חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גימיקים - חלק בלתי נפרד מהמיתוג של אנשי המקצוע

מאת: SEOMANמיתוג22/03/20162010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גימיקים הפכו לחלק בלתי נפרד מעולם הפרסום והמיתוג. למעשה, ללא גימיק איכותי וחזק קשה מאוד לגרום לפרסום להיות יעיל ואפקטיבי, הגימיק פועל בתור טריגר שמושך את האנשים להכיר את מה שלפרסומות יש להראות. עד כה התרגלנו לחשוב שגימיק זו שיטת פעולה האקטואלית אך ורק עבור חברות ענק שמגלגלות מיליונים. אך עם פריחת העסקים האישיים כיום, חשוב להבין שאפילו איש מקצוע אחד דורש גימיק על מנת לעניין את קהל היעד שלו.

מה יכול להיות הגימיק של איש מקצוע?

השיטה שבה עובדים כיום המון אנשי מקצוע פרטיים זה היבט אישיותי, בהתאם לתחום. למשל, אנשים העוסקים בתחום הייעוץ משתמשים פעמים רבות בעבר שלהם בתור גימיק, כגון אישה שהייתה מלאה בעברה וכיום עוזרת גם לאחרים לרזות, או אדם שהצליח להרוויח מיליוני בשוק ההון: הגימיק שלו יכולה להיות העובדה שיש לו הפרעות קשב וריכוז, או לחילופין – משפחה גדולה שהוא היה צריך לפרנס ולכלכל, וכעת יש לו את האפשרות לעשות זאת מבלי להיות במשרד מהבוקר עד הערב. מרגישים את הריגוש העולה בכם בעת קריאת שורות אלו? סימן שהגימיק פועל!

כיצד למצוא את הגימיק המתאים לכם?

בשיטה הזאת אפשר למצוא גימיק עבור כל איש מקצוע ועבור כל אדם. זכרו, בכל אחד יש משהו שמבדיל אותו מהאחרים, בין אם הוא עצמו רואה זאת, או לא. כאשר מדובר באדם שלא מצליח לזהות את הקווים הייחודיים באישיותו, הוא תמיד יכול לפנות לגורמים מקצועיים שיעשו זאת במקומו. יתר על כן, פעמים רבות אדם שמסתכל על מישהו מהצד יכול לראות את ה"גימיק" שלו באופן מיידי, כי בדרך כלל מדובר במשהו מאוד בולט לעין, מאפיין חזק מאוד באישיות של האדם

היתרונות החזקים ביותר של גימיקים לאנשי מקצוע

גימיק איכותי של איש מקצוע זה משהו שבא לו טבעי, מה שאומר שהוא לא יצטרך להתאמץ במיוחד בשביל לפתח אותו, פשוט להיות עצמו. הכוונה מקצועית לגבי מה הגימיק שלכם בתור אנשי מקצוע יכול לפתוח לכם אפשרויות שלא תיארתם לעצמכם. או שמספיק שתנסו להתעמק בעצמכם ולמצוא את הדבר הקטן הזה שמבדיל אתכם מכל העולם.

מוזמנים למצוא באתר האינטרנט מידע נוסף אודות מוצרי פרסום וגימיקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים, יעוץ לקידום עסקים באינטרנט
www.seoman.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOMAN

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183269 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184317 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181335 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181312 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183527 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182764 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181425 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192736 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176198 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162191 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: ישראל רף מיתוג29/01/161920 צפיות
מתנות לפסח, המגוון שמציג ייחוד אמיתי, קונים מתנות בהרגשה חיובית, התאמת המתנה לאופיו של החג, ולכן שימת דגש על יצירת הקשר היא עוד דבר שיתרום רבות להנאה מושלמת מהמתנה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica