חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יופי ואסתטיקה ככרטיס ביקור

מאת: עידית גליופי וטיפוח - כללי03/01/20111258 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימינו ישנם טיפולי יופי ואסתטיקה רבים אשר מוצעים לאנשים לשם טיפוח, ומעניקים להם את ההזדמנות ליצור לעצמם את המראה המבוקש שהם תמיד חלמו עליו. בין האמצעים הללו ניתן למנות את: ליפטינג, טיפולי פנים, חיטוב ועיצוב הגוף, קוסמטיקה, תזונה, פגמים אסתטיים, דיאטה, הרזיה וכושר גופני.

ליפטינג, חיטוב ועיצוב

ליפטינג הוא אמצעי שמוכר כבר זמן רב בתור שיטת טיפול למתיחת עור רפוי, טיפול בסימני הזדקנות, החלקת קמטים ואובדן האלסטיות של העור, הרמת חזה וישבן, חיזוק השרירים בגוף ועוד דברים רבים טובים אחרים. באמצעות הליפטינג ניתן לפתור כל בעיה אסתטית של רפיון העור והזדקנותו, בכל גיל ובכל אזור בגוף. הרמת חזה מתבצעת בכמה אופנים, ואך ורק על ידי רופאים מומחים אשר התמחו והתנסו בנושא. הרמת חזה יכולה להיות גם הרמה משמעותית לביטחונן העצמי של נשים אשר לא מרגישות בנוח עם עצמן באופן כללי או עם החזה שלהן באופן ספציפי, כנ"ל לגבי הישבן, הקמטים והצלוליט שתופס אצלנו מקום בגוף ככל שאנו מתבגרים ומזדקנים, עולים ויורדים במשקל, או שינויים נוספים בחיינו כגון לידה.

טיפולי פנים – כי הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו

טיפולי הפנים נובעים מההבנה כי בריאות העור והגוף וכמובן הנפש והרוח הם אלו, הגורמים לכל אחד מאתנו להיראות טוב. בריאות משופרת תביא עמה מראה עור רענן וקורן. יופי הוא תוצאה של הטיפולים, לא המטרה. לפי הרפואה האלטרנטיבית, הפנים שלנו הם אכן מראה לגוף – באמצעות הפנים אנחנו יכולים לזהות מיני בעיות אשר קיימות בשאר חלקי הגוף. אחד האמצעים לטפל בגוף הוא, כמובן, טיפול באזור הרלוונטי בפנים, לכן טיפולי פנים אינם מיועדים רק לאסתטיקה, אלא גם לפן הבריאותי.

צלוליט, ניקוז לימפטי

שיטת טיפול לביצוע ניקוז לימפטי מדויק ויעיל, להשגת תוצאות מקסימאליות בתהליך הרזיה, סילוק רעלים ,פירוק ומניעת הצטברות של שומנים ונוזלים, חידוש ומיצוק רקמת העור, מניעת הזדקנות מוקדמת ושמירה על רמת הנוזלים בגוף.

קוסמטיקה, ספא, תזונה נכונה, ליפטינג, פגמים אסתטיים, דיאטה, הרזיה, כושר גופני וכמובן טיפולי פנים הם לא מילה גסה. הם כלים שעומדים לרשותנו לשם שנוכל ליישם על עצמינו ולחוש טוב עם החיצוניות שלנו, אשר הולכת לפנינו ומשפרת את התחושה הפנימית שלנו.

אסתטיקה היא בראש ובראשונה מודעות. מודעות לגופינו. תחושה של ניקיון ושל טיפוח יוצרת הרגשה טובה ומגבירה את הערכה העצמית שלנו בפני עצמינו ובפני הסובבים אותנו. כשאנו נראים טוב, אנו חשים בהתאם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידית גל

מאת: עידית גלדיאטה08/02/111187 צפיות
אין ספק שבעולם של היום ישנו דגש רב על המראה החיצוני שלנו. המראה החיצוני שלנו משמש ככרטיס ביקור ראשוני שלנו כבני אדם ויש לשים על כך דגש. תופעות כגון צלוליט משמשות כאויב על גופינו.

מאת: עידית גלדיאטה05/02/111279 צפיות
אנשים רבים מאמינים שאת ההרזיה ישיגו באמצעות דיאטה. בהרבה מקרים, אלו שמצליחים הם אלו שהשיגו איזון בין הפעלת השרירים לצורך שריפת שומנים, לבין שמירה על תזונה מאוזנת.

מאת: עידית גלדיאטה18/01/111234 צפיות
המדע כיום פועל לטובתנו, ובעזרת טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ניתן לעצב את גופינו בהתאם לרצוננו מבלי לבלות שעות בחדר כושר.

מאת: עידית גלקוסמטיקה16/01/111274 צפיות
השנים משאירות את אותותיהן על גופנו, בין היתר אפשר לראות ביטוי לכך בעור הפנים. העור שהיה מתוח וחלק מקבל עם הזמן יותר ויותר קמטים.

מאת: עידית גלדיאטה13/01/111252 צפיות
כולם חולמים על גוף חטוב ומוצק. יש כאלו שמוכנים להשקיע שעות רבות ומאמץ פיזי כדי להשיג את התוצאות. איך מה עם אלו שלא? הטכנולוגיה המתקדמת של שנות האלפיים מביאה לכם פתרונות.

מאת: עידית גלדיאטה04/01/111085 צפיות
רובנו כבר מכירים את היתרונות הרבים שמציע לנו הספורט על ענפיו השונים. חיים בריאים יותר, אנרגיה במהלך היום, הרגשה כללית טובה יותר ועוד. לא מעט מתנסים במהלך השנים בתחומי ספורט שונים, אך לא בהכרח דבקים בכך לאורך זמן.

מאת: עידית גלדיאטה13/12/101085 צפיות
הרזיה, כושר גופני וכמובן טיפולי יופי הם לא מילה גסה. הם כלים שעומדים לרשותנו, ועלינו לרתום אותם לטובתנו. כי היופי בא מבפנים, והוא מתחיל בטיפוח העצמי ובדאגה שלנו לעצמנו ולצרכים שלנו.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185560 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183979 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184128 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184251 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173012 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172310 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172303 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica