חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מילוי קמטים בפנים ללא זריקות וחומרי מילוי

מאת: שי כהןטיפול בעור10/01/20111423 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מילוי קמטים בפנים באמצעות מיקרו זרם גלווני זו טכניקה קוסמטית לא פולשנית, בטוחה ויעילה אשר משפרת את מראה העור ובריאות העור.   טיפול מילוי קמטים בפנים בעזרת מיקרו זרם גלווני נקרא גם טיפול ביו הצערת עור הפנים, מילוי קמטים בפנים באמצעות מיקרו זרם גלווני נעשה בטכנולוגיות שפותחו בתחומי הרפואה והפיזיותרפיה על מנת להמריץ את העור באופן טבעי להתחדשות מהירה יותר, לבריאות ולחיוניות.

מילוי קמטים בפנים באמצעות מיקרו זרם גלווני מספק תוצאות אסתטיות עם פחות סיכון לתופעות לוואי בהשוואה להזרקות  מילוי קמטים. טיפול מילוי קמטים בפנים באמצעות מיקרו גלווני הוכח בטוח ויעיל, ומספק תוצאות מיידיות כבר לאחר הטיפול הראשון.

שיטה זו של מילוי קמטים בפנים באמצעות מיקרו זרם גלווני מספקת מגוון רחב של יתרונות למטופלים המעוניינים להשיג מראה בריא ומראה צעיר יותר.

טיפול מילוי קמטים בפנים באמצעות מיקרו מיקרו זרם גלווני מיועד לכל טופל/ת שרוצה לשמור או להשיג מראה צעיר. מטופלים צעירים יותר יכולים ליהנות ממילוי קמטים באמצעות מיקרו זרם כדי למנוע חלק מהתופעות האסתטיות של ההזדקנות.  מטופלים מבוגרים יותר יכולים לשפר ולחדש את מרקם העור בעזרת טיפול הצערת עור הפנים.  טיפול הצערת עור הפנים מיקרו מתאים לגברים ונשים,

טיפול מילוי קמטים בפנים באמצעות מיקרו זרם גלווני אורך כ16 דקות  במהלך הטיפול ניתן לחוש בעקצוץ עדין של מיקרו זרם, הטיפול ללא כאבים.  טיפול מילוי קמטים מיקרו אינו טיפול פולשני, ללא זמן התאוששות ואין לו תופעות לוואי מרגיזות.  כדי להשיג את היתרונות האולטימטיבי של מיקרו מילוי קמטים יד לבצע כשתים עשרה טיפולים, כבר לאחר הטיפול הראשון ניתן להבחין בתוצאות שישתפרו במהלך הטיפולים הבאים.

קיימים מגוון טיפולים קוסמטיים לחידוש עור הפנים באופן טבעי, טיפול מילוי קמטים באופן טבעי הנפוץ ביותר הוא טיפול להחדרת לחות באמצעות מיקרו זרם גלווני, המרצת מחזור הדם והחדרת הלחות לעומק העור גורמת למילוי קמטים באופן טבעי ולשיקום העור.

קיימים מגוון מכשירי טיפוח לשימוש ביתי בטכנולוגיה זו, המחירים של מכשירי טיפוח גלוונים ביתיים נע בין 480ש"ח ל 1680 ש"ח בהתאם לעוצמת המכשיר ופונקציות העבודה של המכשיר, המחירים של מכשירי הטיפוח הביתיים זול מאוד ביחס למחירים שגובים מכונים קוסמטיים על טיפולים בטכנולוגיה זו.

מילוי קמטים וחידוש העור באמצעות מיקרו זרם גלווני

לשפר את טונוס השרירים של הפנים והצוואר

שיפור טונוס לסתות, הרמת גבות

צמצום ומניעת קמטים, מילוי קמטים בפנים ומתיחת העור

שיפור זרימת הדם בפנים

חידוש וקילוף העור

ניקוז לימפתי, שיפור פיגמנט העור

החדרת מוצרי לחות

מיצוק וחידוש העור

בטיפול מילוי קמטים בפנים באמצעות מיקרו זרם גלווני נעשה שימוש בטכנולוגיה אשר משתמשת במיקרו גירוי חשמלי עדין על מנת לגרום לשיפור בתפקוד הטבעי של הגוף ורקמות העור ברמה התאית.  מחקרים קליניים הראו כי אחרי עשרים של יום טיפול באמצעות מיקרו זרם גלווני ייצור הקולגן על ידי הגוף עלה ב 14 אחוזים ושיפור בהמרצת זרימת הדם בכ 38 אחוז.

מדענים גילו גם כי טיפולי מילוי קמטים בפנים באמצעות מיקרו זרם גלווני מסייעים לעורר ייצור של חומצות אמינו על ידי הגוף וממריצים את יצור ה-ATP. הטיפול מאיץ את תיקון התאים ומקדם יצור תאי עור בריאים.

ניתן למצוא מידע נוסף בקישור הבא מכשירי טיפוח ביתיים

מילוי קמטים בפנים בעזרת מיקרו זרם - הוספת לחות אבדן חומרים מזינים וחסימת העור מפרודות ההזנה שספיגתן קשה מאיצים את שלב ההזדקנות של העור והיווצרות קמטים, מכשירי טיפוח גלווני מפרקים את חומרי הלחות הקוסמטיים ליונים מסיסים, שמבנם זהה לזה של מולקולות הנספגות בעור בקלות, וכך מעודדים את תפקוד תאי העור ומסייעים להגברת גמישות העור.

מילוי קמטים בפנים

בעזרת מיקרו זרם - השלמת נוזלים לתא העור מאבד כל יום כמחצית מכמות המים. תכשירים מקובלים להוספת מים לעור משאירים את המים על גבי פני השטח של קפלי העור והפלומה ואינם מחדירים את המים לעומק העור. מכשיר טיפוח גלווני מפרק את המים ליונים קטנטנים ומחדיר אותם לעומק העור.

מילוי קמטים בפנים

בעזרת מיקרו זרם - חיטוב עור הפנים איבוד קולגן וסיבים אלסטיים יוצר קמטים, קמטי הבעה וקמטים בצידי הפה ובצידי העיניים, מכשירי גלווני מסייעים בייצור קולגן על ידי זירוז פעולת סיב תאי האם של שכבת העור, על מנת לשקם את הסיבים האלסטיים,  מיקרו זרם גלווני ממריץ את מחזור הדם ומאיץ את קצב התחדשות העור, הטיפול מעניק מראה זוהר וחיוני לעור, תוצאות הטיפול מידיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שי כהן
מדיקל ביוטי
איילון 1 אלפי מנשה 
09-7947129               
052-4543059

http://ebeauty.co.il/shop

www.medical-beauty.co.il

email: shaycoh@012.net.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי כהן

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187511 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: שי כהןקוסמטיקה16/01/131575 צפיות
מכשירים להבהרת פיגמנטציה בפנים - טיפול באור אינפרה אדום מבוסס על הקרנת קרני אור אשר מחדשים ומהדקים את העור. טיפול בעור בעזרת קרני אור אינפרה אדום מעוררים את התגובה הביולוגית הרצויה על ידי הגוף כדי לחדש את שכבות העור באופן מהיר יותר ומוצק יותר, טיפול באור אינפרה אדום יכול להיעשות על רוב חלקי הגוף, הטיפול יעיל למיצוק עור הפנים והגוף, הבהרת כתמי פיגמנטציה וכתמי שמש ולהשגת מראה צעיר יותר.

מאת: שי כהןטיפול בעור25/12/121221 צפיות
Ultrasound Cavitation המסת צלוליט באולטרה סאונד - המסת צלוליט באולטרה סאונד Ultrasound Cavitation הנו תהליך של ליפוליזה (פרוק חומצות שומן) בעזרת גלי קול. גלי אולטרה סאונד מתפשטים בגוף במהירות של קרוב ל1500 מ'/ד' בהתאם לאברי גוף, תאי השומן האדיפוציטים הם קיר דק של תאים שאינו מחובר לתאים אחרים בגוף. גלי האולטרה סאונד שחודרים לגוף יוצרים מיקרו בועות Ultrasound Cavitation שחודרות לתאי השומן ומתפוצצות בתוך תאי השומן ויוצרות זעזוע בלחץ רב, גל הזעזוע גורם לפיצוץ ממברנות האדיפוציטים (תאי השומן) שחרור מיקרו בועיות גז (אדים) אלה נקרא Cavitation. מדידת טמפרטורת העור מצביעה על התחממות באזור המטופל כתוצאה מהתפוצצות בועיות האדים והמסת השומן התת עורי.

מאת: שי כהןקוסמטיקה25/12/121146 צפיות
העלמת קמטים ללא הזרקות - מכשירי קוסמטיקה גלווני לשימוש ביתי מסייעים להמרצת ייצור קולגן על ידי זירוז פעולת סיב תאי האם של שכבת העור, על מנת לשקם את הסיבים האלסטיים, טיפול במיקרו זרם גלווני ממריץ את מחזור הדם ומאיץ את קצב התחדשות העור, הטיפול מעניק מראה זוהר וחיוני לעור, תוצאות הטיפול מידיות.

מאת: שי כהןטיפול בעור10/11/121658 צפיות
אולטראסוניק להעלמת צלוליט הצרת היקפים ומיצוק עור הגוף ועור הפנים. ניתן לטפל בצלוליט בעזרת מכשיר אולטראסוניק ביתי, טיפול העלמת צלוליט באולטראסוניק הוא טיפול נעים ובטוח, גלי אולטראסאונד ממיסים את השומן ממוצק לנוזל, השומן שהומס מתנקז דרך מערכת הלימפה ומתנקה מהגוף. כבר לאחר מספר טיפולים להעלמת צלוליט ניתן להבחין בשיפור מראה הצלוליט, מומלץ לבצע סדרה של כ10-15 טיפולי העלמת צלוליט על מנת להגיע לשיפור ניכר במראה צלוליט ולהמשיך לתחזק את הטיפול מידי פעם לפי הצורך.

מאת: שי כהןיופי וטיפוח - כללי09/11/121445 צפיות
טיפול בקמטים בעזרת מיקרו זרם הינה שיטה להפחתת קמטים בעור על ידי שימוש באלקטרודה להולכת מיקרו זרם דרך פני השטח של הקמט לשכבת הדרמיס שמתחת. המכשיר למילוי קמטים מאמץ טכנולוגית חדשנית, הממריצה הפרשת קו-אנזים, ובכך מאיצה את יכולת הסינתזה של הקולגן לשיקום מבנה הגמישות התומכת כדי להחליק בהדרגה קמטים עמוקים.

מאת: שי כהןקוסמטיקה09/11/121451 צפיות
פילינג לפנים הינו תכשיר מירוק פעיל וטבעי לניקוי ולרענון עור הפנים. פילינג לפנים המבוסס על שילוב מאוזן של שמנים צמחיים, מינרלים ואנזימי פירות. פילינג לפנים מנקה ביסודיות את העור ומעניק לעור חיוניות, רעננות וגמישות. פילינג לפנים עושה את פעולתו תוך דקה ומותיר את העור נעים וחלק למגע. פילינג לפנים מתאים לכל סוגי העור, ובפרט לעור שמנוני ובעייתי.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187511 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172291 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162021 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152324 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151824 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica