חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פלטת גבינות - כל השאלות, כל התשובות

מאת: vindexעסקי מזון11/05/20151349 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פלטת גבינות - כל השאלות, כל התשובות

החלטתם לערוך אירוע וללכת על אירוח בסגנון של פלטת גבינות, זה רעיון מצוין אבל זה לא פשוט כנו שזה נשמע. כדי להכין פלטה מעוצבת, טעימה ויפה יש צורך בידע ובניסיון. פנינו אל המומחים והצגנו בפניהם את השאלות הנפוצות, שמחנו לשמוע את התשובות

איך מעצבים פלטת גבינות באופן מקצועי?

דבר ראשון, בוחרים מגש מעץ מסוגנן וגדול מספיק כדי שיכיל עליו ברווח סוגים שונים של גבינות. על מגש אחד רצוי לשים חמישה סוגים של גבינות ולערב בין הטעמים. כדאי לבחור גבינות מסוגי חלב שונים, מחלב פרה, מחלב עזים, מחלב כבשים ועוד. את הגבינות לא חותכים, אלא מניחים כגוש, לכל סוג של גבינה מניחים סכין חיתוך מתאימה וקיסמים או מזלגות קטנים מעץ, אחרת כל הגבינות יקבלו את אותו הטעם.

אני רוצה לשדרג את האירוח. מה מומלץ להגיש על יד הגבינות?

סלטים צבעוניים עם מבחר רטבים טעימים ישדרגו כל מגש גבינות. אפשר גם להוסיף פירות כמותפוחים, אגסים, פירות הדר, פסיפלורה, אגסים, תאנים וגם פירות יבשים. אתם יכולים גם להכין סלסלה עם לחם פרוס ולצדה ריבות כמו ריבת תאנים, ריבת חבושים או ריבת משמיש. אל תבחרו לחמים בעלי טעמים מיוחדים ודומיננטיים, בחרו לחמים עדינים שלא יסיתו את הדגש מהגבינות.

כמה זמן לפני שהאורחים באים כדאי להכין את המגשים?

את הגבינות הקשות מומלץ להוציא מהקירור כשעה לפני שהאורחים באים, את הגבינות הרכות מספיק להוציא חצי שעה לפני התחלת האירוע. טמפרטורת החדר מטיבה עם הגבינות. הניחוחות יתפשטו בחדר וטעם הגבינות ישתפר.

אילו משקאות תתאים להגיש?

אין כמו יין, אך רצוי לא להגיש יינות כבדים מדי שלא יאפילו על הגבינות. אפשר גם להגיש מים, בירהסודה, תה צמחים ועוד.

אני מתעצלת להכין פלטות של גבינות בעצמי איך אדע לבחור אנשי מקצוע בתחום?

כמו כל דבר גם לאירוח עם פלטות של גבינות כדאי לקבל המלצות. אם לא קיבלתם המלצות מחברים או מידידים, אתם יכולים להיעזר ברשת האינטרנט. הקישו במנועי החיפוש: "פלטת גבינות" ותקבלו מידע עדכני ורחב על החברות העוסקות בתחום באזור שלכם.

 



תגיות המאמר: פלטת גבינות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת vindex

מאת: vindexבניין ואחזקה - כללי19/05/15983 צפיות
עבודות אלומיניום בירושלים, בתל אביב ובחיפה נחשבות כבר לדבר שבשגרה. ככה זה שניתן לעבוד בזריזות, ביעילות ובזול, באופן יחסי, עם אלומיניום ולהגיע לתוצאות המתעלות על כל חומר גלם אחר.

מאת: vindexצרכנות28/07/14994 צפיות
עולם הדפוס של היום, הוא כל כך מתקדם וחדשני, עד כדי כך שהוא מאפשר לבתי הדפוס להדפיס על כל מוצר, מה שירצו בכל גודל ובכל צבע שירצו.

מאת: vindexבניין ואחזקה - כללי22/07/141179 צפיות
מכונת הכביסה שלכם שבקה חיים? קבלו את המדריך המלא אשר יסייע לכם בבחירת הטכנאי שיספק לכם את המענה המקצועי, האמין והמשתלם ביותר. בהצלחה!

מאת: vindexתחבורה ורכב - כללי16/02/121254 צפיות
מזל טוב! רכשתם דירה חדשה בעיר רמת גן או שכרתם את דירת חלומותיכם בעיר, כעת הגיע הזמן לבחור חברת הובלות ברמת גן אשר תוביל את תכולת הדירה שלכם במקצועיות ובמהירות ליעד החדש.

מאת: vindexדיני מיסים20/01/121253 צפיות
עורכי דין מתמחים בתחומים רבים - דיני חוזים, דיני מקרקעין, דיני משפחה, דיני קניין ועוד. תחום דיני המיסים הוא ללא ספק אחד מהתחומים המרתקים ביותר בעולם המשפט וכל עורך דין המתמחה בתחום זה,

מאת: vindexשיווק באינטרנט19/01/121112 צפיות
באמצעות גוגל מקומות תוכלו לשווק ולקדם את העסק שלכם בצורה מוצלחת. אם העסק שלכם הוא מבוסס מיקום, תוכלו להצטרף לשירות גוגל מקומות, וכל מי שיחפש למשל "מסעדה בתל אביב", "חנות פרחים בחולון" או "תחנת דלק בירושלים" יגיע אליכם במהרה.

מאת: vindexשיווק באינטרנט13/11/111119 צפיות
גוגל מפות הוא שירות פופולארי מאוד של חברת גוגל, המוכר כיום לרבים בישראל הנעזרים בו באופן שוטף. כל מי שרוצה לברר כיצד להגיע ממקום אחד למקום אחר, יכול להיעזר בשירות זה, ותוך שניות ספורות לקבל את המידע הדרוש.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213844 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214241 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205713 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1811134 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183398 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173210 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173572 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica