חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות

מאת: vindexתחבורה ורכב - כללי16/01/20111133 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום ההובלות תפס תאוצה גדולה בשנים האחרונות, במיוחד בערים הגדולות, אך לא רק. בכל יום מתבצעות ברחבי הארץ הובלות רבות, בין אם באותה העיר ובין אם מעיר אחת לעיר אחרת. ככל ששוק הנדל"ן בישראל גדל, כך גם בדרך כלל גדלה כמות ההובלות שיש בכל יום ובכל שנה. מכיוון שיש ביקוש גבוה למדי להובלות בכל רחבי הארץ, קמו לא מעט חברות הובלות, אשר עוסקות בהובלות מכל הסוגים ובכל חלקי הארץ. בכתבה זו נפרט אודות תחום ההובלות בישראל.

מה חשוב בהובלות?

 

כאשר יש לכם צורך בהובלות, אתם צריכים מן הסתם לאתר חברת הובלות אשר תבצע עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר. יש כמה דברים שצריך לתת עליהם את הדעת כאשר מבצעים הובלות, למשל - מהיכן להיכן אתם צריכים את ההובלה או ההובלות? מאיזו קומה לאיזו קומה (והאם יש מעליות), מתי אתם צריכים את ההובלות (באיזו עונה בשנה - יש לכך משמעות) וכמובן נושא המחיר. חשוב לפרט את כל המידע הזה בפני חברת ההובלות, ולקבל מראש הצעת מחיר מסודרת אשר תכלול בתוכה את כל המרכיבים החשובים (כולל הטיפ למובילים אם זה אפשרי).

להלן מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם בהובלה הבאה שלכם:

 

  • החליט מראש מה אתם רוצים לקחת ומה לא והיערכו בהתאם לפני ההובלה. זה הזמן להיפטר מרהיטים ופריטים ישנים שאינכם זקוקים להם יותר.
  • בררו לעצמכם אם המדובר בהובלה קטנה (של כמה פריטים בלבד) או בהובלה גדולה - יש לכך כמובן משמעות במחיר.
  • בחרו בקפידה את תאריך ההובלה או ההובלות (יש תקופות בשנה בהן ההובלות הן יקרות יותר).
  • בררו אם יש מעלית בבניין אליו אתם עוברים.
  • בחרו חברת הובלות בקפידה - רצוי לעשות סקר שוק מקיף ואף להיעזר בהמלצות של חברים.
  • מסרו את כל המידע הרלוונטי לחברת הובלות בתל אביב שבחרתם. אם יש לכם פריט מיוחד אותו אתם צריכים להעביר (פסנתר, חומר סודי, פריט אישי מאוד וכו') - אמרו זאת לחברת ההובלות.
  • סגרו מראש את יום ההובלה או ההובלות, השעה וכמובן גם את כל פרטי המחיר.

ככל שתגיעו ליום ההובלה יותר מוכנים, כך תקטינו את הסיכויים לטעויות או לתקלות שעלולות לגרום לכם עוגמת נפש גדולה. חשוב מאוד לזכור כי יש לכם השפעה על איכות ההובלה, ואם תבחרו את חברת ההובלות שתתאים לכם ביותר, תתנו לה את כל המידע ותלוו אותה לאורך כל ההובלה, הסיכוי לתקלות יקטן עד לכדי המינימום האפשרי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת vindex

מאת: vindexבניין ואחזקה - כללי19/05/15964 צפיות
עבודות אלומיניום בירושלים, בתל אביב ובחיפה נחשבות כבר לדבר שבשגרה. ככה זה שניתן לעבוד בזריזות, ביעילות ובזול, באופן יחסי, עם אלומיניום ולהגיע לתוצאות המתעלות על כל חומר גלם אחר.

מאת: vindexעסקי מזון11/05/151331 צפיות
החלטתם לערוך אירוע וללכת על אירוח בסגנון של פלטות גבינות, זה רעיון מצוין אבל זה לא פשוט כנו שזה נשמע. כדי להכין פלטה מעוצבת, טעימה ויפה יש צורך בידע ובניסיון. פנינו אל המומחים והצגנו בפניהם את השאלות הנפוצות, שמחנו לשמוע את התשובות

מאת: vindexצרכנות28/07/14976 צפיות
עולם הדפוס של היום, הוא כל כך מתקדם וחדשני, עד כדי כך שהוא מאפשר לבתי הדפוס להדפיס על כל מוצר, מה שירצו בכל גודל ובכל צבע שירצו.

מאת: vindexבניין ואחזקה - כללי22/07/141159 צפיות
מכונת הכביסה שלכם שבקה חיים? קבלו את המדריך המלא אשר יסייע לכם בבחירת הטכנאי שיספק לכם את המענה המקצועי, האמין והמשתלם ביותר. בהצלחה!

מאת: vindexתחבורה ורכב - כללי16/02/121232 צפיות
מזל טוב! רכשתם דירה חדשה בעיר רמת גן או שכרתם את דירת חלומותיכם בעיר, כעת הגיע הזמן לבחור חברת הובלות ברמת גן אשר תוביל את תכולת הדירה שלכם במקצועיות ובמהירות ליעד החדש.

מאת: vindexדיני מיסים20/01/121232 צפיות
עורכי דין מתמחים בתחומים רבים - דיני חוזים, דיני מקרקעין, דיני משפחה, דיני קניין ועוד. תחום דיני המיסים הוא ללא ספק אחד מהתחומים המרתקים ביותר בעולם המשפט וכל עורך דין המתמחה בתחום זה,

מאת: vindexשיווק באינטרנט19/01/121092 צפיות
באמצעות גוגל מקומות תוכלו לשווק ולקדם את העסק שלכם בצורה מוצלחת. אם העסק שלכם הוא מבוסס מיקום, תוכלו להצטרף לשירות גוגל מקומות, וכל מי שיחפש למשל "מסעדה בתל אביב", "חנות פרחים בחולון" או "תחנת דלק בירושלים" יגיע אליכם במהרה.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213613 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204202 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205126 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192550 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181363 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181323 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181526 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica