חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

במה עוסקים דיני מיסים?

מאת: vindexדיני מיסים20/01/20121226 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד מהקורסים החשובים והמעניינים ביותר בלימודי המשפטים באוניברסיטה הוא הקורס בדיני מיסים. כל סטודנט למשפטים המחפש אחר תחום מרתק, מבוקש ורווחי להתמחות בו, כדאי שישקול את תחום המיסים, ורבים אכן עושים זאת. כמעט בכל משרד עורכי דין העוסק בתחום המסחרי יש מומחים לדיני מיסים ועורכי הדין האיכותיים בתחום הזה הם מבוקשים מאוד. הסיבה לכך היא ברורה - עורכי דין העוסקים בדיני מיסים יכולים לחסוך לכם כסף רב!  עוד על דיני מיסים בישראל בכתבה הבאה.

במה עוסקים דיני מיסים?

עורכי דין מתמחים בתחומים רבים - דיני חוזים, דיני מקרקעין, דיני משפחה, דיני קניין ועוד. תחום דיני המיסים הוא ללא ספק אחד מהתחומים המרתקים ביותר בעולם המשפט וכל עורך דין המתמחה בתחום זה, יכול לסייע מאוד ללקוחות שלו, במיוחד בהקטנת נטל המס שלהם. תחום דיני המיסים כולל את כל החקיקה והפסיקה בעולם המיסים, וכן תחומים חשובים נוספים כמו שיטת המיסוי בישראל, המיסים השונים הקיימים בישראל (מס ההכנסה, מע"מ, מס קניה, מכס ועוד), מיסוי בינלאומי, מיסוי מקרקעין ועוד. עורך דין הבוחר לעסוק בתחום המיסים חייב להכיר לעומק את כל התחומים הללו ולהתעדכן מדי יום בחידושים בתחום (ובעיקר בפסיקה ובחקיקה).

מי צריך עורך דין המתמחה בדיני מיסים?

התשובה לכך היא פשוטה - כל מי שחושב שהוא צריך לשלם פחות מס או מי שיש לו בעיות מול רשות המיסים או המדינה. אם אתם עצמאיים ומגישים מדי שנה את דו"ח המס השנתי שלכם, מומלץ להתייעץ עם עורך דין בתחום על מנת שייעץ לכם כיצד להקטין את נטל המס ככל הניתן. אם אתם חברה (ועל אחת כמה וכמה חברה גדולה המשלמת מיסים רבים), עורך דין מיסים איכותי יוכל לסייע לכם לחסוך עשרות ומאות אלפי שקלים (ולעיתים אף מעבר לכך). וכמובן, אם נתקלתם בבעיה כלשהי מול רשות המיסים, עורך דין המתמחה בדיני מיסים הוא הכרח עבורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת vindex

מאת: vindexבניין ואחזקה - כללי19/05/15958 צפיות
עבודות אלומיניום בירושלים, בתל אביב ובחיפה נחשבות כבר לדבר שבשגרה. ככה זה שניתן לעבוד בזריזות, ביעילות ובזול, באופן יחסי, עם אלומיניום ולהגיע לתוצאות המתעלות על כל חומר גלם אחר.

מאת: vindexעסקי מזון11/05/151326 צפיות
החלטתם לערוך אירוע וללכת על אירוח בסגנון של פלטות גבינות, זה רעיון מצוין אבל זה לא פשוט כנו שזה נשמע. כדי להכין פלטה מעוצבת, טעימה ויפה יש צורך בידע ובניסיון. פנינו אל המומחים והצגנו בפניהם את השאלות הנפוצות, שמחנו לשמוע את התשובות

מאת: vindexצרכנות28/07/14970 צפיות
עולם הדפוס של היום, הוא כל כך מתקדם וחדשני, עד כדי כך שהוא מאפשר לבתי הדפוס להדפיס על כל מוצר, מה שירצו בכל גודל ובכל צבע שירצו.

מאת: vindexבניין ואחזקה - כללי22/07/141153 צפיות
מכונת הכביסה שלכם שבקה חיים? קבלו את המדריך המלא אשר יסייע לכם בבחירת הטכנאי שיספק לכם את המענה המקצועי, האמין והמשתלם ביותר. בהצלחה!

מאת: vindexתחבורה ורכב - כללי16/02/121227 צפיות
מזל טוב! רכשתם דירה חדשה בעיר רמת גן או שכרתם את דירת חלומותיכם בעיר, כעת הגיע הזמן לבחור חברת הובלות ברמת גן אשר תוביל את תכולת הדירה שלכם במקצועיות ובמהירות ליעד החדש.

מאת: vindexשיווק באינטרנט19/01/121086 צפיות
באמצעות גוגל מקומות תוכלו לשווק ולקדם את העסק שלכם בצורה מוצלחת. אם העסק שלכם הוא מבוסס מיקום, תוכלו להצטרף לשירות גוגל מקומות, וכל מי שיחפש למשל "מסעדה בתל אביב", "חנות פרחים בחולון" או "תחנת דלק בירושלים" יגיע אליכם במהרה.

מאת: vindexשיווק באינטרנט13/11/111096 צפיות
גוגל מפות הוא שירות פופולארי מאוד של חברת גוגל, המוכר כיום לרבים בישראל הנעזרים בו באופן שוטף. כל מי שרוצה לברר כיצד להגיע ממקום אחד למקום אחר, יכול להיעזר בשירות זה, ותוך שניות ספורות לקבל את המידע הדרוש.

מאמרים נוספים בנושא דיני מיסים

מאת: בנימין קלינגרדיני מיסים14/01/222137 צפיות
פורסם תזכיר חוק הכולל שורת תיקונים בחוק מיסוי מקרקעין נושא מיסוי מקרקעין תאריך פרסום 13.01.2022 תזכיר חוק שפורסם היום (ה') 13.1.22 להערות הציבור כולל שבעה תיקונים מוצעים בחוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה) שמטרתם עידוד מכירת קרקעות לבנייה למגורים, הרחבת מדרגות מס הרכישה לרוכשי דירה יחידה ותיקון עיוותי מס שונים. התיקונים המוצעים צפויים לעודד מכירת דירות מגורים בטווח הקרוב ומתוך שאיפה להביא להגדלת היצע ולהורדת מחירי הדירות. התזכיר פתוח להערות הציבור עד 3/2/22 בשעה 23:59

מאת: איתמר כוכבידיני מיסים30/12/201163 צפיות
בית המשפט השלום, גזר על מהנדס כימיה, במסגרת הסדר טיעון; הטלת עונש - 33 חודשי מאסר בפועל וקנס בגובה חצי מיליון שקלים, זאת בנוסף ובכפוף לתשלום כל המס, בגין ההכנסה שהושמטה -38 מיליון. המהנדס הורשע בהעלמת הכנסות של 38 מיליון שקלים בחשבונות בנק UBS בשוויץ, לאחר שמכר את חלקו בחברה שהיה שותף בבעלותה ברומניה. המהנדס הודה בהשמטת ההכנסה בסך 38 מיליון ₪.

מאת: איתמר כוכבידיני מיסים30/12/201182 צפיות
בשבועות האחרונים, הופיעו או התקשרו למשרדי, אזרחים ישראלים תמימים ומזדמנים, המחזיקים מטבעות דיגיטליים, בעיקר ביטקוין. להפתעתם, הללו התבקשו על ידי מחלקת המודיעין של רשות המסים, למלא טפסים הדורשים מהם גילוי מלא על נכסיהם והמס בהתאם. האזרח צריך למלא את הטופס, תוך ציון הנכסים אותם הוא מחזיק בארץ ובחו"ל. השאלות המופנות לאותם אזרחים הינן כלליות, תוך בקשה להצהרה על נכסים. רשות המיסים מכוונת לנכסי הביטקוין, מאחר ואלה הם נכסיהם העיקריים של מקבלי טפסי ההצהרה.

מאת: איתמר כוכבידיני מיסים26/10/201407 צפיות
חוקי המס בישראל קובעים, כי מתנות פטורות ממס וזאת כל עוד הן ניתנו בתום לב. אולם, פסק דין תקדימי מחייב בבית המשפט העליון מיום 18 באוקטובר 2020, קבע כי הכנסות הרב – המערער, נכנסות בגדר סעיף 2(1) בפקודת מס הכנסה המחייב במס "השתכרות או רווח מכל עסק או משלח יד שעסקו בו תקופת זמן כלשהיא". המשמעות של הפסיקה המחייבת שהתקבלה בבית המשפט העליון הינה, שמעתה ואילך, ידוענים, מקובלים ולמעשה כל אדם בעל פרופיל חברתי – ציבורי – תקשורתי גבוה, צריך לדווח על שווי המתנות שלו, וכן – גם מחתונות ואירועים משמחים אחרים

מאת: איתמר כוכבידיני מיסים10/09/201069 צפיות
בימים אלה – חודש דצמבר 2016, הופיעו במשרדי, סידרה חדשה של אזרחים תמימים ומזדמנים אשר להפתעתם התבקשו על ידי רשות המיסים להסביר את מקורות הכנסתם בגין: נסיעות לחו"ל, ריבוי דירות, דירות יוקרה, רכבי יוקרה.

מאת: איתמר כוכבידיני מיסים10/09/201112 צפיות
רשות המסים קיבלה מידע על חשבונות של 35 אלף ישראלים בארה"ב

מאת: איתמר כוכבידיני מיסים10/09/20997 צפיות
נציבות תלונות הציבור על שופטים והמפקח לפי סימן ה' 1 לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ"ד- 1984 הכפופה למשרד המשפטים פרסם חוברת הסבר על חובת הגשת הצהרת הון של שופט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica