חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יישור שיניים

מאת: דורון אבניאליבריאות השן14/01/2011746 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יישור שיניים הוא נושא טעון אצל אנשים רבים. כל מי שלא עבר יישור שיניים כילד, אך שיניו עקומות, נשאל מדי פעם מדוע הוא לא מיישר את שיניו. ואכן, שיניים ישרות הן דבר כל כך חשוב, שאנשים מוכנים להוציא הון עבור הזכות ליישר אותן בשיטות שונות.

במרפאה של ד"ר דורון אבניאלי מציעים מספר שיטות ליישור שיניים, בשיטות המסורתיות ובשיטות החדשניות יותר, כמו גשר שקוף שמיישר את השיניים מבלי שרואים את הגשר כלל. במרפאה מגוון רחב של טיפולים בנושא שיקום הפה.

במחקרים שפורסמו בשנים האחרונות נמצא כי אנשים רבים מקשרים שיניים עקומות עם רשלנות, עצלנות ועוני. זהו סטריאוטיפ, כמובן, ואין לו אחיזה במציאות, אבל ככה אנשים עושים קשר בין כל התכונות האלה ושיניים עקומות.

דיי ברור מדוע אנשים חושבים כך, גם אם זה בתת מודע. לדעתם של מושאי המחקר שנשאלו מדוע אלה האסוציאציות שעולות בהם למראה שיניים עקומות, הם הסבירו ששיניים עקומות מעידות שכילד, לא היה למשפחתך מספיק כסף עבורך לטיפול יישור שיניים או שסתם לא היה להם מספיק אכפת.

עוד נטען באותו מחקר, שמבוגר הסובל משיניים עקומות נראה כאילו לא מספיק אכפת לו מהמראה שלו, שהוא מרושל ולא שאפתן, ומאחר ויש כיום כל כך הרבה דרכים ליישור שיניים, כך שאין סיבה ממשית להישאר עם שיניים עקומות.

אנשי עסקים רבים הסובלים משיניים עקומות, רוצים מאד חיוך של מיליון דולר אינם מוכנים שיראו אותם עם גשר על השיניים. זהו לא מראה מכובד במיוחד.

הפתרון עבורם הוא להיעזר בגשר שקוף, המיישר את השיניים בעזרת סט של פלטות שקופות המתחלפות מדי פרק זמן, ומושכות את השיניים עד למצב בו כל השיניים ישרות.

טכניקה זו היא גם מצוינת לטיפול בליקויי שיניים קטנים, למשל שן אחת או שתי שיניים סוררות על רקע שיניים ישרות. היום השאיפה היא לשלמות ולמען האמת ניתן להגיע בעלות שאיננה מכבידה, בפרק זמן קצר ובאופן אסתטי ומכובד. לכן, בין אם שן אחת מפריעה לחיוך שלך להיות מושלם, ובין אם כל שיניך נוטות כל אחת לכיוון אחר, במרפאה של ד"ר דורון אבניאלי תקבל מגוון הולם של פתרונות ליישור שיניים.

במרפאת שיניים זו תוכלו לקבל מגוון גדול מאד של פתרונות לבעיה הספציפית שלכם. אם למשל אתם זקוקים לשיקום פה ולסת, השתלות שיניים  או טיפולי שיניים מסוגים אחרים, פה יציעו לכם להקל על עצמכם ולעבור את רוב טיפולי השיניים ביום אחד, בהרדמה מלאה. זו בדיוק הדוגמא שממחישה מדוע כל כך חשוב לבחור במרפאת שיניים איכותית כל כך, כי רק פה יוכלו להציע לכם כל כך הרבה טיפולי שיניים, במסלולים כל כך מתקדמים.

במרפאת שיניים זו תוכלו לקבל מגוון גדול מאד של פתרונות לבעיה הספציפית שלכם. אם למשל אתם זקוקים לשיקום פה ולסת, השתלות שיניים או טיפולי שיניים מסוגים אחרים, פה יציעו לכם להקל על עצמכם ולעבור את רוב טיפולי השיניים ביום אחד, בהרדמה מלאה. זו בדיוק הדוגמא שממחישה מדוע כל כך חשוב לבחור במרפאת שיניים איכותית כל כך, כי רק פה יוכלו להציע לכם כל כך הרבה טיפולי שיניים, במסלולים כל כך מתקדמים.

צלצלו עכשיו 03-6050889 ותתחילו לחייך

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלת שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. תקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכל האמצעים המודרניים הקיימים בתחום הדנטלי, בארץ ובעולם. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר. צלצלו עכשיו 03-6050889

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון אבניאלי

מאת: דורון אבניאליבריאות השן04/09/121407 צפיות
רבים מהפציינטים האמורים לעבור השתלות שיניים מביעים חשש אודות האפשרות שלא יוכלו לאכול אוכל מוצק וקשה לנגיסה לאחר השתלת שיניים. במאמר זה, אתן הנחיות כלליות מה כדאי לאכול בשעות הראשונות ובימים שלאחר ההשתלה עד לחזרה לשגרה מלאה של אכילה.

מאת: דורון אבניאליבריאות השן08/08/12894 צפיות
הדנטלית מחמירה ומחמירה ככל שעוברות השנים ולכן חשוב מאד להקפיד ולטפל בשיניים. במאמר זה נסקור כיצד משפיעה בליה דנטלית על מצב השיניים ומה ניתן לעשות על מנת לטפל בבליה זו ולשקם את השיניים.

מאת: דורון אבניאליבריאות השן16/07/12900 צפיות
קשתית שקופה היא קשת העשוייה מחומר שקוף, נראת הרבה יותר טוב לשיניים ובמקביל עושה את העבודה ביישור השיניים ומחליף את הגשר המתכתי הכל כך לא אסטטי.

מאת: דורון אבניאליבריאות השן21/12/111274 צפיות
מחיר ניתוח הרמת סינוס יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים עד עשרות אלפי שקלים, ובמיוחד כשמדובר בהליך מורכב יותר, הכולל גם שתלים דנטליים. ישנן שתי טכניקות: הרמת סינוס פתוחה והרמת סינוס סגורה. במחיר ההליך, יש לכלול גם את עלות השתלים אם משלבים גם שתלים דנטליים.

מאת: דורון אבניאליבריאות השן21/12/111231 צפיות
ניתוח הרמת סינוס מתבצע במקרים בהם העצם איננה גבוהה מספיק. ישנן שתי טכניקות: הרמת סינוס סגורה והרמת סינוס פתוחה. במאמר זה נסקור את הטכניקות השונות, כיצד זה מתבצע והסיבוכים האפשריים. יש לציין, כי מדובר בהליך בעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד שהופך לפופולארי ביותר בשנים האחרונות.

מאת: דורון אבניאליבריאות השן19/10/111148 צפיות
רבים סובלים מבעיות חניכיים שונות מגיל צעיר, העלולות לגרום לנזק בריאותי חמור ולמצב בלתי הפיך. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת קיימים פתרונות חדשניים להתמודדות מול בעיות אלו.

מאת: דורון אבניאליבריאות השן08/10/111045 צפיות
השינויים השונים בחלל הפה בגיל השלישי מצריכים מענה מיידי ופתרון הולם. במקרים רבים, ניתוחי חניכיים מאפשרים להתמודד עם בעיות אלו באופן הטוב ביותר, בזכות פתרונות טכנולוגיים ורפואיים מתקדמים ומשוכללים.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201581 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171376 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica