חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נופש באילת – הנאה צרופה לצד תמיכה במקומיים

מאת: לירן ברנדסבתי מלון24/12/20101268 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההחלטה התקופתית שכולנו נאלצים לקבל מדי פעם לפעם – לאןלצאת לנופש הפעם? היא החלטה שכיף לעשות. אנחנו עובדים כל כך קשה כל הזמן, עד שמגיעלנו ליהנות מנופש כהלכתו באחד היעדים האהובים עלינו ועל משפחתנו.

אחד היעדים הפופולאריים והאטרקטיביים ביותר הוא דווקא יעדקרוב יחסית, כלומר – יעד הנמצא בגבולות הארץ ולא מחוץ להם. הכוונה היא לבירתהתיירות הדרומית של ישראל – אילת.

מה לא נאמר כבר על אילת? שהים שלה מדהים, שהמלונות שלהמפנקים שהיא מהווה שילוב מפוצץ בין מדבר מרשים לים מרהיב. ואכן, השילוב המהמם שלהרי אילת האדומים עם ים סוף הכחול ומלא החיים הוא באמת שילוב יוצא דופן, אשר מפורסםבעולם כולו. אך קיים יתרון מהותי נוסף לנופש באילת, יתרון עליו אנחנו לא חושביםבדרך כלל – תמיכה בתיירות המקומית.

מפאת בידודה הגיאוגרפי, אילת היא סוג של בועה. העירהקרובה אליה ביותר היא באר שבע, וזו שוכנת במרחק של יותר משלוש שעות נסיעה. לכן,עשרות אלפי התושבים המתגוררים באילת תלויים בעיר עצמה כמקור פרנסה. ואכן, אחוז גדולמאוד מבין תושבי אילת מתפרנס בצורה כזו או אחרת מהתיירות בעיר. בתי המלון הרביםהממוקמים בעיר מספקים מקומות תעסוקה עבור אלפים מתושבי העיר, בנוסף לאלפי צעיריםמכל רחבי הארץ אשר באים על מנת לעבוד בתעשיית התיירות בעיר.

כאשר מסתכלים על המצב מנקודת המבט הזו, ההחלטה שלכם לנסוע לנופש באילת נראית אחרת. הערך המוסף של החופשה שלכם הוא תמיכה אמיתית בכלכלההמקומית מבוססת התיירות של אילת. כלכלה זו סובלת ממשבר מזה שנים ארוכות, בדומהלתעשיית התיירות הישראלית כולה. ההבדל הוא שעבור תושבי אילת, אין יותר מדי אפשרויותאלטרנטיביות לפרנסה מלבד תיירות. עובד בבית מלון בתל אביב אשר מאבד את עבודתו כיהמלון נסגר יכול לחפש עבודה באלף ואחד תחומים אחרים. עבור העובד האילתי הממוצע,האפשרויות מצומצמות הרבה יותר.

לכן הנופש שלכם ושל חבריכם באילת הוא כל כך חשוב לתושביהעיר ולמדינה כולה. תמיכה במקומיים היא ערך חשוב ביותר, ערך אותו אנחנו לומדים עלבשרנו במהלך החיים.

 



תגיות המאמר: נופש באילת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן ברנדס

מאת: לירן ברנדסחינוך ולימודים - כללי10/01/111563 צפיות
עבור מי שמבחן הפסיכומטרי אכן כל כך מפחיד ומלחיץ אותו עד שהוא מעוניין לנקוט בדרכים חלופיות על מנת להתחמק ממנו, קיימת דרך נוחה ואלגנטית = מכינות קדם אקדמאיות.

מאת: לירן ברנדסשייט27/12/101116 צפיות
בעולם של ימינו קיימים יותר תחביבים ספורטיביים שונים מאי פעם בעבר. מאות סוגים ותחומים שונים של ספורט ופעילות גופנית מעסיקים אותנו, כאשר כל אחד יכול לנסות כמה תחומים שהוא רוצה, עד שהוא מגיע לתחום הספציפי שמתאים לו ביותר.

מאת: לירן ברנדסלימודים אקדמאיים27/12/101015 צפיות
מרבית הצעירים בעולם המערבי פונים כיום ללימודים אקדמיים בשלב כזה או אחר בחייהם. מרביתם עושים זאת על מנת שיוכלו להשיג עבודה טובה ומניבה יותר לאחר שיסיימו את לימודיהם, אך חלקם פונים ללימודים אקדמיים מתוך עניין טהור – משיכה עזה לתחום כזה או אחר ורצון ללמוד אותו מן הבסיס בשלב הראשון (תואר ראשון) ולהמשיך ולחקור וללמד אותו בשלבים הבאים (תארים מתקדמים).

מאת: לירן ברנדסהלוואות26/12/101088 צפיות
עבור כל המטרות האלו ובכלל עבור כל מטרה שדורשת סכום כסף גדול במיוחד, קיימות בעולם הלוואות. כולם מכירים את הקונספט – אתה לווה מהבנק או מגוף מימון כלשהו סכום כסף כלשהו, מקבל את כולו מיידית, ואחר כך מחזיר אותו בתשלומים מדי חודש בתוספת ריבית – הרווח של אותו גוף מימון.

מאת: לירן ברנדסמוסדות לימוד24/12/101454 צפיות
אז איך בוחרים מתוך כל מערבולת המידע הזאת ,איך יודעים מה מתאים לי? החלטה על משהו ללמוד לפעמים נראית כמו משהו גורלי, עצם המחשבה על ההחלטה מה ללמוד, יכולה לעיתים להטריד את ראשינו במחשבות אינספור,

מאת: לירן ברנדסלימודים אקדמאיים24/12/101131 צפיות
מספר הסטודנטים במכללות בארץ הולך וגדל משנה לשנה. הסיבה העיקרית לכך היא שמכללות מתאפיינות במספר מאפיינים מרכזיים אשר אינם נכונים לגבי כל גוף לימוד.

מאת: לירן ברנדסבניין ואחזקה - כללי22/12/10996 צפיות
הבדיקה של הבית לקראת החורף עשויה להעלות ולהציף בעיות שבכלל לא חשבנו עליהם במהלך הקיץ. בעיות רטיבות ונזילות הן הבעיות המתבקשות והמוכרות ביותר, אך לא היחידות. במידה והבית שלנו אינו עומד באחד הקריטריונים הדרושים, כדאי מאוד שנקרא לשיפוצניקים באופן מיידי, לפני שיהיה מאוחר מדי.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182166 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182032 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181400 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181503 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181581 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181487 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica