חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פארמה אסתטיקה - קרם לטיפול בסימני מתיחה מסדרת מטריקוטן

מאת: פארמה אסתטיקהטיפול בעור18/01/20111888 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צוות הרוקחים והיזמים של חברת פארמה אסתטיקה הבינו כי לתופעה הגופנית הגורמת לסימני מתיחה ישנן השלכות אסתטיות שמפריעות להרבה מאוד אנשים. התהליך לשיקום העור נתמך בתהליך מדעי רפואי אך בעיקר ניתן ליישמו באמצעות קרם של פארמה אסתטיקה שפותח לאחרונה.

מספר הסברים לסימני מתיחה יוכלו אולי לסבר לכם את האוזן כדי להבין למה התופעה מופיעה אצל כל כך הרבה אנשים. סיבה ראשונה להופעתם של סימני מתיחה היא כאשר עור הגוף נמתח (בשל השמנה) מעבר ליכולת הפיזית שלו, לכן נוצרים קרעים של סיבי הקולגן המצויים תחת האפידרמיס, שזוהי שכבת העור העליונה, ולכן נראים על פני השטח סימני מתיחה. לדוגמא, נשים בהריון עוברות תהליך פיזיולוגי מוכר בו הבטן שלהן מתנפחת ונמתחת לעיתים מעבר למה ששכבת האפידרמיס יכולה לשאת, ועל כן לאחר הלידה ניתן להבחין בסימני מתיחה תת עוריים.

סיבה נוספת אשר עשויה להסביר את הופעתם של סימני מתיחה היא ייצור מוגבר של קורטיקוסטרואידים. קורטיקוסטרואידים למעשה פוגמים בייצור קולגן טבעי ונורמטיבי, דבר שעלול לגרום לסימני מתיחה. בנוסף לכך, סימני מתיחה צלקתיים עלולים להיגרם גם בגלל תרופות הורמונאליות כמו קורטיזון, אלו הם חומרים הפוגמים גם כן בייצור קולגן ולכן סימני המתיחה הם תוצר לוואי של התופעה.

רוקחי פארמה אסתטיקה הם בעלי רקע והבנה בתהליכי עור הגוף, ועל כן השכילו לפתח את הקרמים הטיפוליים למניעת היווצרותם של סימני מתיחה באפידרמיס, וכן, הקרם נועד גם לטשטש סימנים קיימים. קרם מסדרת מטריקוטן הייחודית של פארמה אסתטיקה הופק בשילוב של הרכיבים הנכונים הממוקדים למטרת צמצום הופעת סימני מתיחה, וכן, לשם הקטנת גודלם של סיבי קולגן שכבר נקרעו ויצרו סימנים לא אסתטיים על שכבת העור החיצוני. התוצאות המהירות הוכיחו את יעילותו של הטיפול ואת אמינותו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פארמה אסתטיקה

מאת: פארמה אסתטיקהקוסמטיקה21/06/111606 צפיות
בשנות פעילותה של חברת פארמה אסתטיקה ייצרה החברה מגוון תכשירים וקרמים אשר נמצאו יעילים ובטוחים לשימוש – תחת הפיקוח המחמיר של משרת הבריאות. הוכחה לפיקוח היא סימן רישיון משרד הבריאות אשר מוטבע על מוצרי החברה. ואולם, כדי להתאים את הטיפול הטוב ביותר לסוג העור ולגוון שלו, מומלץ לפנות אל המומחים של פארמה אסתטיקה אשר יוכלו לייעץ ולהתאים את הטיפול הטוב ביותר.

מאת: פארמה אסתטיקהקוסמטיקה14/06/112032 צפיות
מוצרי פארמה אסתטיקה הפכו לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות, בעיקר בקרב קוסמטיקאיות רפואיות המשתמשות בסדרת מוצרי מטריקוטן של החברה אשר נמצאו כאפקטיביים במיוחד. כלל מוצרי החברה של פארמה אסתטיקה עברו פיקוח מחמיר של משרד הבריאות – על המוצרים מוטבעת חותמת של משרד הבריאות המאשרת שהמוצר נבדק ונמצא בטוח לשימוש.

מאת: פארמה אסתטיקהקוסמטיקה12/06/111594 צפיות
החדשנות של מוצרי פארמה אסתטיקה מציעה כיום טיפולים משוכללים למגוון בעיות בעור הגוף והפנים. הקרמים והתכשירים השונים של החברה מציעים טיפול בבעיות פיגמנטציה וסימני מתיחה, הופעת קמטים ויובש על העור, ועוד. מרכיבי המוצרים מסייעים ונחשבים לפעילים בכל הקשור להתחדשות התאים של העור – מרכיב חשוב בכל תהליך של התחדשות העור והחזרת המראה הזוהר של פעם.

מאת: פארמה אסתטיקהקוסמטיקה02/06/111430 צפיות
מחקרים קליניים שערכה חברת פארמה אסתטיקה על סדרת מוצריה Wrinkle Therapy מצאו שניתן להגיע לתוצאות נראות לעין בתוך כ30-60 ימי שימוש.

מאת: פארמה אסתטיקהקוסמטיקה25/05/111627 צפיות
רבים מנסים להסביר את הסיבה להופעתם של סימני מתיחה על עור הפנים והגוף בכלל. סברה אחת טוענת שבמצב בו העור נמתח מעבר ליכולת שלו, כגון בתקופת ההיריון, נוצרים קרעים של סיבי קולגן על שכבת העור העליונה - מה שיוצר להופעת סימני מתיחה. סברה אחרת מסיקה שסימני מתיחה נוצרים עקב ייצור קורטיקוסטרואידים, הפוגעים בייצור הקולגן התקין בגוף. כמו כן, ידוע שנטילת תרופות הורמונאליות (קורטיזון, לדוגמא) פוגעות גם הן בייצור של קולגן נורמטיבי.

מאת: פארמה אסתטיקהקוסמטיקה24/05/111924 צפיות
הדעה לגבי הסיבות להופעת סימני מתיחה על העור חלוקות בקרב מומחים מרחבי העולם. סברה אחת טוענת שסימני מתיחה נוצרים על העור כאשר הוא מתוח מעבר ליכולת שלו, ולכן הוא מעבה את סיבי הקולגן הבונים את שכבת הדרמיס על העור – מה שיוצר צלקת קווית שאנחנו מכירים כסימן מתיחה.

מאת: פארמה אסתטיקהקוסמטיקה15/05/111740 צפיות
חברת פארמה אסתטיקה מתמחה בייצור ושיווק מוצרים קוסמטיים העונים על פתרונות שונים לעור ולגוף, כגון קרמים לטיפול בצלקות וסימני מתיחה, כוויות, ועוד. מבין מגוון מוצרי פארמה אסתטיקה, ניתן למנות קרם ייחודי המכיל ויטמינים ותמציות צמחים המודדים בנייה מחדש של העור.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187514 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172292 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162023 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152325 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151824 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica