חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקות דפוס - שימוש במדבקות קיר ומדבקות לרכב למיתוג

מאת: המפיק פתרונות מיתוגמיתוג17/01/20111337 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפקות דפוס

העולם הסובב אותנו עמוס וגדוש בתכנים פרסומיים. שלטי ענק קורצים לנהגים בכבישים בינעירוניים, וסרטוני פרסומת מוקרנים על מסכי הטלוויזיה והמחשב המוצבים בכל מקום. תוכן פרסומי חודר אל התודעה גם כשלא מתמקדים בו, או כאשר לא קוראים את הסיסמאות וזאת בעיקר משום שבעלי העסקים והנכסים מנצלים את כל המרחב לפרסום, למיתוג ולהפצת המסרים הרצויים להם. ואכן, כל בעל עסק רוצה לעלות על הרכבת הדוהרת הזו, להחדיר את המסרים לתודעת קהל הצרכנים ולהבליט את פעילותו בשטח באופן שאי אפשר יהיה להתעלם ממנה. אולם תמיד חסר מקום לפרסום. הפרסום שווה זהב ובגלל שכולם רוצים לפרסם, מחירי השכרת שלטי החוצות או זמן השידור מאמירים לשיאים חדשים.

כיצד נוכל לפרסם?

למרות המחסור בשטחים הפנויים לפרסום, בצוות המפיק מתמחים במציאת פיתרונות מיתוג חדשניים המקלים על בעלי העסק את ההתמודדות במרוץ להפצת המסר הפרסומי. ידוע שהפיתרון הוא ניצול המרחב הפרטי של העסק לצרכי מיתוג באמצעות היצע של מדבקות קיר, חלונות ראווה וכלי רכב מכל הסוגים. הפקות הדפוס אצל המפיק מיועדות להפיק את הטוב ביותר מן הזמין ביותר בצורה המותאמת ייחודית לעסק שלכם. ואכן, הפקות דפוס מאפשרות ייצור של מדבקות קיר ומדבקות לרכב בכל הגדלים שבעזרתן ניתן למתג כל חלל בצורה אסתטית ודקורטיבית המושכת את תשומת הלב ובו זמנית מעבירה את המסרים הפרסומיים הנדרשים. התצלומים באתר החברה ממחישים את היצירתיות ואת היעילות של הפקות דפוס מתקדמות המאפשרות לבעל עסק או למציגים בתערוכות וכנסים ליצור מדבקות שיעצבו כרצונם את המרחב הזמין להם- מדבקות קיר, מדבקות לרכב, מדבקות לחלונות ראווה, דלתות, חלונות ועוד. ניתן להפיק מדבקה צבעונית מאירת עיניים שתתאים לכל שטח פנוי הזמין לפרסום- מגג ועד רצפה. כך, באמצעות מדבקות לרכב אפשר להפוך את צי הרכב של החברה לצי של שלטי פרסום ניידים ואפקטיביים, ובעזרת מדבקות קיר ניתן להפוך את קירות המפעל או בית המלאכה לשלט חוצות ענקי. אפשר לעצב בצורה חדשנית ויצירתית את החלל הסתמי של כל חנות כך שהקונים המבקרים בה ידעו מה לחפש וכיצד למצוא אותו במהירות.

שימוש במדבקות

המפיק פתרונות מיתוג מפיקים סוגים רבים של מדבקות המותאמות לאופי העסק או למקום ההדבקה המיועד. אפשר להדפיס מדבקות מצופות בלמינציה כדי לעצב ולמתג קירות חיצוניים. אפשר ליצור אותיות מגופנים שונים כדי לסמן חלונות ראווה בשמות, סיסמאות פרסום וסמלילים המעבירים מסרים מילוליים. ניתן להפיק ולחתוך מדבקות מודפסות בצורות ייחודיות שיתאימו לאזורים מוגדרים, מה שחשוב מאוד כשמדובר במדבקות לרכב בעיטוף חלקי למשל. מדבקות על גבי הרצפות משמשות להבלטת מוצרים כלשהם או מכוונות את הלקוח לאגפים שונים בבית העסק. מדבקות אנטי-סאן מגוננות מקרינת השמש החודרת מן החלונות ומדבקות רשת המיועדות לחלונות חוסמות את החלון מצידו החיצוני בלבד. מדבקות יכולות לשמש לשילוט בתי עסק, משרדים ולצרכי הכוונה למתחמים שונים. יש להדגיש שצוות המפיק מקפיד לייצר מדבקות מחומרים איכותיים, כך שהמסר נותר ברור והגרפיקה ממשיכה להיות צבעונית ומבריקה לאורך זמן גם אם מדובר במדבקות לרכב החשופות לפגעי מזג האוויר.
בהתאם, משתלם מאד להשקיע במדבקות קיר ובעיקר מדבקות רכב המיוצרות בהפקות דפוס מותאמות אישית על ידי צוות המפיק. המדבקות האלה מהוות פתרון לכל בעיות המיתוג הנובעות מחוסר מקום או מצורת המתחם של העסק. זה עשוי להבטיח שבבוא הזמן ובעלות שאינה גבוהה תוכלו להביט מן הצד על המאבק המתנהל על שטחי הפרסום ולנצל בשיא היעילות את הקירות, הרצפות, הגגות וכלי הרכב שברשותכם לצרכי פרסום ומיתוג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
המפיק מספק שירותי הפקה וניהול פרויקטים לא רק בתחום הפקות הדפוס, אלא גם משלב שירותים נלווים כגון שרותי גרפיקה מתקדמים, הדבקות מורכבות, התקנות מקצועיות, אספקת מתקני תצוגה, ועוד. http://www.hamefik2010@gmail.com
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המפיק פתרונות מיתוג

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162188 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica