חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוסיות בשירות אתרי הכרויות אמריקאים

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה15/12/20101398 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משרדי היכרויות בבעלות אמריקאית גרמו לשינוי התדמית העולמית המסורתית של משרדי ההכרויות הנהוגים בעולם ההכרויות באוקראינה ורוסיה וגרם להפיכתם לביזנס מצליח.

אם בעבר הלא רחוק משרדי שידוכין התהדרו בנשים לקשר רציני וחתונה עם גברים מהמערב היום הכל נהפך לתעשיה.

בעלי עסקים אמריקאים מבינים שהמחסור בתעסוקה במדינות עניות אלו יוכל לשרת את מטרתם ומצאו פתרון יצירתי בתחום השידוכים, לא בדיוק מכובד אך עם רווחים עצומים.

אתרי הכרויות מערבים ואמריקאים נטלו תחת חסותם אתרי הכרות מקומיים והוסיפו עוד אלפי משרדים נוספים למטרת עבודה נטו עבור הכרויות.

המשרדים האמריקאיים מאגדים סביבם מאות סניפים קטנים של משרדי הכרויות שתפקידם לחפש בחורות צעירות ויפות למטרת עבודה, בחורות אלו ישבו ויעבדו במשמרות, יתקשרו עם בחורים אמריקאיים שבאתר וישתכרו בהתאם לכמות הדואר ששלחו ועבור הצאט.

בחורה ממוצעת יכולה להתפרנס במשרד הכרויות פי 10 מחברתה העובדת למשל כמוכרת בחנות או עבודה אחרת ולכן הרצון של הבחורות להיות חלק מהמכונה המשומנת לעשיית כסף.

כמובן שאין כל הכרות במשרדי אלה הבחורים האמריקאים התמימים לא מעלים בדעתם שהם מתקשרים עם נשים המתפרנסות מכך, צורת התשלום מול המשרדים הרוסיים פשוט ביותר, אחת לחודש מסכמים את כמות המכתבים שנכתבו ומוסיפים את זמן שיחות הצאט ושולחים למשרדים המקומיים המשמש כתשלום לבעלי המשרד ולבחורות, כך הם מוגנים מפני החוק ותמיד יוכלו לטעון שהקשר עם המשרדים ולא עם הבחורות.

כיום עשרות ערים ברוסיה ואוקראינה עם מאות משרדי שידוכין מעסיקים עשרות אלפי נשים רוסיות צעירות המוצאות את לחמן מהכרות עם גברים אמריקאים וגם מקבלות בונוסים במאות דולרים ומאושרות בחלקן.

השליטה של המשרדים האמריקאיים על שוק ההכרויות באינטרנט מכניס להם עשרות מליוני דולרים בשנה מגברים תמימים המחפשים קשר עם הבחורות הרוסיות היפות המתכתבות איתם ולא משערים בכלל שלא יזכו לפגוש אותן לעולם.

המצב הכלכלי כיום טוב מבעבר ורוב הן מאושרות במדינות שלהם ולא מעוניינות לעזוב בכלל, אך כעבודה במשרד הכרויות קוסמת ומשתלמת ומפרנסת יותר מכל עבודה אחרת.

בפעם הבאה שאתה גולש באתר הכרויות התרחק כמו מאש מאתרים אמריקאים כי אין סיכוי למצוא בחורה לקשר, לעומת זאת תוכל עדיין למצוא משרדי הכרויות אמיתיים לקשר עם בחורות רציניות לקשר וחתונה.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הוא בעל חברת הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות עם בחורות מרוסיה ואוקראינה משלב ההכרות עד להגעת האישה לארץ. לזכותינו נזקפות מאות חתונות של גברים ישראלים עם בחורות מאוקראינה ורוסיה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רומן רום

מאת: רומן רוםנישואין08/01/121838 צפיות
אם חשבת שראית בחורות יפות כנראה שלא היית באוקראינה, למרות שיש בחורות יפות בכל מקום ריכוז גבוה של בחורות יפות כמו הבחורות באוקראינה לא תמצא באף מקום בעולם!

מאת: רומן רוםמשפחה וזוגיות - כללי23/12/111734 צפיות
שב בבית מול המחשב שלך, הכר בחורה יפה באמצעות הוידאו צאט ותוכל להזמין אותה ארצה לביקור.

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה22/02/111444 צפיות
אודסה שבאוקראינה תמיד הוותה יעד לבחורים פנויים המנסים להגיע ולהכיר נשים מקומיות וכן כאלה שבאו דרך אתרי הכרויות ומשם המשיכו לערים שונות בסביבות אודסה ובעיקר לחרסון, לכן הדרך היחידה לא להתעמת ולעבור חקירות לאן מועדות פניך תהיה כרגע להגיע עם אישור שהיה מבית מלון.

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה03/01/113139 צפיות
זה בדמה של האישה הרוסיה להקדיש את עצמה למען בעלה והילדים שלה, ככה היא חונכה, נאמנות ומסירות כלפי המשפחה קודם לאושר שלה.

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה01/01/111405 צפיות
במשרדי הכרויות שלנו נתקלנו במדי פעם באמירות לא נעימות מאימא דואגת שבתה צריכה להתחתן עם גבר מהארץ: ראיתי בטלוויזיה שישראל מקום ראשון בסחר בנשים, לא?

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה28/12/101221 צפיות
הסיכוי היחיד להכיר גברים רציניים לחתונה הוא באתרי הכרויות, שם נמצאים גברים מתרבות אחרת בוגרים ומחפשים את הקשר הרציני למען מערכת היחסים, יכולים לתת לאשה הרוסיה בטחון ותשומת הלב וכן יציבות כלכלית טובה יותר מאותם הצעירים הרוסיים.

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה25/12/101263 צפיות
שוק ההכרויות באודסה ובכלל בעולם נשלט באופן בלעדי על ידי האמריקאים המעסיקים בחורות שיתכתבו ויצוטטו עם המנויים שלהם, הבחורות יושבות ועובדות ואין מה להתלהב ממשרד המלא בבחורות יפיפיות, מקסימום תקבלו פגישה ולא יותר.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206389 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204899 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204682 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192802 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182309 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182747 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181902 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica