חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לקנות בזול באינטרנט?

מאת: טל גרין מלאינטרנט - כללי16/01/20112243 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך לקנות בזול באינטרנט?

רשת האינטרנט מכילה מידע אינסופי כמעט, יחד עם זאת ניתן לבצע הרבה פעולות בתוך עולם האינטרנט.
חיפוש באינטרנט לא תמיד קל,כריית המידע הרלוונטית לך צריכה להעשות בחוכמה ובמהירות.
קניות באינטרנט הם אחד מהצדדים שמתאפשרת לנו ביתר קלות,השאלה שנותרת היא איך לקנות חכם וזול באינטרנט?

אם בשנות התשעים של האלף הקודם, הכרנו את תרבות הצריכה החדשה - הקניונים, בם רוכזו תמהיל חנויות שבא לענות על כל צרכינו כלקוחות פוטנציאלים ,משכו אותנו עם מתנות,הופעות ושלל אמצעי שיווק שנועדו למשוך אותנו לקנות בתחומם.

בתחילת שנות ה2000 ,חל שינוי בתרבות הקניות שלנו, צצו חנויות וירטואליות ועברנו לרכוש מוצרים באינטרנט.

תחילה ,היתה רתיעה מסויימת,בגלל החשיפה של הפרטים האישיים,אמצעי תשלום והאמינות של המוכר.

עם התקדמות הטכנולוגיה,חל מהפך אמיתי ואיתם פריחה של אתרי מכירות רבים ומגוונים, חלקם מתמחים בתחום ספציפי וצר, כמו לדוגמה ,חנות של נעליי ספורט וחלקם הם מקבילה של חנות כולבו המוכרים מבורג קטנטן ועד לדירה.

פיתוח תוכנותואתרים היכולים לסייע בהליך הקנייה הביאו למעשה כיום לחוסר כדאיות לצאת מהבית או מהמשרד בכדיי לערוך קניות,הזמן שמתבזבז מסביב לקניה,הנסיעה ברכב ,העמידה בפקקים והכי חשוב ,עדיפות אבסלוטית לעריכת קניות באינטרנט מבחינת החיסכון בכסף.

נכון,גם באינטרנט ניתן לקנות מוצרים שלא התכוונת ו"לבזבז"..העצה הראשונה שלי,ערוך לך רשימה של קניות הצמד אליה וצא לדרך,תתחיל בדברים קטנים ותמשיך במוצרים יקרים יותר.

עצה נוספת,נסה לחסוך עלויות משלוח ככל הניתן,אחד הזמנות או גש לאסוף את המוצר.

אם אתה רוצה לדעת איך לחסוך מאות ואף אלפי שקלים בשנה , איך לחפש ,להשוות,לדעת ולהחליט איפה לקנות ,באיזה דרך תשלום ועוד.. לחץ כאן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טל גרין מל -התמחות בעולם האינטרנט,לימודים,שיווק ,שיווק באינטרנט,EBAY,FACEBOOKיזמות עסקית והשקעות .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל גרין מל

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152440 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: טל גרין מלעבודה וקריירה - כללי21/11/141462 צפיות
טיפ :איך להאזין למוסיקה ולהרוויח כסף? הכנסה נוספת בקלות.. האם אתה יודע שאתה יכול, פשוטו כמשמעו, לקבל תשלום על מנת להאזין למוסיקה שאתה אוהב ? כן, זה אמיתי לגמרי, תאמין לי, אני יודעת.. ישנם אתרי אינטרנט שישלמו לך, עכשיו, להקשיב לרק 30 שניות של מוסיקה ויחליט אם אתה חושב שזה יכול להיות להיט.

מאת: טל גרין מלשיווק באינטרנט30/10/1418922 צפיות
כל מי שמחליט להקים עסק ב- eBay יש לקבל את ההחלטה חשובה כל כך של מה למכור.הרוב המכריע של מוכרים חדשים מייד לקפוץ לרעיון של מכירת הפריטים הפופולריים ביותר, אופנתיים בשוק. למרבה הצער, כמעט אף אחד מפריטים אלה הם בר-קיימא למוכרים חדשים מתחילים ..

מאת: טל גרין מלעבודה וקריירה - כללי13/10/131930 צפיות
עבודה מהבית זאת הפנטזיה הנחבאת של כולנו: מה רע להתעורר בבוקר (או בצהריים), להכין כוס קפה ולא לצאת לעבודה אלא להישאר בבית –בלי להתלבש ולהתכונן להשאר בפיג'מה ,בלי פקקים ולחץ– ולעשות משם כסף.

מאת: טל גרין מלדרושים10/06/132195 צפיות
רעיונות לעבודה של בני נוער בקיץ ובכלל.. הצעות עבודה מעניינות לנוער לחופש הגדול החופש הגדול בפתח ובני הנוער תרים אחר מקומות עבודה בשביל להרוויח כסף ולהרגיש בוגרים, אתן סקירה קצרה, איך ניתן להמשיך לשבת במזגן, לא לצאת לשמש החמה ויחד עם זאת להרוויח כסף ולא מעט..בצירוף עם הנאה. אם אתה מחפש עבודה במלצרות,להתראות.

מאת: טל גרין מללימודי שפות10/12/121544 צפיות
איטלקית למתחילים ,איך מתחילים? אתמקד בלימוד איטלקית למתחילים און ליין,איטלקית למתחילים באינטרנט . אתחיל את המאמר בהצגת שלושת היתרונות העיקריים בלימוד קורס איטלקית למתחילים באינטרנט:

מאת: טל גרין מללימודי שפות10/12/121313 צפיות
גרמנית למתחילים ,איך מתחילים? אתמקד בלימוד גרמנית למתחילים און ליין,גרמנית למתחילים באינטרנט . אתחיל את המאמר בהצגת שלושת היתרונות העיקריים בלימוד קורס גרמנית למתחילים באינטרנט:

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222987 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213466 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163185 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163300 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica