חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

10 דברים לעשות בלונדון

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל22/01/20111731 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עשרה דברים לעשות בלונדון

1.מצודת לונדון או מגדל לונדון הוא עדיין אחת האטרקציות התיירותיות הפופולאריות ביותר בלונדון.
המקום שרובנו מכירים אותו מתמונות וסרטים וניתן לראות בו את החיילים לבושים באותם הבגדים שלבשו חיילים במצודה לפני מאות שנים, בנוסף תוכלו לראות השריון המלכותי ותכשיטי הכתר.
2.גן החיות של לונדון הוא גן החיות העתיק ביותר בעולם (נפתח בשנת 1828) ויש בו מעל 750 סוגי חיות שונים, חיות מיוחדות שתוכלו לראות במקום הם : כלב הציד האפריקאי , פינגווין שחור הרגל , מדוזת הירח ודרקון הקומדו.
גן החיות נמצא קרוב מאוד לקו רכבת תחתית.
3.העין של לונדון – גלגל ענק בגובה 135 מטר, שמחוברות אליו כפסולות שקופות שבתוכם נמצאים המטיילים שרוצים לראות את לונדון מלמעלה, האטרקציה מבוקשת מאוד ולכן לפעמים תצטרכו להמתין בתור .
4.הביג בן ובניין הפרלמנט, הביג בן הוא השעון הכי מפורסם בעולם והוא נמצא בצמוד לארמון ווסטמינסטר המשמש כבניין הפרלמנט, מכוון שהמקום פעיל בחורף ניתן לסייר בתוכו רק בקיץ כשהפרלמנט האנגלי בפגרה בין החודשים אוגוסט לאוקטובר .
5.Millennium Dome - כיפת המילניום הגדולה מסוגה בעולם נבנתה לחגיגות האלפיים בעידודו של הממשל האנגלי ועסקנים פרטיים, הגובה של הכיפה הוא 50 מטר היקפה הוא קצת יותר מקילומטר ובתוכה מתקנים ואזורי עניין מכל התחומים .
6.כיכר פיקדילי הקיימת מהמאה השמונה עשר נמצאת ברובע וסטמינסטר ונחשבת לרחוב התיאטראות של לונדון כמו ברודווי בניו יורק, בכיכר תוכלו לראות עשרות שלטי ניאון תיאטרונים וחנויות .
7.הייד פארק הוא אחד הפארקים המפורסמים ביותר , נודע כמקום שכל אחד יכול לעמוד על ספסל ולשאת נאום כמו שהיה נהוג לפני אלפי שנים,בפארק ניתן לעשות פעילויות שונות כמו למשל שייט, רכיבה על סוסים או אופניים .
8.משחק כדורגל אנגלי הוא אחת החוויות היותר מעניינות משאר העולם, האנגלים מתייחסים לכדורגל כאל האישה השנייה ומתקבצים לשתייה מרובה ומשותפת בכל משחק וזה במקרה והם לא מצליחים לרכוש כרטיס, בלונדון תוכלו לראות את הקבוצות הבאות : צלס'י , ארסנל וטוטנהאם .
9.ארמון בקינגהם הוא ביתה הרשמי של אליזבת השנייה מלכת אנגליה או הממלכה המאוחדת אם תרצו, הארמון שנבנה במאה ה-17 שצורתו כריבוע ובו מאות חדרים שרק באחדים מהם תוכלו לבקר, בארמון עובדים כ-500 איש ומבקרים בו עשרות אלפים בשנה.
הארמון פתוח למבקרים מחודש אוגוסט ועד חודש ספטמבר .
10.שוק פורטבלו הוא שוק הפשפשים האנגלי ונחשב לגדול מסוגו בעולם, השוק פועל בשבת אך לאורך כל השבוע תוכלו למוצא במקום מציאות, עתיקות ומזכרות תוצרת ידי אדם .



רחובות לונדון

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים עם תמונות

http://www.2uk.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל23/09/111769 צפיות
ברלין היא אחת הערים הגדולות והחשובות באירופה ובגרמניה במיוחד.

מאת: מישל ארנסטתיירות ונופש - כללי19/09/111600 צפיות
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים. החל מאומנות תרבות, ספורט, סרטים, תיאטרון, ותיירות מיוחדת לכל אחד מהנושאים האלו. עריה הגדולות והיפות של גרמניה מזמינות מיליוני תיירים בשנה, ומאז נפילת החומה בשנת 1990 הביטחון הוא דבר שיגרתי, והחל ביסוסה של גרמניה כמעצמת על בכל התחומים.

מאת: מישל ארנסטמיניות ובריאות מינית15/04/115099 צפיות
בסיומו של יום טיול עם הקבוצה שלי על האי פוקט בתאילנד, אחרי מקלחת מנוחה וארוחת ערב שכללה אוכל רגיל שאנחנו אוכלים בישראל, וזה אומר שניצל וסרטנים מעובדים עם סלט ירקות, שיצאה לי הנשמה כדי לקבל אותו במלון כי בתאילנד אין בלקסיקון סלט ערבי קצוץ דק עם שמיר ופטרוזיליה.

מאת: מישל ארנסטיהדות27/02/112060 צפיות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/111996 צפיות
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

מאת: מישל ארנסטספורט ימי 27/02/112276 צפיות
אם חשבתם פעם על חווית הצלילה הרי שלפניכם שיא השיאים של תענוגות הצלילה, מכל קצווי תבל מגיעים לתאילנד לבצע צלילות.

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112145 צפיות
אני כבר בחרתי לטייל בתאילנד כיעד שלי לטיול ועכשיו אני בשלב של מה שנקרא סיכומים, רשימת הנאות, המלצות למטיילים, סיכום הוצאות, החלטות והיכן להמשיך.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196478 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica