חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעת אירוסין ,טבעות ארוסין ,טבעת יהלום ,טבעת יהלומים, תכשיטים ,מחיר טבעת אירוסין-יעוץ חינם על ידי חבר בורסת היהלומים

תעודות יהלומים

צרכנים רבים שרוכשים תכשיטי יהלומים (ואף יהלומים בודדים), נעדרים את המומחיות הטכנית הנדרשת כדי להעריך יהלום בכוחות עצמם, ולכן הם נסמכים על תעודות יהלומים.

יהלומים ואבני חן אחרות יכולים להיות מתועדים על-ידי מספר מעבדות גמולוגיות, שתיים מהידועות ביותר האגודה האמריקאית לאבנים יקרות (AGS) והמכון הגמולוגי האמריקאי (GIA).

AGS מדרגת את רמת הניקיון של יהלומים על-פי הסולם המוכר בתעשייה ואילו את צבע היהלום היא מדרגת בסולם של 1-10. כמו כן, ה- AGS משתמש בסולם דרגות ייחודי לקביעת איכות ליטושו של יהלום שנע בים רמת AGS Ideal לרמת AGS Poor.

ב- GIA מדרגים את צבע היהלומים בסולם אותיות של D-Z. האות D מייצגת יהלום חסר צבע, ואילו האות Z מסמלת גוון צהוב ניכר לעין. סולם זה של ה- GIA תקף רק לגבי יהלומים לבנים, שכן צבעם של יהלומי פנסי צבעוניים מתואר באמצעות מונחים המתארים את המבנה ואת גווני המשנה של האבן, לדוגמה: "יהלום פנסי בגוון סגלגל-ורוד בוהק" (Fancy Vivid Purplish-Pink).

HRD

אנטוורפן, אחת המעבדות הגמולוגיות הגדולות באירופה, חותמת את היהלומים שהיא בודקת בתוך התעודה הגמולוגית עצמה, ובכך מבטיחה שהיהלום והתעודה שלו יישארו יחד ולא יופרדו ובמקביל מאפשרת ללקוח להתרשם מפירוט מאפייניו הייחודיים של היהלום. שיטת תיעוד זו מבוקשת במיוחד באסיה, ומעבדת התפתחויות חדשות בתחום הטכנולוגיה הגמולוגית מאפשרות להציג תיעוד ויזואלי של יהלומים, לצד התעודות הכתובות שלהם. מערכות ממוחשבות לניתוח יהלומים מציעות לצרכנים דיאגרמות מפורטות המציגות את הפגמים הפנימיים של היהלום בפורמט דיגיטלי או מודפס, לצד תמונות של האבן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעקב פוגל  חבר בורסת היהלומים

ייעוץ חינם יקניית יהלומים טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים

טל.  0543978160

CARAT3@GMAIL.COM

WWW.FOGEL-DIAMONDS.CO.IL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב פוגל

מאת: יעקב פוגלתכשיטים17/09/121152 צפיות
קניית יהלומים , טבעת אירוסין, באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה-מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים טבעת יהלום,טבעת יהלומים,טבעת יהלום לאירוסין,טבעות אירוסין מבורסת היהלומים, מה חנויות תכשיטים לא מספרות לכם

מאת: יעקב פוגלאיפור כלה17/09/128233 צפיות
קניית יהלומים , טבעת אירוסין, באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה-מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים טבעת אירוסין |טבעת אירוסין ,זהב צהב|טבעת אירוסין ,יהלום|טבעת אירוסין, מחיר| מה לא מספרים לכם?

מאת: יעקב פוגלאירועים וחתונות – כללי17/09/121584 צפיות
קניית יהלומים , טבעת אירוסין, באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה-מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים טבעת אירוסין ,מחיר|טבעת אירוסין ,יהלום|תכשיטים טבעת יהלום| מה לא מספרים לכם?

מאת: יעקב פוגלחתונות17/09/121310 צפיות
קניית יהלומים , טבעת אירוסין, באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה-מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים בכמה כסף לקנות ,טבעת אירוסין|טבעת אירוסין ,בורסה|טבעת יהלום זהב צהב| מה לא מספרים לכם

מאת: יעקב פוגלנישואין17/09/128766 צפיות
קניית יהלומים , טבעת אירוסין, באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה-מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים

מאת: יעקב פוגלטבעות אירוסין ונישואין01/09/121105 צפיות
קניית יהלומים , טבעת אירוסין, באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה-מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים

מאת: יעקב פוגלטבעות אירוסין ונישואין01/09/121259 צפיות
קניית יהלומים , טבעת אירוסין, באיטרנט – זהירות ! ! ! לא מומלץ – ממה להזהר אין מוצר שכל כך קל בו "לעבוד בעיניים" על לקוחות כמו - יהלומים ותכשיטים במדריך זה ריכזתי את רוב הטיפים והטריקים שיעזרו לכם בקנייה-מה לא מספרים לכם? יעוץ חינם ע"י חבר בורסת היהלומים

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205003 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204964 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161963 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161885 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152680 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151966 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica