חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשלנות רפואית ותאונות עבודה

מאת: אדם לויןרשלנות רפואית27/02/20111049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מקרים של רשלנות רפואית או תאונות עבודה הם אף פעם לא נעימים. למרות זאת, אם בכל זאת אחד מהם קרה לנו, נרצה להפיק מהם את המקסימום. אבל לא תמיד אנחנו יודעים אם אנחנו בכלל זכאים לתבוע לעצמנו זכויות בעקבות אותם מקרים, ואנחנו אפילו לא בטוחים תמיד מה משמעותם. לכן כדאי להכיר אותם בקווים כלליים על מנת שנבין איפה אנחנו עומדים.

מקרים של רשלנות רפואית, הם מקרים מצערים בהם גורם מסוים שקשור לטיפול רפואי - יהא זה רופא, אחות, רוקחים וכיו"ב - חרג מהטיפול הרפואי הניתן לאדם מסוים, וכתוצאה מכך אותו אדם ניזוק. מה שחשוב להבין הוא שלא כל מקרה בו אדם נפגע כתוצאה מטיפול רפואי - משמעותו מקרה של רשלנות רפואית.

ומה בנוגע אל תאונות עבודה?

תאונות עבודה הם שם כולל לשני סוגי פגיעות, למעשה - הראשון פגיעה של אדם בתוך מקום עבודתו, או בזמן ביצוע עבודתו, כתוצאה מפעולה ישירה של העבודה אותה ביצע. הסוג השני של תאונות עבודה נקרא גם בשם "מחלת מקצוע", כלומר פגיעה שהתפתחה באדם לאורך זמן, בעקבות עבודתו (כדוגמת אדם ששמיעתו נפגמה כתוצאה מעבודה בסביבה רועשת וכיו"ב).

מקרים של תאונות עבודה וגם של רשלנות רפואית עלולים להיות מורכבים יחסית, משום שלרוב האדם הנפגע נאלץ להתמודד לבדו אל מול גורמים רבים - בתי החולים, המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח וחוקריהן, מעסיקים למיניהם, כל זאת כאשר האדם עצמו סובל מפגיעה. לכן אם אתם סובלים ממקרה של רשלנות רפואית או תאונות עבודה, אתם חייבים לפנות אל משרד עורכי דין רציני ומקצועי, שיוכל לייצג אתכם ואת האינטרסים שלכם בצורה הראויה.

משרד עו"ד ברג-רובין עומד לרשותכם

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבואנו לבחור משרד אשר יספק לנו ייעוץ בנוגע לסוגיות של רשלנות רפואית או אפילו ייצג אותנו בפועל בתביעה הוא מומחיות המשרד. משרדים רבים הבינו כי חשוב מאוד לשלב סמכות מקצועית רפואית אשר תסייע לסוללת עורכי הדין לטפל בתביעות הרשלנות. משרדים כמו ברג רובין בראשותו של פרופ' יעקב ברג משלבים ידע רפואי והתמחות בתחומי הרשלנות. כאשר אנו מקבלים ייעוץ מרופא מומחה, אשר בקיא בנסתרות הרפואה ויודע להבחין בין שגרה רפואית לרשלנות אנו מקבלים ערך מוסף אדיר בייעוץ המקצועי שאנו מקבלים. משרדים אלו הפכו למובילים בתחומם ואנשים רבים מבינים כי השילוב בין רפואה לייעוץ משפטי דורש עיניים מקצועיות משני צידי המתרס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אדם לוין - מומחה בשיווק באינטרנט לעסקים קטנים. מלווה את אתר פרקט בשרון - פרקט עץ מקצועי בשיווק לכל הארץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדם לוין

מאת: אדם לויןריהוט 09/01/11875 צפיות
כמה פעמים היא אמרה לך שהיא רוצה לשפץ ? כמה פעמים היא אמרה לך שנמאס לה מאיך שהבית נראה, שהיא רוצה לחדש את הריצוף, ויכול להיות שגם אתה שותף לדעה הזו וגם אתה חושב שדי, מספיק העברתם עם הריצוף הקיים, מספיק רואים עליו את כל תולדות המשפחה ומה שעבר עליה (ועל הילדים) והגיע הזמן לחדש...

מאמרים נוספים בנושא רשלנות רפואית

מאת: עורך דין ירון מויאלרשלנות רפואית26/07/172224 צפיות
מערכת המשפט הישראלית מורכבת משלוש ערכאות: בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים ובתי משפט שלום. לצד אלו ישנן מספר ערכאות מקבילות: בית המשפט לעניינים מנהליים, בתי משפט למשפחה, בית משפט לתביעות קטנות, בית משפט לעניינים מקומיים ועוד. מורכבות מערכת המשפט ותחומי הסמכויות השונים של כל ערכאה מחייבת עורכי דין להתמקצע בתחומי משפט מסוימים, בכדי שיוכלו לספק ללקוחותיהם שירות מקצועי מתוך היכרות התחום באופן מעמיק על כל רבדיו.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית14/12/161710 צפיות
הדרך הנכונה להגיש תביעה ולדרוש פיצוי כספי בגין רשלנות רפואית בלידה היא לפנות למשרד עורכי דין עם ניסיון מעשי בטיפול בתביעות הקשורות לרשלנות רפואית בלידה... קרא עוד

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית28/03/161742 צפיות
מה חשוב להכיר ולדעת כדי לבחור נכון עורך דין רשלנות רפואית? מעבר לניסיון, יש גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון.

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית14/03/161755 צפיות
מהי רשלנות רפואית? מה הן הסיבות בגינן ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד הגוף הרפואי המטפל ומה הן תביעות הרשלנות הרפואית הנפוצות ביותר בישראל? כל מה שבאמת צריך לדעת על רשלנות רפואית בשורות שלפניכם.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית07/10/152778 צפיות
לא מעט מקרים של רשלנות רפואית חמורה הסתיימו במוות של המטופל. מיהו התובע בתביעת רשלנות רפואית במקרה כזה? על אילו נזקים ניתן לתבוע פיצויים? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית21/07/152046 צפיות
חברת הביטוח והמוסד הרפואי מעוניינים לחתום על הסכם פשרה כאשר הם יודעים שהתביעה תתקבל בבית המשפט. האם כדאי לחתום על הסדר פשרה?

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית25/03/152034 צפיות
לא כל מקרה של רשלנות רפואית גורר פיצוי כספי. עם זאת, מעניין לבדוק כיצד נקבע גובה הפיצוי בתביעות רשלנות רפואית בלידה ומה עלול להשפיע עליו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica