חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערבולת המידע בעידן של היום - כיצד לבחור מה ללמוד?

מאת: לירן ברנדסמוסדות לימוד24/12/20101447 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימודים בעידן של היום הם משהו פרקטי וזמין כאחד, מכל מקום ניתןלצבור מידע ולהעשיר את הידע , רשת האינטרנט מפותחת מאד ואוטוסטראדת המידע זורמתבלחץ גבוה ,בנוסף , בתי ספר, אוניברסיטאות ומכללות מלמדות נושאים שונים ומגווניםבמתכונות של לימודי יום ,לימודי ערב, קורסים עיוניים שונים וסדנאות העשרה לנושאיםשונים מתפתחות כמו פטריות לאחר הגשם.

אז איך בוחרים מתוך כל מערבולת המידע הזאת ,איך יודעים מה מתאיםלי? החלטה על משהו ללמוד לפעמים נראית כמו משהו גורלי, עצם המחשבה על ההחלטה מהללמוד, יכולה לעיתים להטריד את ראשינו במחשבות אינספור, חשוב לבחון את עצמנובעיניים שלנו כמו שאנו רואים את עצמנו ולהגדיר למה התחברנו בשנותינו על הכדור עדכה ובמה אנו טובים יותר או מוכשרים יותר , הדברים שנמשכו אלינו בטבעיות,(האניהמצוי), בנוסף יש את האני הרצוי שזה מה שאנו רוצים להיות, או חושבים לפחות שאנורוצים להיות וזה הדברים הנוספים שמעניינים אותנו , חשוב כמובן לחשוב גם על העובדהאם אנו רואים את עצמנו כעצמאים או כשכירים, לרוב אם אנחנו מהאנשים שאוהבים ראש שקטומתכננים לעבוד עם תזרים על בסיס חודשי(משכורת קבועה) ברוב מקומות העבודה שנרצהלהיות מועסקים ידרשו תעודות למיניהן ואסמכתאות לכישרוננו, אלה שבינינו שצעדו בדרךהעצמאות, לעיתיםלא ידרשו להציג שוםתעודות מכיוון שהם עצמם המעסיקים ובמצב כזה לעיתים תעודה או אסמכתה של תואר "מכובדיותר" או פחות לא תהווה עזרה בעבורם ויכול להיות שהיה אפשר ללמוד את המידע הרלוונטיבפחות זמן, אך להתקדם בעשייה ופחות בתיאוריה.

לאחר שאנו יודעים כיוון כללי שמעניין אותנו ושאנו מוכנים להשקיע אתהזמן הדרוש לכך , ואנו פחות או יותר מקווים שבאמת נשתמש בתעודות ובידע למטרות פרנסהוהעשרה, בכדי שהזמן לא יעבור לנו לחינם..

אז הזמן לא באמת מתבזבז, כל עוד אנחנו בוחרים רעיון ורצים איתואנחנו נגיע איתו לאנשהו, כל מה שצריך זה לעשות חושבים טוב טוב ,להגיע להחלטה ולבצע,הדרך כבר תוביל אותנו ליעד,אם נחשוב יותר מדי מה ללמוד בסוף נמצא את עצמנו עדיין עלהספה, באותה תנוחה, נוחה וחמימה, חושבים על מה ללמוד.. אז הגיע הזמן להחליט ולצאת לדרך חדשה..     בהצלחה בלימודים!

 



תגיות המאמר: לימודים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן ברנדס

מאת: לירן ברנדסחינוך ולימודים - כללי10/01/111560 צפיות
עבור מי שמבחן הפסיכומטרי אכן כל כך מפחיד ומלחיץ אותו עד שהוא מעוניין לנקוט בדרכים חלופיות על מנת להתחמק ממנו, קיימת דרך נוחה ואלגנטית = מכינות קדם אקדמאיות.

מאת: לירן ברנדסשייט27/12/101113 צפיות
בעולם של ימינו קיימים יותר תחביבים ספורטיביים שונים מאי פעם בעבר. מאות סוגים ותחומים שונים של ספורט ופעילות גופנית מעסיקים אותנו, כאשר כל אחד יכול לנסות כמה תחומים שהוא רוצה, עד שהוא מגיע לתחום הספציפי שמתאים לו ביותר.

מאת: לירן ברנדסלימודים אקדמאיים27/12/101012 צפיות
מרבית הצעירים בעולם המערבי פונים כיום ללימודים אקדמיים בשלב כזה או אחר בחייהם. מרביתם עושים זאת על מנת שיוכלו להשיג עבודה טובה ומניבה יותר לאחר שיסיימו את לימודיהם, אך חלקם פונים ללימודים אקדמיים מתוך עניין טהור – משיכה עזה לתחום כזה או אחר ורצון ללמוד אותו מן הבסיס בשלב הראשון (תואר ראשון) ולהמשיך ולחקור וללמד אותו בשלבים הבאים (תארים מתקדמים).

מאת: לירן ברנדסהלוואות26/12/101085 צפיות
עבור כל המטרות האלו ובכלל עבור כל מטרה שדורשת סכום כסף גדול במיוחד, קיימות בעולם הלוואות. כולם מכירים את הקונספט – אתה לווה מהבנק או מגוף מימון כלשהו סכום כסף כלשהו, מקבל את כולו מיידית, ואחר כך מחזיר אותו בתשלומים מדי חודש בתוספת ריבית – הרווח של אותו גוף מימון.

מאת: לירן ברנדסבתי מלון24/12/101266 צפיות
אחד היעדים הפופולאריים והאטרקטיביים ביותר הוא דווקא יעד קרוב יחסית, כלומר – יעד הנמצא בגבולות הארץ ולא מחוץ להם. הכוונה היא לבירת התיירות הדרומית של ישראל – אילת.

מאת: לירן ברנדסלימודים אקדמאיים24/12/101127 צפיות
מספר הסטודנטים במכללות בארץ הולך וגדל משנה לשנה. הסיבה העיקרית לכך היא שמכללות מתאפיינות במספר מאפיינים מרכזיים אשר אינם נכונים לגבי כל גוף לימוד.

מאת: לירן ברנדסבניין ואחזקה - כללי22/12/10994 צפיות
הבדיקה של הבית לקראת החורף עשויה להעלות ולהציף בעיות שבכלל לא חשבנו עליהם במהלך הקיץ. בעיות רטיבות ונזילות הן הבעיות המתבקשות והמוכרות ביותר, אך לא היחידות. במידה והבית שלנו אינו עומד באחד הקריטריונים הדרושים, כדאי מאוד שנקרא לשיפוצניקים באופן מיידי, לפני שיהיה מאוחר מדי.

מאמרים נוספים בנושא מוסדות לימוד

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182494 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182686 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182722 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאת: ליאורמוסדות לימוד01/04/182103 צפיות
בית ספר להנדסאים עם יחס אישי, הוא מקום שכדאי ללמוד בו. בבתי הספר להנדסאים, מוכשרים הנדסאי העתיד של ישראל. ההנדסאים תורמים לרמה הטכנולוגית הגבוהה, של ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד04/03/181761 צפיות
הנדסאים חרוצים, משתלבים בתפקידים שונים, בתעשייה המסורתית, ותעשיית הטכנולוגיה המתקדמת. ההנדסאים לומדים, במכללות טכנולוגיות (בתי ספר להנדסאים).

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181734 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: דוד דרומרמוסדות לימוד07/03/173031 צפיות
לבני נוער (בנים) גילאי 14-16 תושבי נתניה, חדרה, אור עקיבא, פרדס חנה, כרכור, קדימה והמושבים של המועצה האזורית עמק חפר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica