חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אמנות העיצוב והסידור של ארונות אמבטיה

מאת: SEOnetoריהוט 21/12/2010915 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארונות אמבטיה משמשים כסוג של מחסן מיניאטורי בתוך חדר האמבטיה. תפקידם של ארונות אמבטיה הוא לאחסן מגוון רחב של פריטים, חלקם מיועדים לשימוש יום יומי (כמו תכשירי היגיינה, שמפו, מגבות סבונים וכדומה) וחלקם מיועדים לשימוש במקרי הצורך, רצוי לעתים הרחוקות ביותר (כמו תרופות או משחות וקרמים רפואיים).

מפני שלעתים קרובות בארונות אמבטיה הדגש מושם על יעילות ושימושיות, ארונות אמבטיה סובלים מהזנחה יחסית של הפן החזותי – מה שבסופו של דבר גורם לכך שאנשים פשוט דוחפים לשם מכל הבא ליד ומקימים שם ארכיון ובית קברות לתרופות שפג תוקפם או לתכשירים היגייניים שכבר ירדו מן המדפים בחנויות. המטרה של מאמר זה היא לתת ועצות לגבי יצירת סדר בארונות אמבטיה ולחלוק טיפים ליצירת מראה חיצוני מושך יותר לארונות אמבטיה.

יצירת סדר בארונות אמבטיה סוררים

ארונות אמבטיה רבים ינשמו לרווחה אם רק יפנו מתוכי תוכם את כל הפריטים המיותרים שנצברו שם במשך כל השנים. ארונות אמבטיה רבים עמוסים בתרופות (שבכל מקרה מוטב להחזיק במקומות קרירים ויבשים יותר מאשר ארונות אמבטיה), בקבוקי שמפו ריקים ומשחות שיניים עם עוד טיפה של משחה שמסרבת לעזוב את השפופרת. כל אלה תוספים מקום מיותר בארונות אמבטיה והסרתם תבטיח ארונות אמבטיה נקיים ומסודרים יותר.

ארונות אמבטיה משופרי מראה

תמיד מוטב שארונות האמבטיה יהיו בנויים בצורה יעילה וקלה לשימור, מאשר בצורה מסוגננת אשר מושכת את העין. יחד עם זאת, אין שום סיבה בעולם להסתפק בארונות אמבטיה חיוורים ונטולי מקוריות – הרי בסופו של דבר ארונות אמבטיה הם דבר שמסתכלים עליו כמעט מדי יום ביומו, אם זה בעת צחצוח השיניים בבוקר או בשעה שמסתרקים מול המראה לפני בילוי לילי. בנוסף על כך, חשוב מאוד לא להעמיס על ארונות אמבטיה ולמלאם בקישוטים למיניהם. העיקר הוא שהתרופות ותכשירי ההיגיינה הבסיסיים יהיו בהישג יד.אחד מהדברים הפשוטים והקלים שאפשר לעשות על מנת להפוך ארונות אמבטיה רגילים לארונות אמבטיה שמושכים את העין ומשדרים אווירה נעימה, הוא פשוט לקחת מכחול וצבעים (או אפילו טושים או כל אמצעי ציור אחר) ולצייר על השטח החיצוני של ארונות האמבטיה כל מה שיכול להיראות נחמד כמו פרחים, בעלי חיים, פרצופים שמחים או משפטים מצחיקים. לחילופין, ניתן גם להשתמש במדבקות על מנת לקשט ארונות אמבטיה ולהפוך אותם לארונות אמבטיה מעניינים קצת יותר.

שיטה נוספת להפיכת ארונות אמבטיה למעוצבים יותר – אפילו תוך כדי שיפור הסדר בתוכם – היא להדביק תוויות על בקבוקים ומיכלים שאינם שקופים ושהתווית עליהם כבר נעשתה בלויה ומטושטשת. בנוסף על כך, אפשר גם לשוות לארונות אמבטיה מראה עיצובי מהודר יותר על ידי הדבקת מדבקות מעצבים מיוחדות. או לחילופין, אם אין תקציב לכך או רוצים לחסוך בעלויות כספיות, אפשר לקנות מדבקות לבנות, לצייר עליהן ולהדביק אותן על הבקבוקים והתכשירים – שיטה שבאופן מיידי הופכת ארונות אמבטיה למסודרים ומעוצבים לעיל בעת ובעונה אחת. אפשרות נוספת שיכולה לשדרג במידה ניכרת את המראה החיצוני של ארונות אמבטיה היא למלא אותם בפריטי נוי שונים כמו כלי זכוכית יפים מלאים בקונכיות או בסבונים המדיפים ריח נעים.

ארונות אמבטיה – כללי בטיחות

יש להקדיש לכך תשומת לב מיוחדת ולוודא מעל כל צל של ספק כי מוצרים ותכשירים רעילים לא יהיו בהישג ידם של ילדים קטנים. ילדים קטנים ופעוטים סקרנים מטבעם והם לא חוששים לחקור ולגלות דברים חדשים, בייחוד באמצעות חוש המישוש וחוש הטעם שלהם – מה שעשוי להתגלות כמסוכן ביותר אם מדובר בתרופות או תכשירי ניקוי מסוימים.

 



תגיות המאמר: ארונות אמבטיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131074 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131211 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131239 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131121 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131226 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131123 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131056 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201163 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201716 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191588 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica