חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיתוף סטטוסים בפייסבוק

מאת: רון ירוןרשתות חברתיות20/01/20112772 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר לא היינו רגילים לחשיפה כה גדולה כמו שיש לנו היום, לא היינו רגילים לפרסם סטטוסים לפייסבוק כי לא היה כזה דבר פייסבוק, ואם להגיד את האמת, מעולם בכלל לא שיערנו שיכול להיות כזה דבר פייסבוק ושבכלל ייצא כזה דבר שייקרה רשת חברתית ושילוב עם אינטרנט ותוכן.

כמו כן שאנשים מספרים על עצמם מה הם עושים עכשיו, ומעלים תמונה שבדיוק הם בים ואנחנו רואים אותם ממש בלייב, ובעצם יכולים לעקוב אחריהם ולראות מה עם עושים ולהבין מה עושים ולדעת איפה הם ומי החברים שלהם, ובכלל לחשוף את החיים האישיים שלהם בפני כולם.

כי זה מה שהם עושים וזה מה שהם מסכימים לו ומוכנים לפרסם סטטוסים לפייסבוק על מנת שכולם ייראו שהנה אני כאן בים עם החברים, ועוד מעט אני הולך לאכול המבורגר או אולי בערב נלך לסרט, או שבדיוק עכשיו אני נמצא בתוך פקק בתל אביב, ועל זה נאמר :שליטת הפייסבוק.

פעם לא היינו מתארים לעצמנו שנוכל לשתף אנשים אחרים במחשבות שלנו ובתחושות שלנו ובכיף שלנו.
פעם לא דמיינו בכלל לעצמנו שנוכל לדבר עם אנשים אחרי דרך קופסת מחשב, ולא חשבנו לעצמנו שנוכל לבכות מול כל החברים שלנו שיראו כולם ביחד מה אנחנו חושבים.

יותר מזה פעם בכלל לא היינו מעלים על דעתנו שכל האנשים יוכלו לראות מי החברה שלי ? או עם מי אני יוצא, ולמה נפרדתי ממנה, כי שיניתי את הסטטוס שלי ממערכת יחסים לסינגל, אבל גם שלחתי סטטוסים מעניינים בנושא לפייסבוק ואנשים ניחמו אותי או כעסו עליי וצעקו עליי :מה אתה דפוק? , מה יש לך ? למה? , תחזור אליה וכמובן עוד אלפי סטטוסים לפייסבוק בשיטות שונות ובצורות שונות ומעניינות.

היום סטטוסים לפייסבוק זה אחד התחומים היותר מרתקים ויותר מעניינים שיש בעולם האינטרנט, ואפשר להגיד בר' גלי , שהעולם היום סובב סביב סטטוסים לפייסבוק ומי שיגיד לכם אחרת , טועה ומטעה את כולם.

אנחנו קודם כל דבר ראשון אחרי שקורה משהו נחשוב האם פרסמו על זה בפייסבוק והאם יש בנושא סטטוסים לפייסבוק שאנשים הוסיפו ותייגו אותנו בהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאוד אוהב משחקי מחשב ואת האינטרנט כולו. אשמח להביא לכם כמה שיותר המלצות על תכנים איכותיים מהרשת כדי שתוכלו גם אתם להחשף לפלאי הטכנולוגיה שגודלת מידי יום בעולמנו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון ירון

מאת: רון ירוןרדיו 24/01/111871 צפיות
המון מידע על הזמר ג'סטין ביבר שבטח רובכם שמעתם עליו כבר, בעקבות ההצלחה הענקית שלו הוא קיבל המון פרסים וממשיך לעשות הרבה רעש. מדובר בכוכב מאוד שפרץ בגיל מאוד קטן, משהו שהעולם לא ראה עד היום.

מאת: רון ירוןמשחקי אונליין10/01/111100 צפיות
אם אתם אוהבים משחקי רשת אז בטוח תאהבו את כדורגל זומבים שהם משחק נהדר שיוצר שילוב בין ז'אנר משחקי הכדורגל שאהוב על המונים לבין טירוף הזומבים שהציף את הרשת כולה וסחף איתו את אתרי המשחקים השונים לפתוח קטגוריות מיוחדות של משחקי זומבים נהדרים. החלטתי להמליץ לכם על כדורגל זומבים בתור המשחק המועדף עלי כי הוא באמת שווה ואפשר לקחת איתו בקלות אליפות.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148635 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148181 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica