חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופה רושמת בשכירות? קופה רושמת ברכישה? ליסינג? יש אחריות אין אחריות ? השרות אצלך בעסק או שרות במעבדה? סוכן אישי או רק סוכן? אנחנו נעשה לכם קצת סדר.

כיום עולם האינטרנט מבלבל נורא ,המון חברות המון מוצרים המון מסלולים כולם מנסים למכור לך .אך מה שאתה באמת צריך לא כולם יודעים לתת.בשוק הקופות רושמות ישנם עשרות יבואנים בשמות שונים ומוצרים דומים,השאלה הנשאלת היא מה אתה באמת צריך בעסק שלך ?מערכת ממוחשבת או קופת ברזל פשוטה ? את מגוון סןגי הקופות שיש בשוק פיתחו לפי דרישת השוק .פעם קופה רושמת הייתה קופה שמחשבת את הסכומים וזוכרת אותם לסוף היום לדוחות לרשיות,הקופה הייתה מכאנית עם צירים וגלגלי שיניים שהניעו את הקופה והנייר.ההדפסה הייתה בדיו שדהה עם הזמן והיה צורך בתחזוקה שוטפת לקופה ע"י איש מקצוע.כיום הטכנולוגיה שונתה מקצה לקצה הכל דיגיטלי  מהיר וממוחשב ,הדפסה טרמית  מהירה של 8 שורות בשנייה!!ללא צורך בהעתקים וסחבת של נייר העתק,היום הקופה הרושמת היא כלי לניהול המלאי של העסק,שעון נוכחות לעובדים,מכשיר טלפון ,מסוף אשראי,רישום בהקפה,תוכנת מבצעים,סליקת המחאות ,מכירת זמן אוויר,חיבור למשקל אלקטרוני,חיבור למקלדת מקשים מהירים,ועוד.כל הכלים האלו עומדים לרשותנו בוריפון ומגוון פתרונות נוספים בהתאמה אישית לעסק שלך. את עיקר הפעילות במדינת ישראל תופסת חברה אחת גדולה אמינה בפריסה ארצית איתנה שתוכל לספק לך שרות בכל זמן נתון מדן ועד אילת ,חברת וריפון ישראל [ליפמן לשעבר] הינה החברה המייצרת את מוצרי נורית שנים רבות בהתאמה ופיתוח המוצרים לפי קידמת הטכנולוגיה,קופות רושמות נורית ניתנות כיום במסלולים נוחים של שכירות חודשית הכוללת אחריות ושרות עד בית העסק ע"י טובי הטכנאים בוריפון.במסלול השכירות בית העסק מקטין את הסיכוי להפסד נוסף במידה והעסק כשל או  לחלופין צמח  ויש  צורך בשדרוג למערכת ממוחשבת מתקדמת יותר .את הקופה הרושמת ניתן גם לרכוש  ב36 תשלומים נוחים ללא ריבית וגם להנות משרות ותחזוקה ברמה הגבוה ביותר  שהשוק הישראלי מכיר. מה עדיף יותר שכירות או רכישה ? קופה רושמת או ממוחשבת? את התשובות המקצועיות יוכל לתת רק מי שמכיר את בית סוג העסק שלכם ,המיקום ,הצורך בהוספת אפליקציות כמו -משיכת מזומנים שתכניס אלכם לעסק לקוחות למשיכת מזומן ותחשוף בפניהם את תכולת העסק שלכם.מכירת זמן אוויר דרך הקופה, לטעינת כל כרטיסי החיוג דרך הקופה שלכם ויצירת רווח ללא כל השקעה מצדכם,בדיקת המחאות והתחייבות לפרעון [E/R/N] ועוד. את מבחן התוצאה כולם בשוק הקופות מכירים וריפון שולטת בשוק!!כל הפיתוח כחול לבן תוצרת ישראל ולכן קופת נורית שולטת בשוק הישראלי בגלל טיב המוצר,כושר הפיתוח העכשוי,הובלת טכנולוגית הקופות וחקר השוק וצרכיו בארץ ובעולם,שיטת הסוכן האישי שמלווה את בית העסק לאורך כל הדרך גם מעבר לשעות  השרות המקובלות.החל מהייעוץ הראשוני למידת הצרכים של העסק ומתן הפתרון הטוב ביותר והמשתלם ביותר עבורך.שמי מיקי אביטל  יועץ מכירות ומשווק את מוצרי וריפון למעלה מ12 שנים עתירות נסיון וידע נרחב בתחום הקופות הרושמות והממוחשבות , אני מכיר את כל הפתרונות המוצעים בשוק הישראלי ע"י יבואני הקופות/ מפיצי הקופות ,אשמח להציג בפניך את קשת  הפתרונות הנרחב של וריפון ולהתאים עבורך את הקופה שאתה באמת צריך ,לפי הגדרות התקציב ובחינת דרישות העסק שלך .אוכל  לענות על כל שאלה ולייעץ לכל עסק עתידי או קיים . מס הנייד שלי -0524832444 מיקי אביטל.[השרות בפריסה ארצית]

בהצלחה בעסקים!!!


/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיקי אביטל יועץ מכירות ומשווק מורשה של וריפון ישראל. לייעוץ מקצועי אמין ומהיר 0524832444.[השרות בפריסה ארצית ]

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיקי אביטל קופות "נורית"

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211343 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211190 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211046 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211228 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201079 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201063 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20932 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica