חפש מאמרים:
שלום אורח
23.07.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דודי מליץ

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/20161664 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מ"האח הגדול" לסיפור הצלחה בתחום היח"צ

מליץ לוהק לעונת VIP ב"אח הגדול" בעיקר על תקן האקס של מאיה בוסקילה, אולם עד מהרה הוא הוכיח לכל מי שהיה זקוק להוכחה שהוא הרבה יותר מאשר "האקס של". גם כשסביבו דמויות דומיננטיות כמו מנחם בן, אנשים אהובים כמו אמיר פיי גוטמן ואמנים מוערכים כמו קורין אלאל, התבלט מליץ - בעיקר בזכות היושרה המלאה שהפגין, הנאמנות לחבריו, העמידה לצד מי שנתפס כחלש, ההיצמדות לאמת וחוסר החשש לומר את אשר על ליבו, ותמיד בדרכי נועם.

כל האיכויות הנ"ל אחראיות גם להצלחה של דודי מליץ בתחום יחסי הציבור. אמנם תחום זה נתפש ככזה שלא נאמרת בו אמת אלא מופצים דימויים שמייפים את המציאות, אולם בפועל יחסי הציבור הטובים ביותר מבוססים על יושרה, שכן הציבור יודע לזהות זיוף ומתחבר רק לאמת.

בהתאם, כפי שקהל צופי ערוץ 2 חיבב אותו מאוד כשהיה בבית האח הגדול והעניק לו את הפרס הראשון, כך הציבור הרחב מתחבר למותגים ולבני האדם שמייצג מליץ ולערכים שלפיהם הוא מקפיד להתנהל בעבודתו.

מדוע הגיע דודי מליץ אל תחום יחסי הציבור?

מאז ומתמיד הפגין מליץ מודעות גבוהה לאופן עבודתה של התקשורת ולמה שמניע אותה, ואולי חלק מהצלחתו באח הגדול ניתן לייחס גם לעובדה זו.

בהתאם, ההבנה העמוקה הן בנפש האדם והן בנוגע לעבודת כלי התקשורת השונים הפכה את תחום יחסי הציבור לבחירה טבעית עבור מליץ, שכן שם הוא יכול להביא לידי ביטוי את יכולותיו.

כמו כן מצליח דודי מליץ ליצור אינטראקציות נכונות עם כל לקוחותיו, והחיבור האמיתי בינו לבינם תורם אף הוא להצלחת הקמפיינים התקשורתיים של המשרד שבבעלותו.

מאפיינים נוספים של ההתנהלות של מליץ כאיש מקצוע היא הקפדה על יושרה מוחלטת וכן מקצועיות ללא פשרות.

 



תגיות המאמר: דודי מליץ


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.redfin.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amirdadon90

מאת: amirdadon90סרטן21/03/17741 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: amirdadon90עסקים - כללי21/02/17634 צפיות
דמיינו שאתם באים לפגישה. אתם מגיעים למקום חדש, לא מוכר. אתם מנסים להתמצא ולהגיע לחדר בו נקבעה לכם הפגישה, אך אתם לא מסתדרים.

מאת: amirdadon90פיננסים וכספים - כללי 01/02/17969 צפיות
אין ספק כי תחום הרכישות באינטרנט הינו תחום שהפך להיות נפוץ ופופולארי מאוד בשנים האחרונות.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/17850 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: amirdadon90הריון ולידה25/01/171311 צפיות
כאשר מגיע לו הרך הנולד, נשאלת השאלה היכן המקום המומלץ ביותר לקנות עבורו את המוצרים שהוא כה צריך.

מאת: amirdadon90הריון ולידה24/01/171065 צפיות
במידה והתינוק שלכם נמצא בשלבי התפתחות שדורשים מוצרים ספציפיים, אתם תוכלו פשוט לנסות ולחפש מוצרי תינוקות שיוכלו לעזור לו בהתפתחות על הצד הטוב ביותר, וזה ללא ספק משהו שעשוי להשביע את רצונכם בסופו של דבר ולראות את התינוק שלכם גדל בהתאם לציפיות שלכם.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/174460 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/173418 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/161908 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/161400 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/161258 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/161210 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

מאת: ישראל רף מיתוג29/01/161154 צפיות
מתנות לפסח, המגוון שמציג ייחוד אמיתי, קונים מתנות בהרגשה חיובית, התאמת המתנה לאופיו של החג, ולכן שימת דגש על יצירת הקשר היא עוד דבר שיתרום רבות להנאה מושלמת מהמתנה.

מאת: גלי מיכל חנן מיתוג04/03/15693 צפיות
מכשיר קטן, יפה ושימושי של מותג מוכר עוד לא יצא לשוק – וכבר נוצר הד מטורף. בשדרה החמישית בניו-יורק, מחוץ לחנות הדגל של אפל, אנשים מחכים בתור כדי להיות הראשונים. האם מישהו שאל כמה זה עולה? האם המחיר בכלל משנה למישהו? אולי זה נשמע טיפשי, אך זאת המציאות. למה זה קורה? כיצד ייתכן שהמחיר אינו באמת משפיע? באמצעות כמה כללי ברזל חשובים יוכל כל עסק קטן להפוך למותג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica