חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סידורי פרחים

מאת: טל צבעוניתחביבים17/05/20091107 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סידור פרחים הוא מתנה משמחת לכל אירוע. בין אם אתם שוזרים את הסידור בעצמכם או קונים סידור מוכן, שזירה נכונה של הפרחים והתאמתם לסוג האירוע תהפוך את זר הפרחים למתנה משמחת עוד יותר המתאימה לכל אירוע.

פרחים וזרי פרחים ניתן להתאים לארועי יום הולדת ושמחות, אהבה והתייחסות, ועד לזרי אבל.

לפניכם מספר אפשרויות לבחירת הזר המתאים לאדם או לאירוע אליו תשלחו את הזר.

קיימים מספר סגנונות שזירה:

הסגנון היפני, או איקבנה, הוא ביטוי אומנותי לאהבת הפרחים של היפנים, ומקורו בתחום הדת. הפרחים נשזרו לפי כללים קבועים וניתנה משמעות למקומו של כל פרח וענף. כל צמח הוא סמל קבוע.

הסגנון המסורתי, מבוסס על השימוש במספר רב של פרחים, אותם שוזרים באגרטל גדול. מבנה השזר הוא סימטרי, ולכן מתאים להצבה על שולחן להנאת היושבים סביבו. מימדי השזר מותאמים למקום הצבתו.

הסגנון המודרני, מושתת על הסגנון היפני ללא משמעויות סמליות. הוא גם הנפוץ ביותר ומתאים לאורח החיים המודרני - קווים פשוטים וברורים. מספר הפרחים והענפים בשזר מצומצם, ההדגשה היא על קו ההיקף, שהוא אסימטרי באופיו.

סוגי זרים וסידורים:

זר פרחים אובאלי - זרי הפרחים המעגליים הם זרי הפרחים הניתנים כמתנה. זר פרחים מסוג זה נשזר מכל סוגי הפרחים ונארז בעזרת מספר סוגי עטיפה דקורטיביים. בין סוגי העטיפה ניתן למצוא צלופן, בד יוטה, נייר קרפ, אריזות רשת ועוד.

סידורי פרחים - אלו נשזרים בתוך כלי המכיל ספוג לפרחים הספוג במים. סידורי הפרחים מכילים בדר"כ את כמות רבה של פרחים אותם ניתן לשזור בסידור וכן כלי דקורטיבי שבתוכו הם נשזרים.

זרי כלה - נשזרים בדרך כלל בצורה צפופה בכלי עם ספוג לפרחים (מיקרופון) כאשר ראשי הפרחים נושקים אחד לשני והגבעולים נקשרים בסרט צבעוני התואם לצבעי הזר. היום מקובל לשזור את זרי הכלה מוורדים.

זר פרחים מעוצב - זרי פרחים מעוצבים לרוב בצורה מינימליסטית כאשר הדגש הוא על עיצוב הזר ולא על כמות הפרחים. זר זה יכיל בדר"כ יותר פרחים מאשר זרי הפרחים האובאליים.

זרי אבל - את זרי האבל שוזרים בצורה עגולה כאשר את הפרחים נועצים בגלגל קש המלופף בעטיפת ניילון. בגלגל האבל נהוג לנעוץ גרברות וחרציות ולהשלים עם ירק.

זר יום הולדת - זר שצורתו ככתר המיועד לילד החוגג יום הולדת. בעבר נשזר בשזירה ביתית, כשהפרחים היו פרחי בר או גינה שנקלעו לזר עגול, אשר יוצב לעיתים באמצעות חוט ברזל דק. כיום משתמשים פעמים רבות בתחליפי פלסטיק.

בקרו באתר שלנו והתרשמו ממגוון הזרים וסידורי הפרחים.
www.tzivoni.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צבעוני היא רשת חנויות פרחים תוססת וחייכנית השולחת משלוחי פרחים איכותיים לכל הארץ, ונותנת אחריות לכל זר והתחייבות לטיב.
בקרו באתר שלנו והתרשמו ממבחר הזרים וסידורי הפרחים.
צבעוני עיצוב אירועים מלווה אתכם באירועים החשובים בחיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל צבעוני

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161857 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162887 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162467 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162278 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162284 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152454 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152472 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica