חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת מוסך

בעידן של ימינו שהתחבורה הציבורית משמשת בעיקר לנסיעות בין עירונית ואנשים נוסעים בעיקר ברכב פרטי. חשוב מאוד שלכל אחד יהיה את מוסך טוב ואמין שהוא יוכל לטפל בו ולסמוך עליו בעיניים עצומות.
מה גם שהרכבים לפמים מעוררים בעיות והדבר יכול בהחלט לקרא דוקא בבקרים עמוסים שהזמן לוחץ או בזמנים שממהרים ואין זמן מיותר לבזבז על תיקון הרכב.
ולכן חשוב מאוד להשקיע בבחירת מוסך שישרת אותכם נאמנה ויהיה שם בשבלכם בכל תקלה ובעיה.

איך בוחרים מוסך טוב?

השאלה העיקרית היא איך נדע לבחור מוסך טוב? מוסך שיתן לנו שירות כמו שצריך?
המוסכים השונים משקיעים המון בפרסומות. וכל מוסך קורא לנו לבוא ולקבל את התיקון רכב אצלו כי כמובן המוסך הכי טוב בעיר...
ישנם כמה נקודות חשובות שצריך לתת עליהם את הדעת בבחירת מוסך:
למרות שלפעמים המחירים של מוסכים אחרים ולא דוקא של המוסך של פירמת הרכב (כמו לדוגמא מוסך מאזדה לרכי מאזדה) הם זולים יותר  ויתכן בהחלט שהטיפול ברכב או התיקון הספציפי שאתם נדרשים לעשות יעלה פחות ואפילו הרבה פחות מאם תפנו למוסך רכב של סוג הרכב המיוחד שלכם. אבל הם השתמשו בחלקים לא מקוריים ובכל מיני חלקים שבהתחלה יראה כאילו הוא מתניע והכל בסדר אבל אחרי תקופת מה הוא יתחיל לחרוק והכל הודות לטיפול החפיף והלא יעיל שהרכב  קיבל.

מה ההבדל בין מוסך מורשה למוסך?

ישנם מוסכים שונים וישנם מוסכים מורשים. מה ההבדל בדיוק בין מוסך מורשה למוסך רגיל?

ההבדל הוא שמוסך מורשה הינו מוסך שמורשה מטעם החברה לתת שירות של תיקון  וטיפול ברכבים הספצייפים של החברה.
ומוסך רגיל הינו מוסך בבעלות פרטית של אדם או של חברה והוא מחליט לאיזה סוגי רכבים הוא יכול לתת שירות ולאיזה לא. ישנם בהחלט גם מוסכים בבעלות פרטית שמתימרים לתת שירות של מוסך לכל סוגי הרכבים.
בכל מקרה לצרכן הפרטי המעוין לתת שירות וטיפול טוב לרכב שלו מומלץ לפנות למוסך מורשה מטעם החברה. כי במוסך מורשה משתמשים רק בחלקים מקוריים.
ויש גם בהחלט אחריות הן על החלקי חילוף והן על תיקון הרכב.
אומנם מוסך מורשה הינו יקר יותר משירת של מוסך רגיל אבל שווה את הכסף כי מונע טרחה מיותרת מבעל הרכב שקיבל טיפול ממוסך לא כמו שצריך.

 



תגיות המאמר: מוסך, מוסך מורשה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית סבדרלוב

מאת: עמית סבדרלובבריאות הנפש18/05/111048 צפיות
כ-90% מכלל האוכלוסיה (בטווח גילאים של 18 – 120) סובלים מחרדות שונות . מדובר כמובן ברמות שונות של חרדות כי הרי רוב רובה של האוכלוסיה מתמודדת עם החדרדות האלו באופן עמצמי לעומת מיעוט אנשים הזקוקים לפנות למעזרתו של פסיכיאטר מומחה על מנת להיתגבר על חרדותיהם.

מאת: עמית סבדרלוברוחניות - כללי14/04/111305 צפיות
בזמן בשורה על פטירתו של בן משפחה. ישנה הרשגה של אבל ותוגה, אך עם כל הצער והכאב יש לשים לב וגם בפרטיים התכניים לדאוג ולטפל. כי הרי אין ספק שאת זיכרו של הנפטר נרצה להצניח בצורה הטובה ביותר ועל מנת שאכן זה יתאפר יש לדאוג להזמין מצבה ולטל בכל סידורי הלוויה.

מאת: עמית סבדרלובעיצוב תעשייתי 27/12/101188 צפיות
המתכות הינם חומר רווח כיום לבניית ועיצוב אלמנטיים רבים. למרות זאת המתכות שאנו רואים כיום הינם בהחלט מתכות שמוסיפות יופי וענין והכל הודות לצביעת מתכות. ישנם טכניקות שונות על מנת לגרום למתכת האפרפרה להפוך למשהו קצת יותר יפה ונעים לעין.

מאת: עמית סבדרלובתעופה22/12/101067 צפיות
תמיד עדיף שירותי הסעות מסודרות לילדים על פני אוטובוסים של תחבורה ציבורית.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213580 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204173 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205092 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181319 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica