חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבצעים בחגים היהודיים

מאת: דוד אלפסיקניות 27/12/2010792 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקדמה: מבצעים בראשית המאה ה-20.

ראשית כל מומלץ לומר שלאחרונה המון אנשים מחפשים לעשות קנייה רק אם יש על המוצר שרצו הנחה מדהים. על אף שהמחיר נמוך בכל זאת,  יש נשים וגברים שטוענים שבמידה ולא תהיה הנחה הם מוכנים לחכות המון זמן. הודות לכך שחנויות מנסות שיטות שונות כדי להצליח למכור,  בכל עת בשנה אפשר להתבונן מבצעים או הנחות למוצרים שונים. אין ספק שמתי שקונים בחנות מתי שיש הנחות או מבצע ים אז יש הרגשה יותר עדיפה. הודות לטכנולוגיה ולאתרים השונים בתחום,  בעת האחרונה אפשר למצוא בקלות במרשתת הנחות ומבצעים נהדרים. כמו שנכתב לפני כן חשוב לעשות סקר שוק באינטרנט, לפני שרוכשים מוצר כלשהו.

בעת האחרונה נתקלתי בהרבה הנחות במרכזי הקניות ורציתי להגיד דבר אחד מומלץ ממש. כאשר מציעים לכם הנחות,  עדיף לבצע בדק שוק ולבחון את האותיות הקטנות. הנחה מסוגלת להיות אינטנשיונלית או פתוחה לכולם, אך אך למעשה היא יכולה להיות רק לבני אדם שהם חברי מועדון ועל פי מה שאני יודע לא לכל לקוח רגיל. כנזכר לעיל מבצעים מסוגלים לגרום לכם לעיתים לבזבז יותר כסף ממה שבדרך כלל תכננתם, כיוון שעתה מחיר המוצר המון יותר זול. הנחה יכולה להיות כפי שנאמר על מוצרים שונים כמו בגדים, רהיטים ומזון. אין ספק שלעיתים קריטי לשים לב לפרסומות ולוודא את מבחר הנחות או מבצעים בחנויות השונות בכדי לרכוש בזול ובמטרה שלא ישדדו אותכם סתם.

מבצעים חמים לפסח, מבצעים לוהטים לראש השנה.

ישנם שיטות נפרדות לספק הנחות ללקוחות שפונים פורמאלית לגופים המספקים הנחה מינימאלית, כיוון שיש דוקטרינה שנחשבת למתודה הכי סבירה למתן מבצעים לצרכנים שונים במשק. מומחים לצרכנות טוענים שרצוי להשיא צמיחה של הנחות שיביאו להוזלה מדקה לדקה, למרות שמבדיקה כלכלית עסקים המספקים מבצעים מצליחים כספית. מעשית עסקים מרוויחים המון ברוב המקרים מלקוחות חוזרים, באותו רגע לפעולה המביאה לקוחות בכל עידן לעסק באופן מוגרל. רצוי לעסק סטנדרטי המוכר מוצר אולטימטיבי לשקול הנחות. מרבית הלקוחות מסתכלים על מבצעים בדקדקנות ובמצעים בוחן שוק מקיף לפני רכישה, באנטגוניזם לאופן האורגינלי בו לקוחות פעלו בימים עברו. כאמור יש להבין שבזכות המהפכה הצרכנית קיים הצורך לספק הנחה גדולה ללקוחות.

היות ועם הזמן לקוחות יבינו שהעסק  נותן מבצעים לשווא, חשוב לזכור שלא מותר לעסק לנסות לעשוק את הלקוח ולא לתת הנחות. מעשית רוב הסיכוים שלקוחות בימים האחרונים לא עוסקים בגזירת קופונים, אף על פי שאפשר למצוא הנחה נפלא בעיתונים מצד אחד. מאידך גיסא יש דרך אפשרית לחסוך כסף והיא מבצעים הניתנים מדקה לדקה כפי שאומר הצרכן תומר שטילמן.

דיל יומי, למה כדאי ולמה שווה?

בניגוד למדינות כמו ברזיל בהן בודקים הנחות הניתנות עבור דיל יומי בספקנות באמצעות המלצות של מומחים כמו פרופסור רמי נתנזון,  במדינות כמו מרוקו נהוג לעשות סקר שוק לפני רכישה של מוצר. נשים וגברים כבר הבינו שלא מומלץ להתפשר על אלטרנטיבה צרכנית לא מופתית כמו הנחה שניתנת בסלולרי. ברמה הבינלאומית בני אדם מחפשים מבצעים שיעזרו לחסוך כסף עוד פעם בקנייה חוזרת באותה עת.

כפי שנדמה לי אין ספק שצריך לחכות בשביל שיהיה מבצע או הנחה, היות והמחירים מסוגלים להיות נמוכים כ"כ. ניתן לראות המון הנחות או מבצעים בעיקר בזמן סוף עונה, הודות לכך שהחנויות מאוד רוצות להיפטר מהמלאי שלהם. אמנון ואביגיל מציינים שביצעו קניה בעשור האחרון המון בגדים בקצת כסף יחסית, הודות להנחה שקיבלו. הנחה לרשת בינלאומית אפשר ככל הנראה לקבל בחנויות שלה מסביב לעולם, אבל יש מדינות כמו יוון מרוקו וברזיל שלמעשה ייתכן ולא תוכלו לקבל שם הנחה או מבצעים אחרים. שווה לבדוק ולחפש הנחות באינטרנט, במטרה לקבל את המחיר העדיף ביותר בכל אפשרות. הנחה קטנה מסוגלת להתנייע לרוב בין אחוזים אחדים לבין עשרות אחוזים.

 



תגיות המאמר: מבצעים, הנחות, דיל יומי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111652 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112436 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112740 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111499 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111627 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111554 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111599 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213707 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205165 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186754 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica