חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוצים לקראת החורף – למען הנוחות וגם הבטיחות

עונת החורף כבר כאן, והיא דורשת מאיתנו לבצע התאמותוהכנות מיוחדות, במיוחד בכל הנוגע לתחזוקת הבית שלנו. ישנם כמה פרמטרים עליהם ישלשים דגש ולדאוג כי הבית שלנו עומד בהם בכבוד במסגרת ההכנה לחורף.

הבדיקה של הבית לקראת החורף עשויה להעלות ולהציף בעיותשבכלל לא חשבנו עליהם במהלך הקיץ. בעיות רטיבות ונזילות הן הבעיות המתבקשותוהמוכרות ביותר, אך לא היחידות. במידה והבית שלנו אינו עומד באחד הקריטריוניםהדרושים, כדאי מאוד שנקרא לשיפוצניקים באופן מיידי, לפני שיהיה מאוחרמדי.

שיפוצים לחורף הם תעשיית ענק המגלגלת מיליוני שקלים מדישנה, ובצדק רב. על מה עלינו להתמקד במסגרת הכנת הבית ושיפוצי לקראת החורף? כאמור,האספקט הבולט והמיידי ביותר הוא נושא הרטיבות והאטימות. בדקו היטב את כל חלונותהבית והדלתות. עליכם לבדוק שאין סדקים או התפוררויות של הקיר, אשר עלולים לאפשרלמים להיכנס פנימה. חשוב במיוחד לבדוק בקרבת מערכות החשמל, ולוודא כי הכול שם אטוםכמו שצריך. במקרה של חשמל מדובר בהרבה יותר מסתם בדיקה מקדימה לחורף, מדובר בהצלתחיים של ממש. לכן, כדאי לבצע בדיקה מעמיקה, ואם יש ספק אז לא להסס ולקרוא לאישמקצוע שייתן את דעתו המקצועית.

מקום נוסף שחשוב לבדוק הוא הגג. הגג הוא המקום שיספוג אתמירב הגשם והרוחות. וודאו כי כל המרזבים פתוחים ופנויים למעבר של הרבה מים (בתקווהלחורף גשום במיוחד...). בדקו טוב טוב את דוד החשמל וקולטי השמש, הממוקמים על פי רובעל הגג. האם הם מחוזקים כמו שצריך? במקרה של סופות עם רוחות עזות, דוד החשמל עלוללעוף ולפעור חור בגג שלכם. זה כבר קרה בעבר לא פעם. לכן חשוב לוודא כי אין חלודהבחיבורים, וכי הכול יושב טוב וחזק.

תמיד עדיף לבדוק טוב ולהשקיע בבדיקה זמן ואפילו כסף, עלמנת לא להיתפס בהפתעה באמצע הסערה בחורף.

כך,כאשר כולם יישבו בבית בגלל הסערה העזה שתשתולל בחוץ, אתם תוכלו להיות שקטים, סמוכיםובטוחים כי הכול יהיה בסדר בבית שלכם, ואתם ומשפחתכם תישארו יבשים ובטוחים. איןתחליף אמיתי לשקט נפשי. עם החורף הקצר שיש במדינה שלנו, בדיקה קצרה אך יסודית צריכהלהספיק על מנת לספק לכם את השקט הנפשי בהקשר זה

 



תגיות המאמר: שיפוצים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן ברנדס

מאת: לירן ברנדסחינוך ולימודים - כללי10/01/111565 צפיות
עבור מי שמבחן הפסיכומטרי אכן כל כך מפחיד ומלחיץ אותו עד שהוא מעוניין לנקוט בדרכים חלופיות על מנת להתחמק ממנו, קיימת דרך נוחה ואלגנטית = מכינות קדם אקדמאיות.

מאת: לירן ברנדסשייט27/12/101120 צפיות
בעולם של ימינו קיימים יותר תחביבים ספורטיביים שונים מאי פעם בעבר. מאות סוגים ותחומים שונים של ספורט ופעילות גופנית מעסיקים אותנו, כאשר כל אחד יכול לנסות כמה תחומים שהוא רוצה, עד שהוא מגיע לתחום הספציפי שמתאים לו ביותר.

מאת: לירן ברנדסלימודים אקדמאיים27/12/101017 צפיות
מרבית הצעירים בעולם המערבי פונים כיום ללימודים אקדמיים בשלב כזה או אחר בחייהם. מרביתם עושים זאת על מנת שיוכלו להשיג עבודה טובה ומניבה יותר לאחר שיסיימו את לימודיהם, אך חלקם פונים ללימודים אקדמיים מתוך עניין טהור – משיכה עזה לתחום כזה או אחר ורצון ללמוד אותו מן הבסיס בשלב הראשון (תואר ראשון) ולהמשיך ולחקור וללמד אותו בשלבים הבאים (תארים מתקדמים).

מאת: לירן ברנדסהלוואות26/12/101090 צפיות
עבור כל המטרות האלו ובכלל עבור כל מטרה שדורשת סכום כסף גדול במיוחד, קיימות בעולם הלוואות. כולם מכירים את הקונספט – אתה לווה מהבנק או מגוף מימון כלשהו סכום כסף כלשהו, מקבל את כולו מיידית, ואחר כך מחזיר אותו בתשלומים מדי חודש בתוספת ריבית – הרווח של אותו גוף מימון.

מאת: לירן ברנדסמוסדות לימוד24/12/101454 צפיות
אז איך בוחרים מתוך כל מערבולת המידע הזאת ,איך יודעים מה מתאים לי? החלטה על משהו ללמוד לפעמים נראית כמו משהו גורלי, עצם המחשבה על ההחלטה מה ללמוד, יכולה לעיתים להטריד את ראשינו במחשבות אינספור,

מאת: לירן ברנדסבתי מלון24/12/101270 צפיות
אחד היעדים הפופולאריים והאטרקטיביים ביותר הוא דווקא יעד קרוב יחסית, כלומר – יעד הנמצא בגבולות הארץ ולא מחוץ להם. הכוונה היא לבירת התיירות הדרומית של ישראל – אילת.

מאת: לירן ברנדסלימודים אקדמאיים24/12/101131 צפיות
מספר הסטודנטים במכללות בארץ הולך וגדל משנה לשנה. הסיבה העיקרית לכך היא שמכללות מתאפיינות במספר מאפיינים מרכזיים אשר אינם נכונים לגבי כל גוף לימוד.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222830 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223146 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211379 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211336 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211595 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211571 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211768 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica