חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל השיטות להרכבת פרקטים למינציה והרכבת פרקט עץ מאת יורם פרקט

מאת: יורם פרקט צרכנות12/01/20112398 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרוב כבר יודעים שיש פרקטים למינציה ופרקטים עץ.  רבים גם מבינים שעלות פרקטים לא נגזרת רק ממחיר הפרקט עצמו אלא גם ממחיר פנלים לפרקט וכן מעלות הרכבת פרקטים על ידי מרכיב פרקטים מקצועי בדרך כלל.

במאמר זה נביא בפניכם דברים חשובים הרכבת פרקטים. מידע על כל השיטות להרכבת פרקטים למינציה והרכבת פרקט עץ, מהו הציוד הנדרש להרכבת פרקט, בחירת בעל המקצוע מרכיב פרקטים ובדיקת איכות עבודת מרכיב פרקט בבית או בעסק, עלות הרכבת פרקטים .

הרכבת פרקטים על ידי בעל מקצוע מרכיב פרקט מיומן תעשה הבדל גדול גם במראה הפרקטים וגם תימנע נזקים ובעיות שצצות לפעמים רק לאחר הרכבת הפרקט כעבור מספר חודשים לפעמים.

הרכבת פרקטים מתבצעת בשיטות שונות בהתאם לסוג הפרקטים, הרכבת פרקט עץ שונה מהרכבת פרקט למינציה.

הרכבת פרקטים במסמור מתאימה לפרקט עץ בלבד היא שיטת הרכבת פרקטים הכי פחות מקובלת.

הרכבת פרקטים על ידי הדבקת פרקטים.  שיטת הרכבת פרקטים בהדבקה מתאימה רק לפרקט עץ אמיתי ולפרקט תלת שכבתי ודו שכבתי שגם הם פרקטים שעשויים מעץ.

הרכבת פרקטים על ידי הדבקת פרקטים מתאימה לפרקטים מעץ ולפרקט דו ותלת שכבתי כאמור.  הרכבת פרקט בהדבקה דורשת ידע ונסיון והיא שיטה להרכיב פרקט יקרה יותר מאשר הרכבת פרקטים בהנחה. לצורך ביצוע הרכבת פרקט בהדבקה והדבקת פרקטים  יש חשיבות  רבה לסוג הדבק שישמש להתקנת הפרקט ולמיומנות מרכיב פרקטים מקצועי.

הרכבת פרקטים ללא הדבקה בהנחה צפה. שיטת הרכבה זו של פרקט בהתקנה בהנחה  מיועדת לפרקט עץ תלת שכבתי וגם לפרקט למינציה סינטטי (אותו פרקט שאינו עץ אלא פרקט דמוי פלסטיק).

מרבית הרכבות פרקטים בארץ נעשות בהנחה צפה וללא הדבקה מהסיבה שהרוב בוחרים לבית או לעסק שלהם רצפת פרקט למינציה אותה ניתן לבצע רק על ידי הרכבת פרקטים בהנחה צפה.

ישנם מתקיני פרקט שיודעים לבצע רק הרכבת פרקטים למינציה ואין להם ידע וניסיון בהרכבת פרקטים אחרים מורכבים יותר. 

יש לומר כי יצרני פרקטים למינציה שונים ייצרו פרקטים במהלך השנים האחרונות עם מספר שיטות חיבור שונות בין לוחות הפרקטים באופן שהרכבת פרקט בהנחה צפה עברה ועוברת שינויים מידי פעם. מסיבה זו  אותו  דגם פרקט למינציה ואותו סוג פרקט כיום יהיה צורך להרכיב פרקט עם חיבורים שונים מאשר היתה התקנת הפרקט של אותו סוג ודגם  פרקט למינציה בעבר.

בהרכבת פרקטים למינציה יש פרקט עם חיבור קליק, פרקט עם חיבור דאבל קליק בין הלוחות שלהם, פרקטים עם חיבור יוניקליק ופרקט למינציה החדיש יותר עם חיבור קפיץ. מרכיב פרקטים מיומן ידע לבצע כל סוג של התקנת פרקט בכל שיטה ולכל סוגי החיבורים.

כדאי לזכור שכדי לבצע הרכבת פרקט למינציה תוכלו כיום למצוא מרכיבי פרקטים שונים שיתנו לכם הצעות מחיר שונה לביצוע הרכבת פרקט עבור אותה עבודה. כל מרכיב פרקטים כמו כל בעלי מקצוע בתחומים אחרים, מעריך את  איכות ורמת העבודה שלו בצורה שונה וכתוצאה מכך המראה הסופי של הפרקט יהיה אחר והעמידות של הפרקט לאורך זמן שונה.

כאן נכון הפתגם כי מה שיקר יוצא לפעמים בזול ומה שזול במיוחד יוצא לפעמים יקר וכדאי לזכור כי  הרכבת פרקטים מוצלחת זו עבודה חד פעמית שלא חוזרים עליה וקשה לתקן אותה.

אפשר למצוא מרכיבי פרקטים חאפרים בלתי מקצועיים שיציעו הרכבת פרקטים בזול  ואפשר למצוא מרכיבי פרקטים טובים שיבצעו הרכבת פרקטים איכותית ברמה גבוהה.

לא תמיד משתלם לנסות בכל מחיר למצוא מרכיב פרקט בזול. אתם עלולים לגלות שלא עשו גימור יפה לאחר שהרכיבו את הפרקט, שלא קיצרו דלתות משקופים כדי להתאים אותם במדויק לפרקט ולפנלים של הפרקט, שלאחר ביצוע הרכבת הפרקטים שלכם רואים לפתע חיבורים מכוערים בין הלוחות ובין הפרקטים לבין הפנלים, ואפילו שבמשך יצוצו נזקים ובעיות שונות (ספים מתפרקים, לוחות פרקט שנפרדים אלה מאלה ועוד בעיות שהמשותף לכולם הרכבת פרקטים לא טובה). מרכיב פרקטים בעל המלצות בדוקות ידרוש אולי מעט יותר במחיר עבור הרכבת פרקט למינציה אבל בעיות כאלה לא יקרו אצלו וגם תקבלו אחריות על העבודה.

כדי לבצע הרכבת פרקט למינציה יש צורך במספר דברים קבועים חוץ מהפרקטים שבחרתם.  לפרקט למינציה יתווספו תמיד פנלים תואמים לפרקטים למינציה  ובנוסף יש צורך בספוג כתשתית מתחת לפרקט, בספי גימור ועוד.  מומלץ לברר האם הרכבת פרקט שהזמנתם כוללת אספקת כל הנדרש לצורך הרכבת פרקטים למינציה שהזמנתם או המחיר עבור עבודה בלבד של הרכבת פרקט.

לסיכום, נוכל לומר שמרכיב פרקטים בעל מקצוע טוב יבצע הרכבת פרקטים ברמה גבוהה והתוצאה של הפרקטים תיראה לעין ותישמר לאורך זמן טוב יותר. לכן יש חשיבות להרכבת פרקטים איכותית ומקצועית.

יורם פרקט מכירה והתקנה טל: 050-9911998

© כל הזכויות שמורות ליורם פרקט מכירה והתקנה ואין לעשות שימוש במאמר ללא מתן קרדיט למחבר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יורם פרקט מכירה והתקנה  - פרקטים למינציה עץ מכל הסוגים

שירות יעוץ ודוגמאות עד בית הלקוח ללא התחייבות

מראשוני העוסקים בענף בישראל בעל רשימת פרויקטים מפוארת והמלצות מוכחות מכל הארץ

טל: 050-9911998

אתר פרקטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורם פרקט

מאת: יורם פרקט קניות 22/06/151150 צפיות
קונים פרקטים ? ברגע ההתקנה יקפיצו לכם את המחיר עם דרישות תשלום כספיות נוספות בגין תירוצים שונים ומשונים חלקם חשובים והכרחיים אחרים ממש לא. מאמר לצרכן על קניית פרקטים מאת יורם פרקט אמן פרקטים ובעלים של חנות תצוגה אזור תעשיה בת ים

מאת: יורם פרקט ביקורות מוצרים18/06/152279 צפיות
שמדובר ברצפת פרקטים מעץ אמיתי יש חשיבות גדולה לקנייה נכונה ולכן כאן במאמר זה נגיש לכם מדריך קנייה נכונה של פרקט עץ לבית מאת אמן פרקטים ישראלי ותיק ומקצועי יורם פרקט הבעלים של חברת יורם פרקט אזור תעשיה בת ים

מאת: יורם פרקט בניין ואחזקה - כללי14/12/141366 צפיות
מחפש לקנות רק פרקטים למינציה עם פנלים. יש לך כבר מי שיעשה את העבודה מצוין עכשיו רק שווה לבדוק מה צריך לדעת ועם מה להצטייד בבואך לחנות לקנות פרקטים מאת יורם פרקט מומחה לפרקטים

מאת: יורם פרקט ביקורות מוצרים22/10/141875 צפיות
פרקטים מגמות וטרנדים בפרקט שכדאי להכיר מאת יורם פרקט

מאת: יורם פרקט השוואת מחירים18/09/143267 צפיות
פרקטים עלות למטר מרובע - מאת יורם פרקט אוטוריטה ישראלית לפרקטים. על עלות פרקט למטר מרובע איך לבדוק ולהשוות בין מקומות שונים שרוצים לקנות פרקטים.

מאת: יורם פרקט שיפוצים03/09/14902 צפיות
פרקטים הולכים טבעי פרקט טבעי הכי טבעי הכי יפה. מאמר זה מוקדש לכל מי שאוהב פרקטים טבעיים ורוצה לדעת יותר עליהם. על מקורים של העצים לפרקטים, על כריתת י ערות לשם עיבוד לפרקט, על תקנים והוראות בין לאומיות לשמירת הטבע, וגם, אם ללכת טבעי בפרקטים אז איך לקנות פרקט טבעי קצת טיפים על פרקטים למי שרוצה את המראה האמיתי. מאת יורם פרקט מומחה לפרקטים

מאת: יורם פרקט בניין ואחזקה - כללי27/08/141126 צפיות
במאמר זה אגיש בפניכם בקצרה הוראות ניקוי פרקטים ותחזוקה שלהם. איך לנקות פרקטים לפי הסוגים השונים ואיך לשמור עליהם.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214240 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204377 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205279 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica