חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טכנאי מזגנים

מאת: אנטרטיקהפרופילי חברות16/12/20101031 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לצורך תיקון מזגנים ברמה גבוהה מומלץ לפנות לחברה איכותית ואמינה. חברה איכותית מספקת שירות מהימן למוצרי חשמל רבים של מגוון חברות. מכשירי האלקטרוניקה כוללים : מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מזגנים וכו'. החברה מעסיקה צוות מיומן של טכנאי שירות בעלי ידע רב בתחום שירות תיקונים למכשירי חשמל   הטכנאים של חברה ברמה גבוהה יעניקו לכם שירות אישי ויעיל.

מהי ההכשרה של טכנאים בחברה המספקת שירות למכשירי חשמל ?
חברה רצינית מעסיקה טכנאים שיש להם תעודת טכנאי  מיזוג אוויר ותעודת חשמלאי מוסמך. הטכנאים צריכים להיות מנוסים בתחום ולהשתתף הכשרות מקצועיות באופן שוטף. קבלת טכנאים לעבודה נעשית לאחר בדיקה יסודית של רמת הידע שלהם לאחר קבלתם,  נערך מעקב אחר עבודתם ורמת השירות שלהם.  הטכנאים צריכים לדעת לפתור כל תקלה במזגנים,   בצורה יצירתית ומקצועית, תוך שמירה על יחס אדיב . הטכנאים צריכים להגיע בטווח הזמנים שנקבע ולספק  מענה למגוון השאלות והבקשות של הלקוחות.

אילו תקלות מתקנים הטכנאים במזגנים?
התקלות הנפוצות במזגנים נוגעות לחלקים שונים של המזגן כמו : המאייד, המסנן וכו'.  בין התקלות:
 
דליפה של גז – בגלל שהלחץ של הגז בתוך המזגן הוא רב, למרות האטימה של הצנרת נפלט מעט גז החוצה. עם השנים יורדת כמות הגז במזגן והוא לא   מקרר כראוי. דליפה של גז היא מבע לסדקים בחיבורים של הצינורות או בצנרת. בצינור עצמו. הסדקים נובעים משינויים של מזג האוויר המשפיעים על צנרת הנחושת. הטכנאי מנסה לאתר את הדליפה  ולתקן את הבעיה.
תקלות חשמליות – תקלה במערכת החשמל של המזגן.  מזגן שלא נדלק יכול להעיד על תקלה במערכת הפיקוד. תקלות אחרות כוללות מזגן שגורם לקצר חשמלי או פועל מבלי לקרר.
תקלות מכאניות – מתרחשות בדרך כלל במאוורר או במדחס של המזגן. אם המזגן עובד  אך עושה רעש, לרוב מדובר על בעיה  של מדחס או מאוורר.
נזילות – קורות לרוב בשל תקלה בניקוז המים. כאשר המזגן דולק אך לא מקרר, צריך למצוא את מקור הנזילה.
תקלה בפילטר – כאשר   פילטר המזגן לא מסנן את האוויר כמו שצריך והחדר מתמלא בריחות רעים.
החלפת חלק – לעיתים אחד החלקים במזגן מתבלה וצריך להחליפו. כאשר הטכנאי יודע מבעוד מועד מה הוא הדגם של המזגן של הלקוח הוא יכול להחליף את החלק במקום.
בדיקה תקופתית – כדאי להזמין טכנאי מזגנים כדי לבצע בדיקה תקופתית. הטכנאי מוודא כי המסננים של המזגן נקיים, היחידה החיצונית נטולת אבק, החיבורים מוברגים והלחץ של הגז נכון.

כיצד אפשר לשמור על המזגן על מנת למנוע בעיות ולחסוך בחשמל?
 ניקוי מסננים – אם המסנן מלוכלך, נוצר עומס רב יותר על המזגן והו מתקשה לשאוב אוויר.   צריך להקפיד לנקות את הפילטרים שצוברים לכלוך, לעיתים קרובות. יש לשלוף החוצה  את הרשתות, לשטוף אותם ולייבש. ניקוי  זה  יתרום לשמירה על  המזגן שלכם.
מניעת נזילה – אם המזגן מטפטף לפעמים הדבר נובע מצינור ניקוז שהסתובב, התבלה או נסתם וצריך  להחליפו או לסדרו. 
טמפרטורה – רצוי להפעיל את המזגן ל- 25 מעלות בחום ו-20 מעלות בחורף, לחסכון בצריכת החשמל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תיקון מכשירי חשמל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אנטרטיקה

מאת: אנטרטיקהבניין ואחזקה - כללי15/02/11985 צפיות
אחד ממכשירי החשמל החשובים לכולנו הוא המקרר. קשה לדמיין את חיינו בלעדיו וכשיש בו תקלה, אנחנו מיואשים. תקלות במקרר דורשות מענה מיידי, במיוחד אם הן קורות כשאתם חוזרים עמוסי שקיות מהקנייה בסופר, ביום קיץ לוהט או כשאתם עומדים לנסוע לסופשבוע.

מאת: אנטרטיקהבניין ואחזקה - כללי10/01/111161 צפיות
כאשר מכשיר חשמלי מתקלקל בביתנו, אנו מחפשים חברה אמינה שתפתור את הבעיה במהירות וביעילות.

מאת: אנטרטיקהעסקים - כללי07/11/10987 צפיות
בקיץ המהביל בארץ יש מים חמים לאורך כל שעות היום ואין צורך להדליק דוד חשמלי. גם בחורף יש ימים שמשיים רבים ולעיתים לא צריך להדליק את דוד החשמל, במידה וקיים דוד שמש המתוחזק כראוי.

מאמרים נוספים בנושא פרופילי חברות

מאת: asafפרופילי חברות15/09/143091 צפיות
חברות הדלק בכל רחבי העולם מתמודדות בעשורים האחרונים עם שאלות סביבתיות ואקולוגיות. הצרכן שזקוק לדלק כדי להפעיל את כלי הרכב שלו נקרע גם הוא בין שאלת הזיהום הסביבתי ושאלת המחיר. הצורך בפתרונות שיעזרו גם לכיס של הצרכן וגם לסביבתו הוביל לשימוש במוצרי דלק חדשניים וחסכוניים שמנסים להפחית באפקט הסביבתי וגם בהוצאה של הלקוח על צריכת דלק.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות08/03/148162 צפיות
פליירים צבעוניים הם עלוני פרסום המודפסים בצבע מלא ויכולים להכיל כל דבר שנרצה. דבר זה אומנם מאפשר לנו חופש יצירתי רחב בעת העיצוב הגרפי של פליירים, אך גם יוצר מקום להרבה טעויות פרסום, ולחוסר אונים בפני האתגר, במיוחד עבור עסקים קטנים שמדפיסים פליירים בפעם הראשונה ולא בטוחים מה כדאי לכלול בפרסום.

מאת: אוהד ז.פרופילי חברות23/02/148195 צפיות
חברות הנותנות מידע עסקי הן חברות אשר מורכבות ממומחים, אנליסטים, סטטיסטיקאים ואנשי מקצוע נוספים שהינם מומחים באיסוף של מידע עסקי ובניתוחו במיומנות, ובנוסף הינם בעלי מקצועיות במתן ייעוץ מקיף ללקוח המעוניין לקבל מידע וייעוץ לגבי חברות או לגבי החלטות עסקיות שהוא מתקשה לקבל. אחת מן החברות הללו היא נטו משווקים מקבוצת דן אנד ברדסטריט, שנותנת שירותי מידע על חברות, וייעוץ בנוגע להחלטות עסקיות.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות09/02/131787 צפיות
תמיד בשיחה קבוצתית לגבי ההמצאות ששינו את חיינו יהיה זה שיבוא ויגיד שמדיח כלים הוא ללא ספק המוצר שגרם לשינוי מאוד מהותי ברמת החיים ובתכנון הזמן השותף שלנו בשגרה.

מאת: sharonkal80פרופילי חברות21/10/128485 צפיות
שירותי מנעולן ברמת גן, זוכים לעבודות רבות גם בעיר תל אביב, ולו רק בגלל הקרבה הגדולה יותר לעיר ללא הפסקה. עם זאת, התעריפים שגובים בגין שירותי מנעולן ברמת גן, הם כמעט זהים אם לא זהים כליל, לאלו שבתל אביב.

מאת: אוהד הראלפרופילי חברות01/09/128585 צפיות
פורום עסקים מומלצים בניהול איש העסקים אוהד הראל בוחר להמליץ על עסקים שצוות שלם בודק ובוחן מבחינת איכות השירות או מוצרים לעומת המחירים והרלוונטיות לשוק, וכעת מצא הפורום להמליץ על קומג'ט - חברה למילוי דיו וטונר

מאת: משה אלוןפרופילי חברות27/08/1213310 צפיות
פלסטיק הוא אחד החומרים השימושיים ביותר, הוא עמיד, חזק וזול, קל לייצור ובטיחותי לאדם. ריבוי האריזות ושקיות הפלסטיק בחיי היומיום של כולנו לא מפתיע. אריזות ושקיות ומוצרי פלסטיק אחרים מיוצרים במפעלי פלסטיק ברחבי הארץ והעולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica