חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קונים פרקטים ? ברגע ההתקנה יקפיצו לכם את המחיר עם דרישות תשלום

מאת: יורם פרקט קניות 22/06/20151148 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קונים פרקטים ? תוספות תשלום ברגע התקנת הפרקט יקפיצו את המחיר.

מאת: יורם פרקט

קומבינת הצעת מחיר התחלתית לעומת תשלום סופי גבוה

קונים פרקטים למינציה לבית ? תתחדשו. קרוב לוודאי שאתם רוצים לעשות עסקת חבילה שכוללת פרקט וגם התקנה. חשבתם שקיבלתם מחיר טוב על פרקט כולל עבודה והנחתם שבכך הסתיים החלק הכספי הכרוך בכך ? ובכך ממש לא. מה שהוצע לכם זה רק הסכום הבסיסי שתשלמו בחנות. המתקין פרקטים שיגיע לביתכם יגבה עוד עשרות עד מאות שקלים על שורת תוספות שונות שתיאלצו להוציא עוד מכיסכם לכיס המתקין שיבוא לביתכם אשר אינן כלולות כביכול במחיר התקנת פרקט "סטנדרטי".

מה כבר יכול לייקר את התקנת פרקט ולגרום לתוספות כסף ?

התקנת פרקט בסיסית אינה כוללת סעיפים רבים ומרכיבים שלעיתים הכרחיים  כמו קילוף שטיחים מקיר לקיר, פירוק פרקט ישן בדירה, סבלות לקומה גבוהה בלי מעלית, חיתוך דלתות, טיפול בדלת פלדלת בכניסה לבית, מריחת חומר גימור בין חיבורי הפנלים בקיר, הובלה, וכמובן ביצוע תיקונים ושיפוצים הכרחיים לפני התקנת פרקט כמו פירוק פנל אבן קיים או יישור הרצפה לפני התקנה.

כבר ניתקלנו בסיפורים של קניית פרקט עם התקנה כשביום ההתקנה המתקין סירב אפילו להעלות את הפרקט לדירה אלא אם ישולם לו עוד כסף. בסיפורים של דרישה לקבלת כספים נוספים עבור גימור ומריחת מרק אקרילי, עבור חיתוך דלתות כדי להתאים את גובה הדלת לגובה הפרקט, ועוד שורה ארוכה של דרישות תשלום ביום ההתקנה שהלקוח כבר "שבוי" בידי איש הפרקטים.

"התקנה בסיסית של פרקט קובעת סטנדרטים שמגדירה כל חנות לעצמה ואם מדובר במתקין חיצוני ששולחים אליכם לא רק שאתם לא יודעים מי הוא ומה הניסיון שלו ברוב המקרים אתם תידרשו לשלם לו בעת ההתקנה הרבה יותר מהסכום שאמרו לכם במעמד ביצוע העסקה.

קנייה חכמה של פרקט כולל התקנה מחייבת בירור יסודי וירידה לפרטים.

מוכרים רבים של פרקטים יתעלמו לא פעם מהרבה מדברים שהם יודעים שברגע האמת תידרשו לשלם עליהם עוד כסף אבל הם מחביאים הוצאות אלה מתחת לשטיח כדי למשוך אתכם לסגור עסקה. מוכרים מתוחכמים יותר רק יציינו "שייתכנו הוצאות נוספות בעת ההתקנה". אילו הוצאות, בגין מה על כך לא תשמעו מהרבה מקומות מראש בצורה ברורה פירוט מדויק.

יוצא איפוא, שמעבר להצעת מחיר שכדאי לקחת מראש יש לשאול במפורש ולהתעקש לרדת לפרטים כך שהמחיר המוצע יכלול מידע מפורט ומדויק לגבי כל ההוצאות האפשריות כדי שתדעו מראש את מה עומד בפניכם ורצוי אף לדרוש בחנות שיגיעו אליכם עוד לפני מועד התקנת הפרקט "לביקור בית" כדי לראות את המקום למדוד ולוודא שהכל ברור לשני הצדדים, בית עסק שאינו מעניק שירות כזה לפני ההתקנה צריך לקחת בערבון מוגבל את הצעת המחיר שלו שעלולה לתפוח ולגדול ביום הגורלי.

בנוסף לכך, ביצוע עסקה מסודרת של רכישת פרקט כולל התקנה ועבודה צריכה להיות במסמך הזמנה מסודר המפרט בשקיפות את כל מה שכלול ואינו כלול בהתקנה בסיסית. אם תשאלו במקום רציני יסבירו לכם אילו עלויות מיוחדות ייתכנו וקרוב לוודאי גם את סדרי גודל עלויות הללו, במידת הצורך. בירור כזה יכול לעשות לכם סדר בבלאגן ולחסוך לעיתים סכומי כסף ניכרים.

קניית פרקטים כולל התקנה – סוף מעשה במחשבה תחילה

למעשה, פרקטים הוא ענף פרוץ ולא חסרים "חאפרים" שאינם מתקיני פרקט מקצועיים. הרבה מאד בתי עסק שמוכרים ומשווקים פרקטים יודעים שכמעת אף פעם הצעת המחיר שקיבלתם בהתחלה לא יהיה המחיר הסופי שתשלמו אך הן נוקבות בסכום זה כדי לגרות אתכם לסגור עסקה מבלי להבהיל ובמחשבה כי ביום ביצוע התקנת הפרקט לא תהיה לכם ברירה אלא להסכים לתוספות מחיר.

אם מסבירים לכם מראש בשקיפות ובהגינות הכל על פרקטים אילו הוצאות אפשרויות עלולות להיות  תוכלו להבין על אילו סעיפים כדאי להתעקש ועל מה לא ניתן לוותר. תוכלו להיות ערניים לדרישות מפורכות ולהבדיל בינם לבין תוספות כספיות הכרחיות וחשובות. שהרי יש תוספות בעלות התקנת פרקט שהן לגיטימיות כמו קילוף שטיח או פירוק פרקט.

אז בשורה התחתונה מה ניתן לעשות כדי שלא להגרר להוצאות כספיות מיותרות:

לבצע עסקה כוללת שבית העסק יהיה גם אחרי לביצוע ההתקנה ולעלות שלה מבלי לפצל בין תשלום לפרקט ובין תשלום נפרד למתקין. זה יחסוך הרבה כסף והרבה עגמת נפש.

לברר האם מגיעים לביקור בית לפני מועד ההתקנה.

לקרוא את טופס ההזמנה ולראות האם יש מידע מפורט ומסודר לגבי מה כלול ומה אינו כלול בעסקה.

לא להתבייש לשאול על כל פרט וכל דבר שנראה לכם

לא להתפתות אחרי הצעת מחיר שנראות "זולות" משמעותית, בדר"כ אין "הוקוס פוקוס" למחיר יש  השלכה על איכות ועל רמת ההשקעה והעבודה.

כדי להמנע מתוספות תשלום מיותרות שייקרו את מחיר הפרקט והעבודה יש לדרוש ולברר את מחיר  ההתקנה ואת כל ההשלכות שלה ורק אז לשקול איפה ועם מי כדאי לבצע את העסקה בכללותה.

יורם פרקט – מומחים לפרקטים

טל: 050-9911998

חנות עם מבחר פרקט עץ הגדול ביותר

רח' אהוד קינמון 29 אזור תעשיה בת-ים

® כל הזכויות שמורות ליורם פרקט

 



תגיות המאמר: קונים, פרקטים, פרקט, התקנה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יורם פרקט מכירה והתקנה  - פרקטים למינציה עץ מכל הסוגים

שירות יעוץ ודוגמאות עד בית הלקוח ללא התחייבות

מראשוני העוסקים בענף בישראל בעל רשימת פרויקטים מפוארת והמלצות מוכחות מכל הארץ

טל: 050-9911998

אתר פרקטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורם פרקט

מאת: יורם פרקט ביקורות מוצרים18/06/152277 צפיות
שמדובר ברצפת פרקטים מעץ אמיתי יש חשיבות גדולה לקנייה נכונה ולכן כאן במאמר זה נגיש לכם מדריך קנייה נכונה של פרקט עץ לבית מאת אמן פרקטים ישראלי ותיק ומקצועי יורם פרקט הבעלים של חברת יורם פרקט אזור תעשיה בת ים

מאת: יורם פרקט בניין ואחזקה - כללי14/12/141364 צפיות
מחפש לקנות רק פרקטים למינציה עם פנלים. יש לך כבר מי שיעשה את העבודה מצוין עכשיו רק שווה לבדוק מה צריך לדעת ועם מה להצטייד בבואך לחנות לקנות פרקטים מאת יורם פרקט מומחה לפרקטים

מאת: יורם פרקט ביקורות מוצרים22/10/141874 צפיות
פרקטים מגמות וטרנדים בפרקט שכדאי להכיר מאת יורם פרקט

מאת: יורם פרקט השוואת מחירים18/09/143266 צפיות
פרקטים עלות למטר מרובע - מאת יורם פרקט אוטוריטה ישראלית לפרקטים. על עלות פרקט למטר מרובע איך לבדוק ולהשוות בין מקומות שונים שרוצים לקנות פרקטים.

מאת: יורם פרקט שיפוצים03/09/14900 צפיות
פרקטים הולכים טבעי פרקט טבעי הכי טבעי הכי יפה. מאמר זה מוקדש לכל מי שאוהב פרקטים טבעיים ורוצה לדעת יותר עליהם. על מקורים של העצים לפרקטים, על כריתת י ערות לשם עיבוד לפרקט, על תקנים והוראות בין לאומיות לשמירת הטבע, וגם, אם ללכת טבעי בפרקטים אז איך לקנות פרקט טבעי קצת טיפים על פרקטים למי שרוצה את המראה האמיתי. מאת יורם פרקט מומחה לפרקטים

מאת: יורם פרקט בניין ואחזקה - כללי27/08/141123 צפיות
במאמר זה אגיש בפניכם בקצרה הוראות ניקוי פרקטים ותחזוקה שלהם. איך לנקות פרקטים לפי הסוגים השונים ואיך לשמור עליהם.

מאת: יורם פרקט בניין ואחזקה - כללי26/08/141251 צפיות
כאן נקדיש פרק מיוחד להכיר לכם כל מיני פרקטים מיוחדים במינים מאת יורם פרקט מומחים לפרקטים

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213701 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205159 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186744 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173160 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172918 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161705 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica