבות שגלומים בהן.מרכזיות VOIPמותקנות לפי היקף הארגון ותקציבו.המרכזיות מושתתותעלקוד בשם אסטריקס ויש להןגמישות עצומה לשינוי ושדרוג.  עסק קטן יכול לקנותאת המרכזייה לפי צרכיו בהווה ולהוסיף לה תכונות עם צמיחתו.המרכזיותכוללות מגוון אפשרויות כמו: קווי טלפון אנלוגיים , שלוחות פנימיות כמעט ללאהגבלה, ניתן להפוך כל שלוחה לחכמה או רגילה,שיחה מזוהה, חיוג וקבלה שלשיחות מהמחשב,  ניתן להוסיף מספרי טלפון חיצונים, נתב שיחות עם כמות שיחותבלתי מוגבלת ועוד.

המרכזייהפועלת עם קווי בזק, הכבלים, קווים ניידיםוקווי VOIP שהםהזולים ביותר. אנשי החברהיכוליםלקנות גם קווים בחו"ל ולהוזיל בכך מחיריהשיחות לחו"ל.הטמעת המרכזייה בחברההיא פשוטה תוך  מתן מענה כולללצרכי הארגון ולהיקפו.המרכזייה חוסכתלארגון עלויות רבותמבחינת תפעולהמרכזייהוהשיחות המתנהלות דרכה ומרחיבה בצורה ניכרת אתהאפשרויותהטכנולוגיות של החברה.

ארגון הרוצה לקנותהמרכזייה צריך לפנות לשירותיה של חברה מנוסההעוסקת בפתרונות תקשורת. החברה תייעץלארגון בהטעמת ומתן מענהשלהמרכזייה לצרכיו ולתקציבו. ההתקנהמתבצעת מיידית ואין צורך בהשבתת המערכת.כל שנדרש למרכזיההוא האינטרנט ורשת המחשבים במקום.המרכזייה מתאימהלחברות בכל גודלהחלמעסק ביתי קטן ועד למשרדי ממשלה,  בנקים וכו'.

מרכזיות VOIP הן המילה האחרונה בתחוםהמרכזיות. המרכזיות הן חובהלכל בעל עסק שרוצה להיות חלק מהקדמה ומעל למתחרים.ארגון הרוצהלשדרג אולרכוש מרכזיית VOIP צריכה ליצור קשרלחברה מקצועיתהמתמחיתבמתן פתרונותתקשורת. החברה תייעץ לבעלהעסק או מנהל הארגון לגבי שירותיהמרכזייהלהן הוא זקוק. החברה תתכנן עבור  הארגון את המרכזייה הטובה ביותר עבורו.מבחינת אופיו והתכנים עימם הוא מתעסק,היקף העובדים בארגון, תחזית לגדילתהארגון בעתיד, תקציב הארגון ועוד. החברה מספקת תמיכה וליווי עבורהארגוןגם לאחר שהושלמה הטמעתהמרכזייה ומספקת מענה לתקלות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פתרונות תקשורת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרותי תקשורת

מאת: שרותי תקשורתפרופילי חברות27/12/101103 צפיות
ארגון מוקמת תשתית מחשוב עליה מורכבת רשת של מחשבים בה כל המחשבים מגיעים לשרת ויוצרים קשר גם מחוץ לארגון באמצעות נקודת חיבור לרשת. ההקמה של רשת המחשבים מתבצעתלאחר בדיקה מקיפה של מערכת המחשוב המתאימה לארגון, לצרכיו, היקפו, תקציבו ולמטרותיו.

מאמרים נוספים בנושא תקשורת

מאת: tom lachamתקשורת04/10/119216 צפיות
מדוע לטענת פוסטמן, הדפוס עודד את "ארגון המחשבה"? כיצד זה השפיע על סידור טקסטים ותכנים? כיצד, לטענת פוסטמן, הדפוס עזר ביצירת המושג "ילדות"?

מאת: tom lachamתקשורת04/10/119149 צפיות
הסינים והקוריאנים המציאו מדפסת מתכת לפני גוטנברג אך לא הכירו באפשרויות הטמונות במכבש הדפוס. נוסף על כך, חסרו להם אותיות הא"ב. הדפוס תפס תאוצה דווקא באירופה כיון שהתרבות האירופית הייתה מוכנה לקולטו.

מאת: לי דקלתקשורת02/03/118985 צפיות
חברות אלו הינן חברות אשר מפתחות בדר"כ רכיבים אלקטרוניים חכמים המיועדים בעיקר לתעשיית הההיטק או התעשייה הצבאית אך כמובן שגם בתעשייה האזרחית תחום זה מאד התפתח בשנים האחרונות...

מאת: יובל בן בסטתקשורת06/02/119305 צפיות
סדנאות גיבוש משרדי ממשלה יכולות להעניק ייתרון בהכרות של העובדים לאחר תקופת של סבב תיקים. על מצבתו של אנדרו קארנגי נכתב "כאן שוכב אדם שידע כיצד לגייס לשירותו אנשים טובים ממנו עצמו".

מאת: דוד אלפסיתקשורת12/12/108892 צפיות
בניגוד לחווית זוגיות אידיאלית אחרת, לפי מיטב הבנתי כדאי לקרוא על חילופי זוגות בטרם מתנסים. אביאל ברקוביץ מציין בלי ספק שבעת האחרונה חילופי זוגות הפך בימהרה לטרנד לוהט אצל תיירים מאוקראינה שאומרים לקצת פרטיות.

מאת: עוזי פלגתקשורת18/08/109435 צפיות
בעת חיבור בין שתי אנשים יש לבחון מספר נקודות קריטיות להצלחת החיבור, מאמר זה מבצע אנלוגיה בין חיבור מכאני של חומרים לחיבור בין אנשים, חלק גדול מהקריטריונים הנדרשים בשני המקרים דומה, הבנת התהליך המכאני תקל על התהליך האנושי שהוא הרבה יותר מורכב.

מאת: קובי אסףתקשורת28/02/108671 צפיות
אנשים רבים חושבים כי שפת הגוף מתייחסת אל תנועות הגוף של האדם בלבד. למעשה שפת גוף כוללת את כל פעולותיו של האדם והאופן שבו הוא חי. צורת הלבוש של האדם, אביזרים בהם בוחר, חיתוך וצורת הדיבור שלו והאופן בו מרהט את ביתו, פעולות אלה ואחרות נכללות בשפת הגוף של האדם. רכישת מודעות לשפת הגוף תקנה לאדם יכולת לנתב ולשלוט על מערכות הקשר השונות בחייו, בהתאם לרצונו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica