חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי פרקט בשיא הפשטות

ניקוי פרקטים כללי:

הפרקטים כיום תופסים נתח חשוב מכלל חיפויי הריצפה השונים ומזמן הפכו להיות מוצר אופנתי מבוקש שמשדרג כל חלל בין אם זה בבית או בעסק.  במאמר זה נביא בפניכם סקירה קצרה על ניקוי פרקטים לפי הסוגים השונים ועל תחזוקה נכונה של פרקטים.

סוגי פרקטים הקיימים בשוק:

בשוק נפוצים מספר סוגי הפרקטים. הפופולארי והמוכר מכולם הוא פרקט הלמינציה שהינו מוצר מלאכותי סינטטי עם ציפוי שמעניק לו הגנה. בנוסף זה שנים רבות קיימים גם פרקטים מעץ אמיתי מסוגים שונים. אלה פרקטים נפוצים פחות בגלל עלותם היקרה יחסית.  מעבר לכך כיום יש גם פרקטים פולימריים שהם פרקטים סינטטיים העשויים חומר פולימרי בעל עמידות מלאה לרטיבות ובכך יתרונם הגדול.

על מים רטיבות ופרקטים לסוגיהם השונים

באופן כללי כל סוגי הפרקטים הן הלמינציה והן הפרקט האמיתי אינם אוהבים מים ורטיבות ואינם עמידים בפני לחות, למעט פרקט פולימרי שמיועד לחללים רטובים.

זאת הסיבה בעצם שאסור לא בפרקטים  למינציה ולא בפרקטים מעץ לשפוך מים ולשטוף כמו ריצוף רגיל עם הרבה מים ויש להקפיד לייבש היטב ומיד כל מקור רטיבות על פרקטים או בסביבתם.

שיטות ניקוי פרקט למינציה ועץ נכונות

ניקוי פרקט ייעשה אך ורק על ידי שאיבת אבק או מטאטא ולאחר מכן ניגוב במטלית לחה בלבד. מומלץ להשתמש בחומר ייעודי לרצפת פרקט בתוך דלי מים לטבול את הסמרטוט ולסחוט ורק אז לנגב את הפרקט.

גם מטליות ניקוי ייעודיות לפרקט או מוט ניקוי לפרקט מתאימים מאד, הם פשוט יקרים יותר מניקוי רגיל עם סחבה לחה.

לגבי סוגים שונים של מכשירים חדישים הקיימים כיום בשוק הידועים כשוטף רצפה רובוטי יש לבדוק בטרם השימוש את הוראות היצרן של המכשיר הספציפי.

תחזוקה והגנה לפרקטים

למניעת שחיקת הפרקטים בין אם זה למינציה או פרקט עץ יש לשים באופו קבוע מדבקות לבד או עדיף מסמרי טלפון מתחת לרגלי רהיטים לשמירה על הפרקט ולמניעה של שחיקה מקומית.

למניעת שחיקת הפרקט ושמירה עליו יש להחליף גלגלי כסאות מחשב העשויים פלסטיק בגלגלי סיליקון המיועדים לרצפת פרקט.

אין להשתמש בכימיקלים וחומרים חריפים להסרת כתמים, בחומרי ניקוי המכילים אקונומיקה ו/או חומצה ו/או אצטון למיניהם אלא להשתמש בחומר ייעודי המותאם לרצפות פרקט בלבד.

אין לגרור רהיטים על פרקט אלא להרים ולהזיז.

יש לשמור על רצפה נקייה מאבק, בוץ או חול. חשוב לנקות את רצפת פרקט באורח תדיר על ייבש (באמצעות שאיבת אבק או מטאטא).

אחרית דבר- ניקוי ותחזוקת פרקטים

בסופו של עניין חשוב להבין שזה לא מסובך ולא קשה לנקות פרקטים כמו שחושבים לפעמים. כל שנדרש הוא לשמור מרחק מרטיבות, לנקות על פי ההוראות ולהגן על הפרקט מפני רהיטים וחפצים שעלולים להרוס אותו.


יורם פרקט - מומחים לפרקטים

טל: 050-9911998 פקס: 03-6445476

אולם תצוגה לכל סוגי הפרקטים

רח' אהוד קינמון 29 אזור תעשיהי בת ים

 

 

 



תגיות המאמר: פרקטים, פרקט, ניקוי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יורם פרקט מכירה והתקנה  - פרקטים למינציה עץ מכל הסוגים

שירות יעוץ ודוגמאות עד בית הלקוח ללא התחייבות

מראשוני העוסקים בענף בישראל בעל רשימת פרויקטים מפוארת והמלצות מוכחות מכל הארץ

טל: 050-9911998

אתר פרקטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורם פרקט

מאת: יורם פרקט קניות 22/06/151148 צפיות
קונים פרקטים ? ברגע ההתקנה יקפיצו לכם את המחיר עם דרישות תשלום כספיות נוספות בגין תירוצים שונים ומשונים חלקם חשובים והכרחיים אחרים ממש לא. מאמר לצרכן על קניית פרקטים מאת יורם פרקט אמן פרקטים ובעלים של חנות תצוגה אזור תעשיה בת ים

מאת: יורם פרקט ביקורות מוצרים18/06/152275 צפיות
שמדובר ברצפת פרקטים מעץ אמיתי יש חשיבות גדולה לקנייה נכונה ולכן כאן במאמר זה נגיש לכם מדריך קנייה נכונה של פרקט עץ לבית מאת אמן פרקטים ישראלי ותיק ומקצועי יורם פרקט הבעלים של חברת יורם פרקט אזור תעשיה בת ים

מאת: יורם פרקט בניין ואחזקה - כללי14/12/141364 צפיות
מחפש לקנות רק פרקטים למינציה עם פנלים. יש לך כבר מי שיעשה את העבודה מצוין עכשיו רק שווה לבדוק מה צריך לדעת ועם מה להצטייד בבואך לחנות לקנות פרקטים מאת יורם פרקט מומחה לפרקטים

מאת: יורם פרקט ביקורות מוצרים22/10/141874 צפיות
פרקטים מגמות וטרנדים בפרקט שכדאי להכיר מאת יורם פרקט

מאת: יורם פרקט השוואת מחירים18/09/143263 צפיות
פרקטים עלות למטר מרובע - מאת יורם פרקט אוטוריטה ישראלית לפרקטים. על עלות פרקט למטר מרובע איך לבדוק ולהשוות בין מקומות שונים שרוצים לקנות פרקטים.

מאת: יורם פרקט שיפוצים03/09/14900 צפיות
פרקטים הולכים טבעי פרקט טבעי הכי טבעי הכי יפה. מאמר זה מוקדש לכל מי שאוהב פרקטים טבעיים ורוצה לדעת יותר עליהם. על מקורים של העצים לפרקטים, על כריתת י ערות לשם עיבוד לפרקט, על תקנים והוראות בין לאומיות לשמירת הטבע, וגם, אם ללכת טבעי בפרקטים אז איך לקנות פרקט טבעי קצת טיפים על פרקטים למי שרוצה את המראה האמיתי. מאת יורם פרקט מומחה לפרקטים

מאת: יורם פרקט בניין ואחזקה - כללי26/08/141251 צפיות
כאן נקדיש פרק מיוחד להכיר לכם כל מיני פרקטים מיוחדים במינים מאת יורם פרקט מומחים לפרקטים

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222772 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223081 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211364 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211321 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211581 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211553 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica