חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת חברת שירות תיקונים למוצרי חשמל

כאשר מכשיר חשמלי מתקלקל בביתנו, אנו מחפשים חברה אמינה שתפתור את הבעיה במהירות וביעילות. קיימות חברות רבות המעניקות שירות תיקונים וקשה לדעת איזה מהן יספקו לצרכן את שירות התיקונים הטוב ביותר. כיצד ניתן לבחור חברה שתענה על דרישותינו ותעניק לנו שירות הוגן ומקצועי?

חברות שירות תיקונים
חברות שונות מעניקות שירות תיקונים למכשירי חשמל עבור לקוחות פרטיים ו/או עבור חברות. חברות איכותיות מספקות ללקוחות שירות   מיומן ומהיר. לחלק מן החברות יש מוקד שירות מתקדם  ואפשרות יצירת קשר מיידי עם צוות העובדים. בחברות שירות התיקונים ישנן מחלקות שונות העוסקות בתחום  של   מדיחי כלים, מקררים, דודי שמש, תנורים וכו'. החברות עובדות עם מותגים ידועים ונותנות אחריות בכתב על התיקונים.

כיצד מזהים חברת שירות תיקונים איכותית?
יחס אישי - חברות המעניקות שירות מקצועי, מאמינות  שהלקוח הוא במקום הראשון בין אם הוא ותיק או חדש. לקוח שמזמין את שירותיהם של חברות מסוג זה ,  זוכה לקבלת יחס אישי, ייעוץ  ומענה לדרישותיו.
טכנאי השירות צריך להיות  טוב לא רק מבחינה מקצועית, עליו לדעת  גם להיות רגיש לצרכי הלקוח, להיות סבלני ולא לזלזל בלקוחות. הביטחון ובקיאות הטכנאי חשובים כאשר הוא מתמודד עם שאלות ובקשות הלקוח. הטכנאי צריך להקפיד להגיע בטווח זמן ההמתנה שהוא לרוב עד שעתיים ולא לגרום ללקוח להתעצבן לאחר שהמתין לבואו שעות ארוכות. לבזבז יום עבודה. החברות מבצעות מעקב אחרי עבודת הטכנאים כולל משובים בקרב הלקוחות. החברות שואפות לתקן את התקלה במהירות וביעילות, בידיעה שהלקוח לא רוצה  להישאר ללא מזגן ביום קיץ חם או ללא מייבש ביום גשום.

חלקים מקוריים - חברות שירות תיקונים איכותיות דואגות לאספקה של חלקי חילוף מקוריים וחדשים מאיכות גבוהה.  
טכנאים   מיומנים – החברה משקיעה בהכשרת צוות הטכנאים המנוסה אשר משתלם במגוון השתלמויות מקצועיות ומתעדכנים בחידושים. הטכנאים מותירים את סביבת עבודתם במצב נקי ומסודר. בנוסף, הטכנאים מספקים ללקוחות הוראות לגבי תחזוק מוצרי החשמל ותפעול נכון שלהם.

 הטיפים הניתנים ללקוחות כוללים:
התקנת שקע הגנה עבור כל מכשירי החשמל בבית.
טיפול במקררים – צריך לנתק את המקרר מהחשמל טרם הניקוי ואסור לנקות אותו במים חמים שיכולים להרוס את חלקי הפלסטיק.
מכונות כביסה – פעם בשנה צריך להפעיל את המכונה ללא כבסים, ברתיחה  יחד עם מסיר אבנית. מומלץ לנגב את הגומי בפתח המכונה באמצעות מטלית כדי שלא תהיה  הצטברות של עובש. לא מומלץ להעמיס כבסים על המכונה מעבר לקיבולת שלה.
חברות הנותנות את שירות התיקונים יכולות לספק את שקע ההגנה ואת האבנית לניקוי המכונות, במחירים נוחים
מייבשי כביסה –   יש להקפיד ולנקות את המסנן מהסיבים והלכלוך עם כל הפעלה של המייבש. ניקוי זה חוסך בחשמל משום  הוא מגביר את זרם האוויר. יש להימנע מהכנסת יותר מדי בגדים לתוך המייבש.
מדיח כלים – פעם בשנה מומלץ להפעיל תוכנית לשטיפה של המדיח כשהוא ריק, באמצעות חומר מיוחד להסרת האבנית. את המלח ונוזל ההברקה יש למלא בתאים שיועדו להם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תיקון מכשירי חשמל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אנטרטיקה

מאת: אנטרטיקהבניין ואחזקה - כללי15/02/11990 צפיות
אחד ממכשירי החשמל החשובים לכולנו הוא המקרר. קשה לדמיין את חיינו בלעדיו וכשיש בו תקלה, אנחנו מיואשים. תקלות במקרר דורשות מענה מיידי, במיוחד אם הן קורות כשאתם חוזרים עמוסי שקיות מהקנייה בסופר, ביום קיץ לוהט או כשאתם עומדים לנסוע לסופשבוע.

מאת: אנטרטיקהפרופילי חברות16/12/101036 צפיות
לתיקון מזגנים יעיל ואיכותי יש לפנות לחברה בעלת ניסיון והמלצות. חברה איכותית מספקת שירות מעולה למוצרי חשמל רבים של מגוון חברות.

מאת: אנטרטיקהעסקים - כללי07/11/10992 צפיות
בקיץ המהביל בארץ יש מים חמים לאורך כל שעות היום ואין צורך להדליק דוד חשמלי. גם בחורף יש ימים שמשיים רבים ולעיתים לא צריך להדליק את דוד החשמל, במידה וקיים דוד שמש המתוחזק כראוי.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222849 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223174 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211384 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211341 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211603 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211579 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211783 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica