חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיש קיסר – ההמצאה הטובה ביותר מאז המצאת השיש

מאת: שרונה וולדמןשיפוצים20/01/20111168 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיש קיסר זוכה לציון מרשים כל כך בשל תכונות אופי המאפשרות לו גם להיות גמיש ברמה עיצובית וגם קשוח מאוד כשזה מגיע למידת העמידות שלו.

קוורץ הוא אחד המינרלים החזקים, היפים והמרהיבים ביותר בטבע. שיש קיסר עושה שימוש ב-93% קוורץ לטובת משטחי עבודה למטבח, עיצוב חדרי אמבטיה, דלפקים, ריצוף, שולחנות, חיפוי קירות ולשימושים רבים אחרים המאפשרים עיצוב חדשני ופורץ גבולות, לצד פונקציונאליות רבה.

לקוורץ שפע של יתרונות על פני מרבית חומרי הגלם הנפוצים - גם בשל המראה הייחודי שלו וגם בשל העובדה שהוא אחד המינרלים החזקים בטבע, הרבה יותר מאבן טבעית, כדוגמת שיש וגרניט.

שיש קיסר נחשב להמצאה איכותית ופורצת דרך בתחום השיש למרחב הפרטי. כיום שיש קיסר משמש בעיקר לחדרי אמבט, שיש למטבח, ציפוי שולחנות, ריצוף, חיפוי קירות ועוד שימושים רבים נוספים המאפשרים משחק עם עיצוב חדש ופורץ דרך.

שיש קיסר - הבחירה של מעצבי הפנים

המרקם, החוזק והמראה הייחודי של שיש קיסר הופכים אותו לבחירה המועדפת על מעצבי פנים עבור משטחים לבית. באמצעות מגוון רחב של פרופילים עיצוביים, ניתן לבחון רעיונות חדשים ויצירתיים לשימוש במרחב הביתי.

שיש קיסר - תכונות בולטות:

צבעים מרהיבים וחוזק מרשים

עמידות גבוהה בפני שחיקה

עמידות גבוהה בפני בקיעה ושריטות

עמיד בפני כתמי מזון ועובש

דורש תחזוקה מעטה למדי

עמידות גבוהה בפני קפאון והתמוססות

קל להדבקה ולעיבוד בשל גווני השיש הדומים

לא מומלץ להניח כלי רותח ישירות על המשטח

אחריות מאבן קיסר על השיש ל-3 שנים.

שיש קיסר - חיתוך והתקנה

בארץ קיימים מספר משווקים מורשים, בעלי רשיון מטעם אבן קיסר לשווק שיש קיסר ללקוחות, המתמחים בעבודה עם שיש קיסר מזה שנים רבות ואף רשאים לעסוק בחיתוכו ובהתקנתו.

במקרים רבים זמינים ללקוחות דוגמאות רבות של שיש קיסר ואף שירות משלים המאפשר את חיתוכו במפעל פנימי, בנוסף להתקנה מקצועית בבית הלקוח.

במידה וההתקנה נעשית באופן שגוי, נזילות ותקלות הן רק עניין של זמן ולכן חשוב מאוד לבחור במתקין מיומן המכיר את מלאכת ההתקנה של שיש קיסר מקרוב.

אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות פרטיים - כנסו עוד היום לאחד מאולמות התצוגה של שיש קיסר, התרשמו מהמבחר, בחנו מקרוב את מלאכת החיתוך המקצועי, תיהנו משירותי יעוץ אדריכלי וליווי צמוד מרגע בחירת השיש ועד להרכבתו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרונה וולדמן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרונה וולדמן

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232635 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223301 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211348 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201401 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica