חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי הסעות לילדים

מאת: עמית סבדרלובתעופה22/12/20101067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל הורה לילדים בבית ספר יכול בוודאי להזדהות עם הסיטואציה הבאה: בוקר סוער וגשום. הילדים התעוררו מאוחר, וגם אתם מבינים שהיום כבר לא תגיעו בזמן לעבודה. כי רק לארגן את הילדים לצעידה לבית הספר בגשם השוטף – זו משימה שיכולה לקחת חצי שעה. צריך לוודא שהם לבושים היטב, בסוודר, מעיל, מגפיים, כובע וכפפות. צריך לוודא שהמטריה תקינה. אך מעל לכל צריך לעטוף היטב את הילקוט, כדי שכל הספרים והמחברות לא יירטבו מהגשם. "לו רק היו הסעות מאורגנות לבית הספר, כל זה היה נחסך מאיתנו", אתם בוודאי חושבים.

ואכן, שירותי הסעות קבועים למוסדות חינוך יכולים להתגלות כפתרון מועיל, לא רק לבעיה זו, אלא גם לבעיות רבות נוספות שנגרמות כתוצאה ישירה משימוש באוטובוסים.

שירותי הסעות – למניעת איחורים, של הילדים ושל ההורים

זו עובדה ידועה שלילדים קשה לקום בבוקר. פעמים רבות, קושי זה גורם להם לאחר לשיעור הראשון. וכשההורים הם שמסיעים את ילדיהם לבית הספר, גם הם נאלצים לאחר לעבודה. לעומת זאת, כשהילדים יודעים שההסעה לבית הספר אמורה לאסוף אותם בשעה מדויקת, הם יתאמצו שבעתיים כדי לא לאחר. כשהילדים מגיעים לבית הספר עם הסעות, ההורים לא נאלצים לבזבז זמן יקר בבקרים, להיקלע לפקקי תנועה לעבודה. ובמידה והם נוסעים באוטובוסים, הם תלויים לחלוטין בתחבורה ציבורית שלא מוכיחה את עצמה והאוטובוסים מאחרים באופן קבוע.

שירותי הסעות – נוחות בהגעה לבית הספר

הליכה רגלית לבית הספר יכולה להיות דרך נעימה לפתוח עימה את הבוקר. אלא שילדנו נאלצים לא אחת ללכת לבית הספר במזג אוויר חם במיוחד – ואז הם מגיעים לכיתה מיוזעים ועייפים. או לחלופין, במזג אוויר סוער וגשום – ואז הם וילקוטיהם מגיעים לבית הספר ספוגים מים (ובדרך כלל גם עם דלקת ריאות או שפעת בהתהוות). אם תוסיפו לכך את הילקוטים הכבדים שהם נאלצים לסחוב על גבם, תקבלו מסע כומתה ולא הליכה נעימה.

עם שירותי הסעות ילדיכם יוכלו להגיע לבית הספר בנוחות המקסימלית. באוטובוסים / מיניבוסים ממוזגים, הם ייהנו מהנסיעה ולא יאלצו להגיע לבית הספר מותשים, מזיעים או רטובים. וגם כל תכולת הילקוט שלהם תגיע בשלום ליעדה.

שירותי הסעות – בטיחות בהגעה לבית הספר

פרמטר חשוב נוסף שיש למערך הסעות קבועות למוסדות חינוך הוא נושא הבטיחות. כשילדינו הולכים ברגל לבית הספר הם מסכנים את חייהם. גם אם לימדנו אותם לחצות רק במעבר חציה, ולהביט שמאלה, ימינה ושוב שמאלה, הכבישים בשעות הבוקר הם מסוכנים לכל אחד. בשעות העומס גם הכבישים העירוניים עמוסים ברכבים הממהרים להגיע ליעדם, ובשנייה אחת של היעדר תשומת לב ילדינו עלולים להיפגע.

שימוש בהסעות מצמצם את הסיכון הזה. כשרכב ההסעות אוסף את ילדיכם מפתח הבית או מתחנת איסוף קרובה, ומביא אותם עד לשער בית הספר, הסיכוי שיפגעו בתאונה פוחת באופן משמעותי.

לסיכום, לשימוש בשירותי הסעות קבועים למוסדות חינוך יש יתרונות רבים וחשובים מאין כמוהם. הסעות קבועות הן הדרך הטובה ביותר להגיע לבית הספר, הן עבור התלמידים והן עבור הוריהם.

 



תגיות המאמר: הסעות, אוטובוסים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית סבדרלוב

מאת: עמית סבדרלובבריאות הנפש18/05/111048 צפיות
כ-90% מכלל האוכלוסיה (בטווח גילאים של 18 – 120) סובלים מחרדות שונות . מדובר כמובן ברמות שונות של חרדות כי הרי רוב רובה של האוכלוסיה מתמודדת עם החדרדות האלו באופן עמצמי לעומת מיעוט אנשים הזקוקים לפנות למעזרתו של פסיכיאטר מומחה על מנת להיתגבר על חרדותיהם.

מאת: עמית סבדרלוברוחניות - כללי14/04/111305 צפיות
בזמן בשורה על פטירתו של בן משפחה. ישנה הרשגה של אבל ותוגה, אך עם כל הצער והכאב יש לשים לב וגם בפרטיים התכניים לדאוג ולטפל. כי הרי אין ספק שאת זיכרו של הנפטר נרצה להצניח בצורה הטובה ביותר ועל מנת שאכן זה יתאפר יש לדאוג להזמין מצבה ולטל בכל סידורי הלוויה.

מאת: עמית סבדרלובתחבורה ורכב - כללי28/12/10955 צפיות
בעידן של ימינו שהתחבורה הציבורית משמשת בעיקר לנסיעות בין עירונית ואנשים נוסעים בעיקר ברכב פרטי. חשוב מאוד שלכל אחד יהיה את מוסך טוב ואמין שהוא יוכל לטפל בו ולסמוך עליו בעיניים עצומות.

מאת: עמית סבדרלובעיצוב תעשייתי 27/12/101188 צפיות
המתכות הינם חומר רווח כיום לבניית ועיצוב אלמנטיים רבים. למרות זאת המתכות שאנו רואים כיום הינם בהחלט מתכות שמוסיפות יופי וענין והכל הודות לצביעת מתכות. ישנם טכניקות שונות על מנת לגרום למתכת האפרפרה להפוך למשהו קצת יותר יפה ונעים לעין.

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181228 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171544 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172211 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161603 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132435 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131745 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/132743 צפיות
החלום להטיס מטוס משותף להרבה אנשים, חלקם ינסו להגשים אותו בצבא, חלקם באזרחות אבל רבים ישארו עם החלום. בפעם הבאה כשאתם מחפשים איזו מתנה לתת למישהו קרוב, לרגל אירוע מיוחד, או כשאתם רוצים לרגש באופן מיוחד, הגשימו לאותו אדם חלום וקנו לו במתנה טיסה מסוג "טייס ליום אחד", את המתנה הזאת לא שוכחים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica