חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצבות מיוחדות - קבורה מכובדת


בזמן בשורה על פטירתו של בן משפחה.
ישנה הרשגה של אבל ותוגה, אך עם כל הצער והכאב יש לשים לב וגם בפרטיים התכניים לדאוג ולטפל.
כי הרי אין ספק שאת זיכרו של הנפטר נרצה להצניח בצורה הטובה ביותר ועל מנת שאכן זה יתאפר יש לדאוג להזמין מצבה ולטל בכל סידורי הלוויה.
ולכן יש לנסות ולפריד בין הרגשת האבל הכבדה לבין הצורך לטפל בסידורי הקבורה.
יש לכך גם איזה שהוא יתרון משמעותי כי דוקא על ידי הצורך לטפל ולסדר עניין אחר יכול להיות שכך גם על האבל יהיה יותר קל להיתגבר.

כך או כך אין ספק שלקבורה על ידי מצבה מכבדת יש לדאוג ויש לשים לב שגם פה כמו בכל הדברים את את הנושא של רמה ומחירים . זאת אומרת ישנם מצובות מיוחדות יותר או פחות אך מחירם משתנה ויש לשים לב ולא לאבד ראש וגם בזמן כזה להפעיל את שיקול דעתכם שעלות המצבה תתאים לכיסכם.

מצבות מיוחדות – עולות בהתאם

כמובן שכל קרוב משפחה היה מעונין את קרובו לקבור בדרך המיוחדת מכולם.להזמין לו מצבה מעוצבצ מבין המבחר של מצבות מיוחדות שהוא ראה והתרשם אך אין ספק שהם גם עולות בהתאם.
לכן לפני ההזמנה הסופית מומלץ לערוץ איזה שהוא סקר שוק קטן ולבדוק את המחירים שמציעים קבלני המצבות המיוחדות השנוים.
ישנו כמובן פרמטל שלא קשור לקבלני המצבות בדוק, אלא למיריח האבן הקבועים מראש.
ישנם אבנים פשוטות יותר שעולות זול יותר כמו אבן חברון שממנה מיצריים את המצבות הסטנדריות. אך ישנם חומרים מיוחדים יותר שבהם משתמשים לעיצוב מצבות מיוחדות כמו אבן שיש טורקי או אבן גרניט, והם כמובן גם עולות יותר בהתאם.
ברור שהמשפחה מעונית להזמין מצובות מיוחדות ביותר שיכול להיות לקרוב משפחתם שנפטר אךך אין ספק שאפשר לשלב וגם ולבחור מצבות מיוחדות אך בעליות קצת פחותות , לדוגמא להזמין קבלן מצבות שעושה מצבות מיוחדות אך מחיריו זולים יותר, או לחילוםין להזמין חומרי גלם זולים יותר וכיתוב יותר מיוחדת כך שהקבורה תהיה מכובדת ועל ידי מצבות מיוחדות אך לא תעלה לכם בחיר שלא מתאים לכיסכם.


 



תגיות המאמר: מצבות, מצבות מיוחדות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית סבדרלוב

מאת: עמית סבדרלובבריאות הנפש18/05/111043 צפיות
כ-90% מכלל האוכלוסיה (בטווח גילאים של 18 – 120) סובלים מחרדות שונות . מדובר כמובן ברמות שונות של חרדות כי הרי רוב רובה של האוכלוסיה מתמודדת עם החדרדות האלו באופן עמצמי לעומת מיעוט אנשים הזקוקים לפנות למעזרתו של פסיכיאטר מומחה על מנת להיתגבר על חרדותיהם.

מאת: עמית סבדרלובתחבורה ורכב - כללי28/12/10952 צפיות
בעידן של ימינו שהתחבורה הציבורית משמשת בעיקר לנסיעות בין עירונית ואנשים נוסעים בעיקר ברכב פרטי. חשוב מאוד שלכל אחד יהיה את מוסך טוב ואמין שהוא יוכל לטפל בו ולסמוך עליו בעיניים עצומות.

מאת: עמית סבדרלובעיצוב תעשייתי 27/12/101184 צפיות
המתכות הינם חומר רווח כיום לבניית ועיצוב אלמנטיים רבים. למרות זאת המתכות שאנו רואים כיום הינם בהחלט מתכות שמוסיפות יופי וענין והכל הודות לצביעת מתכות. ישנם טכניקות שונות על מנת לגרום למתכת האפרפרה להפוך למשהו קצת יותר יפה ונעים לעין.

מאת: עמית סבדרלובתעופה22/12/101064 צפיות
תמיד עדיף שירותי הסעות מסודרות לילדים על פני אוטובוסים של תחבורה ציבורית.

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191186 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103034 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182138 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181835 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181413 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162310 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica