חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרקט חדש לבית כמתנה לפסח

מאת: אדם לויןריהוט 09/01/2011871 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה פעמים היא אמרה לך שהיא רוצה לשפץ? כמה פעמים היא אמרה לך שנמאס לה מאיך שהבית נראה, שהיא רוצה לחדש את הריצוף, ויכול להיות שגם אתה שותף לדעה הזו וגם אתה חושב שדי, מספיק העברתם עם הריצוף הקיים, מספיק רואים עליו את כל תולדות המשפחה ומה שעבר עליה (ועל הילדים) והגיע הזמן לחדש. מה זה שם ברקע ? דיבורים על פסח ? על מתנה לפסח ? אולי זה הזמן לעשות לה את הפתעת ההפתעות ?

פרקט חדש לבית - מתנה לפסח שהיא פשוט מושלמת !

כבר אמרו חכמים שפרקט בבית, אור בבית, ואכן, פרקט למינציה נחשב כיום כטרנד מוביל את עיצוב הבית על כל חדריו. פרקט מעניק תחושת חמימות, משדרג את עיצוב החלל ומעניק יופי לאורך זמן שכמו יין, רק משתבח עם השנים. בנוסף, ריצוף פרקט אף משביח את ערך הבית, ואין פלא אפוא, כי מתנה לפסח בדמות פרקט - מובטחת שתשמח את מקבלה.

מתנה לפסח בדמות פרקט אין משמעותה עבדות לניקיון ולתחזוקה, להיפך. התחזוקה של פרקט היא קלה מאוד, נוחה מאוד וכאשר נעשה שימוש בחומרים ידידותיים, הרי שמובטח כי הפרקט ישמר לשנים רבות. פרקט הוא חומר ידידותי לסביבה, אינו קולט גרגרי אבק, ולפיכך מהווה מתנה לפסח נהדרת עבור מי שסובלים ממחלות נשימה או אלרגיה ואינם יכולים לחיות בסביבת שטיחים. פרקטים מאפשרים לשמור עם חום הבית, פרקטים נעימים להליכה ולמשחק, ואפילו חיות הבית יחיו עליו בשלום. בקיצור, פרקט הוא מתנה לחג הפסח שהיא פשוט מושלמת.

מהם סוגי הפרקטים אותם ניתן להעניק בתור מתנה לפסח ?

אם אתם מחפשים מתנה לפסח בדמות פרקט, בוודאי תתלבטו בין פרקט מעץ טבעי לפרקט למיניציה. ישנם לא מעט הבדלים בין השנים, בכל הקשור למראה, לעיצוב, למבחר, לאיכות, לשמירה לשנים רבות וגם בקלות ההרכבה, אולם ההבדל המשמעותי ביותר בין פרקט טבעי ובין פרקט למינציה הוא במחיר - פרקט טבעי הוא יקר בצורה משמעותית. גם בעולם הפרקטים הטבעיים ישנם תתי עולמות רבים בדמות פרקט דו או תלת שכבתי, בסוגים שונים של גימורים, ובקיצור - אם תבחרו לתת מתנה לפסח בדמות פרקטים, עומדות בפניכם כמה החלטות לא פשוטות.

ומה לגבי ההרכבה ?

גם מבחינת ההרכבה יכול הפרקט לשמש מתנה לפסח מושלמת. כל שנדרש הוא להעלים מהבית את מקבל המתנה לכמה שעות, להזמין מתקינים חזקים וזריזים, ולסיים את התקנת הפרקט בתוך יום אחד בלבד. כבר אמרנו שזו המתנה המושלמת ?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אדם לוין - מומחה בשיווק באינטרנט לעסקים קטנים. מלווה את אתר פרקט בשרון - פרקט עץ מקצועי בשיווק לכל הארץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדם לוין

מאת: אדם לויןרשלנות רפואית27/02/111049 צפיות
מקרים של רשלנות רפואית או תאונות עבודה הם אף פעם לא נעימים. למרות זאת, אם בכל זאת אחד מהם קרה לנו, נרצה להפיק מהם את המקסימום. אבל לא תמיד אנחנו יודעים אם אנחנו בכלל זכאים לתבוע לעצמנו זכויות בעקבות אותם מקרים, ואנחנו אפילו לא בטוחים תמיד מה משמעותם

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201795 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica