חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צפייה ישירה – מדוע קיימת הגבלה של 72 דקות?

צפייה ישירה – מה הקשר בין צפייה ישירה לבין הגבלת 72 הדקות ? המשיכו לקרוא !
גולשים רבים אשר אמצו ממזמן לחיקם את המודל של צפייה ישירה מתרעמים על העובדה של הגבלת 72 הדקות – הם מבטאים את המרמור שלהם כלפי ההגבלה בפייסבוק, בטוויטר, בפייסבוק, בפורומים ואיפה לא. ומכיוון שככל הנראה הם עדיין לא הצליחו להבין את פשרו של מודל 72 הדקות שבצפייה הישירה – אני כאן כדי לענות להם על כך. רוצים תשובה ? המשיכו לקרוא !


צפייה ישירה – מדוע קיימת הגבלה של 72 דקות במהלך של צפייה ישירה ?
אתרים אשר מציעים לגולשים שלהם גישה חינמית, זמינה כל העת וישירה לאתרים שלהם ולסרטים שהם מכילים בתוכם מאפשרים את הצפייה הישירה בכל אותם סרטים באמצעות נגן מדיה איכותי הקרוי בשם מגה וידאו. הנגן של מגה וידאו הוא הנגן הנפוץ ביותר בקרב רוב האתרים של צפייה ישירה – הסיבה לכך היא פשוטה, מדובר בנגן הסרטים הטוב והאיכותי ביותר אשר מאפשר לגולש שלל אפשרויות צפייה חדשניות ואיכותיות ובנוסף הוא גם מציע שלל שירותים שונים למנהלי האתרים של סרטים בצפייה ישירה. ומכיוון שחברת מגה וידאו היא חברה גדולה שפיתחה מוצר מוביל ומבוקש גם היא חייבת להרוויח את לחמה מן פרי הפיתוח שלה – מגה וידאו מציעה דבר פשוט לגולשים אשר משתמשים בנגן שלה. היא מעניקה לכם אפשרות צפייה של 72 דקות – צפייה ישירה ואיכותית למדי שלאחר שנגמר פרק הזמן המדובר היא פשוט עוצרת את הצפייה בסרט וחוסמת אותו. מיד אחר כך היא מאפשרת לגולש אשר צפה בסרט בחירה בין שתי ברירות – להתנתק מן האינטרנט, להפעיל מחדש את הסרט ואת הצפייה בו או לרכוש מנוי במחיר מוזל במיוחד שיאפשר לך לצפות בכמות אינסופית של סרטים וללא כל הפרעה שתפגע לך בחוויית הצפייה ? איך נשמע ?


צפייה ישירה – האם כדאי לחובבים של צפייה ישירה לרכוש מנוי של מגה וידאו ?
התשובה לשאלה המופרכת מלעיל הינה ברורה ביותר – בוודאי שכן. אנשים אשר אמצו לעצמם את ההרגל של צפיית סרטים באמצעות צפייה ישירה יכולים להפוך את חווית הצפייה שלהם למושלמת באמצעות רכישת מנוי גדול במחיר מינימלי ומופרך ? אתם עוד כאן ?

 



תגיות המאמר: צפייה ישירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת moviesstream

מאת: moviesstreamטלוויזיה14/12/111862 צפיות
במהלך העונה השנייה של הסדרה עספור עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה אשר צולמה ברובה באמסטרדם איציק אשר נחשב למת בפניי חבריו ומשפחתו חי במרסיי עם ג'ולייט ועובד אצל אביה ביקב. הוא נשלח למשימת מכירה של בקבוקי יין אך עושה תאונה וכל הסחורה נשברת. קיקה שהיא מוכרת בקופי שופ מציעה לאיציק הצעה מסוכנת והיא להבריח סמים מאמסטרדם למרסיי והתגמול גבוהה מאוד, איציק שחייב להשיג כסף מסכים להצעה, הוא נוסע עם כמות גדולה של סמים מאמסטרדם לבחור בשם אוליאל אשר גר באחוזה ענקית במרסיי.

מאת: moviesstreamטלוויזיה29/11/111740 צפיות
כל המדינה חיכתה לעונה 2 של עספור. כן כן, הסדרה הישראלית אשר הצליחה לעשות את הלא ייאמן וגם להיות ברמה גבוהה, גם להיות מצחיקה ביותר, גם חכמה, גם אינטיליגנטית ועוד הצליחה לשבות לבבות של מיליונים אשר מרותקים מדי שבוע למסך.

מאת: moviesstreamטלוויזיה22/11/112423 צפיות
עספור עונה 2 פרק 10 לצפייה ישירה הולך להיות אחד מן הפרקים המותחים והמורטי העצבים הגדולים ביותר של הסדרה. ולא שמדובר בחדשות מרעישות מבחינת הסדרה שכן תוכן ואופי הסדרה עצמו הינו תמהיל מושלם של פשע, דרמה וקומדיה מבריקים ביותר.

מאת: moviesstreamטלוויזיה14/11/112206 צפיות
על מנת להבין מה הולך להתרחש בפרק 8 של עונה 2 של עספור יש להבין את מהות הסדרה עספור כולה...

מאת: moviesstreamטלוויזיה14/11/112665 צפיות
פרק 7 של עונה מספר 2 של עספור הולך להיות אחד מן הפרקים הגדולים ביותר אי פעם של הסדרה!

מאת: moviesstreamטלוויזיה13/11/112005 צפיות
מה הולך להתרחש בפרק 7 של עונה 2 של עספור לצפייה ישירה? ובכן, כל המדינה ללא שום יוצא מן הכלל חיכתה לתחילת עונה 2 של עספור.

מאת: moviesstreamבידור ופנאי - כללי22/09/113352 צפיות
כאשר אומרים סרטים לצפייה ישירה עם תרגום – למה בדיוק מתכוונים? ובכן, אפשר לפרק את המשפט לחלקים ולהסביר כל אחד מהם בצורה ברורה ובהירה. ובכן כאשר אומרים סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מתכוונים ל: 1. סרטים לצפייה ישירה ו 2. עם תרגום

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195893 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189098 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183056 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181955 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171659 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171764 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171774 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica