חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איתור נזילות מים

נזילת המים בדירה נובעת ממקורות שונים. הסיבה העיקרית לנזילת מים בדירה נובעת מפיצוץ צנרת. הפיצוץ יכול להיות בפתח של ראש סיכה כך שנזילת המים היא איטית ולוקח זמן רב עד אשר מגלים אותה או פיצוץ רחב יותר ואז ישנה פריצת מים בלחץ גבוה.כיצד לאתר ולפתור את הבעייה? בהמשך.

צנרת המים בדירה מורכבת בעצם משני צינורות מקבילים. צנרת מים חמים וצנרת מים קרים. בדרך כלל לצנרת המים החמים נטייה לקבל חלודה ולפרוץ בעיקר בחיבורי הצנרת . חלק מהצנרת עובר מתחת למרצפות וחלק אחר בקירות. מאידך, לא תמיד המים פורצים בדיוק במקום הנזילה מאחר ולמים יש תכונה לפרוץ החוצה במקום הנוח להם ביותר. במקרים מסוימים נזילת מים מתחת למרצפות נגלית בתקרת השכן ולא בדירה עצמה. צנרת המים יכולה להיות צנרת מתכת או צנרת פלסטיק שכיום מקובלת בדירות החדשות.

איתור נזילת מים

על מנת לאתר את המיקום המדויק של נזילת המים ישנם מספר אמצעי גילוי נזילות כאשר האמצעי המתקדם והמדויק ביותר הוא באמצעות ציוד אינפרא אדום. מיכשור שכזה יודע למצוא את המיקום המדויק של פריצת המים מהצינור וחוסך פתיחת קירות או מרצפות שלא לצורך. מאידך, על מנת להשתמש במערכת גילוי נזילות באמצעות ציוד אינפרא אדום יש צורך בבעל מקצוע אשר השתלם בהפעלת הציוד באופן מקצועי.

גילוי נזילות

שימוש נוסף במערכת אינפרא אדום הוא לגילוי נזילות מהגג. מספר לא קטן של דירות בעלות גג סובלות מנזילת מים מהגג לתקרה ולקירות. כאן תהליך גילוי הנזילה מסובך ומורכב הרבה  יותר מאשר גילוי נזילות מצנרת המים הביתית. כפי שציינו מעלה למים יש נטייה לפרוץ החוצה במקום הנוח ביותר. נזילה יכולה להתחיל בגג במקום מסוים אך לתקרה היא תפרוץ במרחק רב ממקום הנזילה עצמה. כאן באה מערכת גילוי נזילות באמצעות אינפרא אדום המאתרת את המיקום המדויק של הנזילה וחוסכת פתיחת מרצפות בגג לצורך איתור הנזילה.

חברה לאיתור נזילות מים

עוד נקודה חשובה היא שכאשר אתם בוחרים חברה שתאתר לכם את הנזילה מהגג כדאי שאותה חברה גם תתקן את הבעיה תוך כדי חתימה על אחריות לשלוש שנים לפחות. במידה ותיקחו בעל מקצוע שיאתר את הנזילה ובעל מקצוע אחר לתיקון סביר כי במידה והנזילה תמשיך כל בעל מקצוע יאשים את השני. האחד יטען כי אתר את הנזילה וזה שתיקן ביצע עבודה רשלנית והשני יאשים את בעל המקצוע שאיתר את הנזילה ויאמר שתיקן בהתאם לנתונים שקיבל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המוקד לדייר מבית פורטל בית משותף הינה מערכת לאיתור בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים המספקת בעלי מקצוע עבור דיירים בבתים משותפים וועדי בתים משותפים בכל הארץ.

המוקד לדייר מספק לדיירים ולוועדי הבתים בעלי מקצוע במגוון תחומי הבית והבית המשותף.

פורטל בית משותף הינו אתר ותיק וייחודי המשרת את קהילת הדייריםוועדי הבתים בישראל משנת 2004. מתוקף כך אנו מקבלים עשרות פניות של צרכניםבכל יום במגוון רחב של תחומים ומכל חלקי הארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המוקד לדייר - בעלי מקצוע

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים12/09/111002 צפיות
כולנו מחפשים מקומות מסתור ומפלט נעימים לקיץ הישראלי הלוהט שלנו. בעזרת פרגולות ודקים אנחנו יכולים להפוך את המרפסת או הגינה שלנו למקום כזה

מסתבר, שיש המון בעלי מקצוע בעלי עסקים קטנים ובתחומים רבים ומגוונים, חלקם צעירים, חלקם מבוגרים שמעוניינים וזקוקים לקבל עבודות אבל לא מכירים ולא מודעים לכל אפשרויות הפרסום הקיימות היום ברשת האינטרנט.

לפעמים השיטות הישנות והמסורתיות הן השיטות הטובות ביותר שלנו לעשות דברים. זיפות גגות היא אחת הדוגמאות. בדיקות שגרתיות של הגג וזיפות מדי מספר שנים יבטיחו לכם גג אטום ככל שניתן.

בדיוק כמו שאנחנו מכינים את מכוניותינו לחורף ואת גופנו לקיץ – כך גם את גגותינו לקיץ כדאי שנכין, לקראת הקיץ והשרב הגדול שאנחנו בתור ישראלים ותיקים יודעים, שלא יחוס עלינו ושלא יחסוך מאתנו כמויות אדירות של שמש וקרינה.

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים22/07/111144 צפיות
אם החלטתם לעשות קצת שיפוצים בדירה, ובמסגרתם לצבוע את הדירה – כנראה שהגעתם להחלטה הנכונה כי צביעת דירה היא אחד מהמרכיבים החשובים והטובים של שיפוץ דירה והחייאה שלה. ממה מושפע מחיר צביעת הדירה ואיזה שיקולים כדאי לעשות כשבוחרים לצבוע דירה?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועהדברה03/07/11973 צפיות
'הדברת מזיקים כוללת בדרך כלל כמה סוגים של הדברות והרחקות למיניהן של כל מיני אורחים לא רצויים בבית שלנו ובסביבה שלו (חצר, מרפסות, ביובים ועוד). איזה סוגי הדברות והרחקות יש, לכמה זמן ולאלו אורחים לא רצויים הן מתאימות?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועפרסום באינטרנט23/06/111302 צפיות
הפרסום באינטרנט פתח בשנים האחרונות את הדלת לאלפי בעלי מקצוע וחשף להם דרכים חדשות לפרסם את עצמם, בתקציב הגיוני ומתאים לבעל המקצוע.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231740 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222646 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221822 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221864 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222047 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221915 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221516 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica