חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול אורתודנטי באמצעות קשתיות שקופות כשלב בטיפול אסתטי

מאת: דורון אבניאליבריאות השן16/07/2012902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפול אורתודנטי ידוע כטיפול הכולל מיני קשתות מתכתיות המולבשות בצורות שונות על השיניים והלסת. מטרת קשתיות אלו הינה יישור השיניים במגוון שיטות. אולם אנשים רבים נרתעים מלבצע את הטיפול האורתודנטי עקב החיוך המתכתי המתקבל כשלב בדרך לחיוך מושלם. על מנת לעזור לאנשים אלו נשאלת השאלה: האם קיימת חלופה לקשתיות המתכתיות והאם ניתן להשתמש בה בכל טיפול אורתודנטי ?

מהי אורתודנטיה?

תחום האורתודנטיה מתייחס ליישור שיניים והוא נוגע לכל מצב בו יש שיניים שאינן סדורות, מרווחים בין השיניים, שיניים עקומות וסגירת פה לקויה. מעבר לטיפול עצמו, עוסק תחום האורתודנטיה במחקר של רפואת השיניים. זאת כיוון שהיא מתייחסת לשילוב בין סגירת פה קלוקלת לבין שיניים עקומות.

שיטות טיפול בתחום האורתודנטיה

  • פלטת שיניים - פלטת שיניים הינה אחת השיטות הנפוצות ביותר לטיפול ביישור שיניים. מדובר בעצם בחוט מתכת המוכנס אל תוך פלטה שקופה המולבשת על החייך.
  • גשר ריבועים מתכתי - גשר ריבועים מורכב מחוט מתכתי המורכב עם סוגר על כל שן ושן. הגשר מורכב באופן הלוחץ על מערך השיניים באופן הגורם לשיניים לזוז ולהתמקם במקום הנכון. בכל פרק זמן מסוים מגיע המטופל לביקורת אצל רופא אורתודנט אשר מחליט במידת הצורך לקצר את החוט המתכתי ובכך להגביר את הלחץ על אזור מסוים במערך השיניים.
  • התקן רסן - בדומה לשיטות הטיפול האחרות, גם התקן הרסן מושתת על חוט מתכתי הלוחץ על מערך השיניים. הרסן נסגר בצדו האחורי מאחורי הראש או על הקרקפת.

בחירת ההתקן המתאים הינה לשיקול דעתו של הרופא האורתודנט בלבד על סמך הצורך הספציפי של המטופל. כמו כן, במידה ויש לשלב את הטיפול האורתודנטי עם טיפולי השתלות שיניים, מרכז להשתלות שיניים עשוי להיות פתרון מושלם.

קשתיות שקופות כשלב בטיפול אסתטי

במהלך השנים התחוור לרופאים האורתודנטים כי אנשים רבים אינם מגיעים לבצע טיפול אורתודנטי עקב המראה המתכתי והלא אסתטי אשר נוצר בפה. כמו כן, מטרת הרפואה עם השנים היא להשתפר ברמת האסתטיות ולהקל על הפציינטים. בדיוק לשם כך הומצאו הקשתיות השקופות אשר מחליפות את אותם ריבועי מתכת. הקשתיות מותאמות באופן אישי לכל מטופל ותפקידן להזיז את השיניים למקומן המתאים.

יתרונות טיפול אורתודנטי באמצעות קשתיות שקופות
  • אפשרות הסרה - בניגוד לריבועי המתכת המיושנים, את הקשתיות השקופות ניתן להסיר בזמן האוכל, צחצוח שנים ובאירועים בהם לא מעוניינים לחשוף אותן כגון אירועים חברתיים שונים.
  • תוצאות מהירות - הטיפול באמצעות הקשתיות השקופות מביא לתוצאות מהירות לעומת טיפולים אחרים.
  • לא ניתן להבחין בהן - היתרון המרכזי בשימוש בקשתיות השקופות הינו כי לא ניתן להבחין כי אתם בטיפול אורתודנטי.

ולסיום, אין ספק שטיפול אורתודנטי באמצעות קשתיות שקופות הינו פתרון אידיאלי לכל אותם אנשים צעירים ומבוגרים אשר חשו חוסר נוחות בהתקנת ריבועי מתכת על השיניים בתהליך שיקום הפה שעברו. כעת, ניתן גם לבצע את הטיפול וגם לחייך מבלי להרגיש חוסר בטחון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלת שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. תקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכל האמצעים המודרניים הקיימים בתחום הדנטלי, בארץ ובעולם. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר. צלצלו עכשיו 03-6050889

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון אבניאלי

מאת: דורון אבניאליבריאות השן04/09/121410 צפיות
רבים מהפציינטים האמורים לעבור השתלות שיניים מביעים חשש אודות האפשרות שלא יוכלו לאכול אוכל מוצק וקשה לנגיסה לאחר השתלת שיניים. במאמר זה, אתן הנחיות כלליות מה כדאי לאכול בשעות הראשונות ובימים שלאחר ההשתלה עד לחזרה לשגרה מלאה של אכילה.

מאת: דורון אבניאליבריאות השן08/08/12895 צפיות
הדנטלית מחמירה ומחמירה ככל שעוברות השנים ולכן חשוב מאד להקפיד ולטפל בשיניים. במאמר זה נסקור כיצד משפיעה בליה דנטלית על מצב השיניים ומה ניתן לעשות על מנת לטפל בבליה זו ולשקם את השיניים.

מאת: דורון אבניאליבריאות השן21/12/111276 צפיות
מחיר ניתוח הרמת סינוס יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים עד עשרות אלפי שקלים, ובמיוחד כשמדובר בהליך מורכב יותר, הכולל גם שתלים דנטליים. ישנן שתי טכניקות: הרמת סינוס פתוחה והרמת סינוס סגורה. במחיר ההליך, יש לכלול גם את עלות השתלים אם משלבים גם שתלים דנטליים.

מאת: דורון אבניאליבריאות השן21/12/111232 צפיות
ניתוח הרמת סינוס מתבצע במקרים בהם העצם איננה גבוהה מספיק. ישנן שתי טכניקות: הרמת סינוס סגורה והרמת סינוס פתוחה. במאמר זה נסקור את הטכניקות השונות, כיצד זה מתבצע והסיבוכים האפשריים. יש לציין, כי מדובר בהליך בעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד שהופך לפופולארי ביותר בשנים האחרונות.

מאת: דורון אבניאליבריאות השן19/10/111149 צפיות
רבים סובלים מבעיות חניכיים שונות מגיל צעיר, העלולות לגרום לנזק בריאותי חמור ולמצב בלתי הפיך. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת קיימים פתרונות חדשניים להתמודדות מול בעיות אלו.

מאת: דורון אבניאליבריאות השן08/10/111047 צפיות
השינויים השונים בחלל הפה בגיל השלישי מצריכים מענה מיידי ופתרון הולם. במקרים רבים, ניתוחי חניכיים מאפשרים להתמודד עם בעיות אלו באופן הטוב ביותר, בזכות פתרונות טכנולוגיים ורפואיים מתקדמים ומשוכללים.

מאת: דורון אבניאליבריאות השן08/08/111096 צפיות
הטיפול במחלת חניכיים מהווה את אחת הבעיות המרכזיות בתחום בריאות השן וחלל הפה וגורם מרכזי שיש להתחשב בו בטיפולי שיניים, מאחר שקרוב ל-90 אחוזים מהאוכלוסייה הבוגרת בעולם המערבי סובלים ממחלת חניכיים. ללא טיפול במחלת חניכיים, לא ניתן לשמור על היבטים אחרים של בריאות חלל הפה, והמחלה עלולה להביא לתופעות דוגמת נסיגת חניכיים ובהמשך גם אובדן שיניים.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201588 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181668 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181778 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181589 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171504 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171504 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171380 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica